VozidláAutobusy › Karosa B 932Autobusy Karosa B 932 predstavujú inovovaný typ známej Karosy B 732. Prvé autobusy radu 930 Karosa ponúkala od konca roka 1995. V roku 1999 prišiel na trh inovovaný typ B 932E. Pri prvých dvoch dverách mal podlahu zníženú pomocou tzv. vaničky o 10 cm. DPMP zakúpil 3 vozidlá z typu B 932E.


Karosa B 932E.1690 #338 v stave po dodaní


Karosa B 932E.1690 #340 z 2. série

Prehľad vozidiel

SériaTypEvidenčné číslaRok výrobySprevádzkovanieVyraďovaniePočet
1. Karosa B 932E.1690 338 1999 1999 1
2. Karosa B 932E.1690 339–340 2000 2000 2
Spolu: 1999 – 2000   3

Technické parametre

Dĺžka:11345 mm
Šírka:2500 mm
Výška:3165 mm
Výška podlahy:790 mm (1. - 2. dvere)
890 mm (2. - 3. dvere)
Rozvor:5600 mm
Počet dverí:3
Počet miest na sedenie:31 + 1
Počet miest na státie:63
Celkový počet miest:94 + 1
Pohotovostná hmotnosť:10450 kg
Celková hmotnosť:18000 kg
Motor:LIAZ M 1.2C ML 636 E (EURO 2), naftový, radový šesťvalec
Výkon motora:175 kW / 2000 rpm
Objem motora:11940 cm3
Maximálna rýchlosť:70 km/h
Prevodovka:Praga 5P 115 R.21, manuálna, 5-stupňová s retardérom TELMA F 2000
Nápravy:predná: Škoda, tuhá, riadená
zadná: PPS Detva, hnacia

Opis

Rad Karosa B 930 vychádzal zo staršieho radu 730. Rovnako sa použila panelová konštrukcia karosérie, ale celý rám bol zosilnený. Predné a zadné čelá boli zaoblené a prestali byť súčasťou nosnej konštrukcie. V exteriéri sa nachádzajú oranžové obrysové svetlá po bokoch karosérie a zámky na každom z krídel dverí. V interiéri sa pre cestujúcich použili plastové sedadlá s textilným poťahom Vogel 600 v mestskom usporiadaní, priestor pre kočík sa oproti radu 730 presunul k druhým dverám. V časti medzi 1. a 2. dverami znížená podlaha oproti zadnej časti o 10 cm. Všetky okná boli osadené v gumenom tesnení, každé druhé malo posuvné vetracie otvory. Vetranie interiéru zabezpečovali okrem bočných okien aj dva výklopné stropné vetráky a tri stropné vetráky s elektrickými ventilátormi. Vodič mal uzavretú kabínku. Sklo na dverách kabíny vodiča je zošikmené a bez otváracej časti v spodnej časti skla. Okná dostali zelené tónovanie. Vozidlá boli od výroby vybavené optickým informačným systémom R&G.

Vozidlá 2. série narozdiel od #338 dostala kryty spätných zrkadiel.

Katalóg vozidiel

338
339 340

  • Počet nevyradených vozidiel: 3 (100%)
  • Počet vyradených vozidiel: 0 (0%)

Legenda

340nevyradené vozidlo

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.