Vyskúšajte pripravované
VozidláAutobusy › Karosa ŠL 11Karosa Vysoké Mýto v rokoch 1970 - 1981 vyrábala autobusy ŠL 11 v dvojdverovom linkovom vyhotovení. Tieto vozidlá sa v Prešove použili na obsluhu vzdialenejších častí na linkách s menšou frekvenciou zastávok.


Karosa ŠL 11 1310 #107

Prehľad vozidiel

SériaTypEvidenčné číslaRok výrobySprevádzkovanieVyraďovaniePočet
1. Karosa ŠL 11 1310 105 – 109 1973 1973 (?) 5
2. Karosa ŠL 11 1310 112 – 113 1975 1975 (?) – 1980 2
3. Karosa ŠL 11 1310 55 1976 1976 (?) 1
4. Karosa ŠL 11 1310 136 – 139 1977 1977 (?) 4
5. Karosa ŠL 11 1310 152 – 153 1978 1978 1985 – 1988 2
Spolu: 1973 – 1978   14

Technické parametre

Dĺžka:11095 mm (ŠL 11 1305)
11170 mm (ŠL 11 1310)
Šírka:2500 mm
Výška:3120 mm
Výška podlahy:885 mm
Rázvor:5500 mm
Počet dverí:2
Počet miest na sedenie:45 + 1
Počet miest na státie:30
Celkový počet miest:75 + 1
Pohotovostná hmotnosť:8370 kg (ŠL 11 1305)
9200 kg (ŠL 11 1310)
Celková hmotnosť:15280 kg (ŠL 11 1310)
Motor:Škoda ML 634, naftový, vodou chladený 6-valec s priamym vstrekovaním
Výkon motora:154,4 kW / 2000 rpm
Objem motora:11940 cm3
Maximálna rýchlosť:100 km/h
Prevodovka:Praga 5P 80, manuálna, 5-stupňová
Zapaľovanie:PAL
Riadenie:Technometra HRS 350-6, hydraulické monoblokové servoriadenie
Nápravy:predná: Liaz, nezávislé zavesenie kolies, rovnobežníková konštrukcia s nerovnako dlhými ramenami
zadná: RÁBA A 018, hnacia, tuhá s planétovou prevodovkou v nábojoch kolies, stály redukčný prevod
Pneumatiky:10 x 20"

Opis

Na oceľovom ráme zostavilili z panelov samonosnú karosériu zvonka oplechovanú hladkým plechom s ozdobnými lištami. Strop a bočnice interiéru pokryli sololitom, podlahu drážkovou gumou. Pre cestujúcich osadili latexové sedadlá s PVC poťahom v linkovom usporiadaní 2 + 2. V bočnici boli dvoje skladacie dvere umiestnané vpredu a v strede s elektropneumatickým ovládaním. Pracovisko vodiča chránila polouzavretá kabínka bez bočných manipulačných dverí. Vykurovanie interiéru zabezpečoval naftový agregát, vetranie prebiehalo cez stropné vetráky a horné posuvné časti bočných okien. V interiéri použili žiarivkové osvetľovacie telesá. Verzia 1305 mala oproti neskorším autobusom typu 1310 rozdielne nárazníky a transparent nad prednými dvermi.

Katalóg vozidiel

105 106 107 108 109
112 113
55
136 137 138 139
152 153

  • Počet nevyradených vozidiel: 0 (0%)
  • Počet vyradených vozidiel: 14 (100%)

Legenda

153vyradené vozidlo

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.