Close

#7418, 7426, route 9, 4, Karloveská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (19 Dec 2019) (2/18)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul.
Date: 19.12.2019
Vehicle: Škoda 29T ForCity Plus #7418
Škoda 29T ForCity Plus #7426
Gallery: Bratislava › Škoda 29T ForCity Plus
Route: 9, 4
Author: imhd.sk, archive
Times viewed: 3782

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
IBBI

IBBI

21 Jan 2020
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #9:
Mozno chceli, aby to mal vodic blizsie od dveri do budy a nemusel obchadzat voz. 😉 A zrejme aj viac miesta aby mal. Aj ked ten kriz by bola velka dan za toto pohodlie.
Reply
S499.1023

S499.1023

20 Jan 2020
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #8:
Nuž, to by som aj ja rád vedel, keĎže v čase konečnej v Karlovke pravotočivé obratisko znamenalo jeden kríž navyše a kolíznst vjazdu s výjazdom.
Reply
Miro

Miro

20 Jan 2020
#8 Rate positive 1 Rate negative
A prečo pri výstavbe trate do KV pred mnohými rokmi zvolili tento smer obratiska?
Reply
si

si

19 Jan 2020
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Ari #6:
tento argument by zmysel daval, akurat ze pri rekonstrukcii aj tak ten mur posuvali; otazne v tomto je ako to je s pozemkami a ich vlastnikmi, ze ci by tam bol byval priechodny posun este o nejakeho pol metra dalej....
Reply
Ari

Ari

19 Jan 2020
#6 Rate positive Rate negative
Myslím tento smer je preto že nie je tam dosť miesta. Vonkajšia koľaj hraničí s kopcom, ak by električka išla opačným smerom tak vodič v obratisku nemal by kam vystúpiť.
Reply
si

si

18 Jan 2020
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: lostrail #4:
netvrdim ze nie, ale osobne by som skor tipol ze sa to robilo sposobom ze ved to tak bolo aj doteraz a zamyslat sa nad tym nebolo v zadani....
Reply
lostrail

lostrail

18 Jan 2020
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: si #3:
Ked tam teraz koncia vsetky elektricky a nie je problem stihat vsetky spoje nacas, tak po spusteni trate do Dubravky to pre tu jednu, mozno dve linky bude stacit v pohode. Uz teraz je zbytocne vyplakavat nad tym, ze sa niekto mal zamysliet. Mozno sa aj zamysleli a vyslo im, ze keby mala ist trat kopirujuc nastupisko pre autobusy, polomery by uz nevysli. Netvrdim, ze to tak je, ale je to jeden z moznych scenarov.
Reply
si

si

17 Jan 2020
#3 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: lostrail #2:
tento "smer" obratiska je v pripade pravostrannej premavky viac kolizny ako keby bolo prejazdovane v opacnom smere a to tak pre dopravu z mesta ako aj pre pripadnu dopravu z dubravky
je skoda ze sa nad tym niekto nezamyslel...
Reply
lostrail

lostrail

17 Jan 2020
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #1:
Smer obratiska je dany viac-menej historicky, lebo aj povodne bolo takto orientovane. Zjavne sa nikto nad tym az tak nezamyslal. Mimochodom, v com je problem, ze ta, ktora vchadzala do obratiska, musela chvilu pockat? Ved je logicke, ze prednost ma ta, ktora ide na vykon. Ci ta druha pride do obratiska o minutu neskor, je dolezite z akeho dovodu?

Co sa tyka tej vyhybky, neviem, ako to je s casovou a rozhladovou situaciou a ci by velmi vadilo, keby elektricka, ktora vchadza do obratiska ako druha, pockala na trati (neodbocila), kym ta pred nou uspesne neprejde. Kedze do Dubravky sa este nejazdi, je tam nejaka rezerva na este dalsi spoj.

Na otazku ohladom farieb odpovedat neviem, ale to je presne taka ista otazka ako preco su po celej trase stlpy VO strieborne a trakcne stlpy antracitove.
Reply
guest

guest

16 Jan 2020
#1 Rate positive Rate negative
Dnes som bol pozrieť obratisko. Zopár otáznikov:
1. prečo sa v obratisku nejazdi v protismere hodinových ručičiek? +- rovnaká situácia ako je na obrázku. Električka prichádzajúca do obratiska dávala prednosť vychýchajúcej. Ak by sa jazdilo opačne tak by sa električky nekrižovali. Dôvod jednoduchší prestup na autobusy je podľa mňa málo nakoľko to nebude denná situácia.
2. výhybka v obratisku sa neprehodila alebo sa prehodila nesprávne. Vodič musel zastaviť električku a vystúpiť, pričom druhý voz T3 blokoval cestu.
3. všetky sĺpy (osvetlenia) v obratisku sú šedé. Prečo 3 semafóry sú tam antracitové? Jeden je tesne pri stĺpe osvetlenia.
Reply