Close

Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Tracks › Tramway tracks in city center (68/322)
Download item
Discussion post:
Location: Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu
Date: 7.5.2020
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Tracks › Tramway tracks in city center
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 2741

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
lostrail

lostrail

21 Jul 2020
#18 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: IBBI #15:
Aktualne je semafor pri zastavke Chatam Sofer pre chodcov. Ak sa trat bude prekladat, tak rozhodne az za touto zastavkou v smere do centra. V com sa situacia tak dramaticky zhorsi? Dnes auta brzdia chodci, neskor to budu elektricky (a chodci, co bude zosynchronizovane). Zhorsi sa to len mierne, no s ovela vacsim prinosom pre krizovatku pod mostom SNP. Ja mam zase info, ze ak by sa trat posuvala, potom az k Safku, t.j. od Mosta SNP by viedla po pravej strane komunikacie (od muzea popri budovach). Tam by vznikli dva nove kolizne body, konkretne pri NLS a pri Safku. Ale na obidvoch su uz dnes svetelne krizovatky, cize zasa ziadna drama. Okrem toho, pre IAD existuje pomerne luxusna paralelna trasa po Einsteinovej / dialnicnom prietahu na opacnej strane Dunaja. To plati pre start v zapadnej casti mesta a ciel v jeho vychodnej casti. Pre cielovu dopravu z/do mesta nabrezie postacuje bohate.
Reply Comment has been edited by the author.
Ma178rek

Ma178rek

20 Jul 2020
#17 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: IBBI #15:
Tak keď si človek pozrie vedenie trate od Chatáma tak by žiadne mega esíčko nemuselo ani vzniknúť... závisí to od toho, či by sa posunula zastávka alebo nie ... lebo celá trať od zastávky až po skoro Rybársky Cech je v oblúku a zase je oblúk az pri Námestí Ľ. Štúra... čo by sa dalo pekne využiť
Reply
Jojan

Jojan

20 Jul 2020
#16 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Solider #14:
A v prípade vedenia trate popri parku a zazelenaní zvršku by to bolo aj veľmi estetické a fotogenické riešenie, (chápem že o toto sa nejedná), takto by sa mi to veľmi páčilo.
Reply
IBBI

IBBI

20 Jul 2020
#15 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Solider #14:
To vsetko ja ocenujem (kiez aby aj na useku tunel - Dubravka bolo menej priecesti, zial neubuda ich). len som konstatoval, ze zas bude esicko za tunelom a priecestie - co je fakt. Nic viac, nic menej. Prekladka trate, ak ubudnu priecestia a krizovatky je smaozrejme fajn. len ja tu uz nejakej preferencii elektriciek neverim, ked vidim kolko semaforov zas pribuda na novej trati, kde AKOZE bude preferencia. Nie, NEBUDE. Rovnako, ako sme X-krat stali, kym prejdu ZBOHATLICI (na toto ste tu daktori alerkgicki😈 ) do JT budovy na tej ich odbocke.
Reply
Solider

Solider

20 Jul 2020
#14 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: IBBI #8:
A práve vďaka excentrickému vedeniu trate ubudne 5 alebo 6 existujúcich svetelne riadených križovatiek, ďalšie treba očakávať v súvislosti s výstavbou vo Vydrici. Takže aj do budúcnosti bude vedenie trate pri promenáde lepšie, rýchlejšie a bezkolíznejšie, než súčasné riešenie.
Reply
Solider

Solider

20 Jul 2020
#13 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: guest #1:
A tam to pomohlo? Tam je podmytá celá ulica, tá trať po krátkej dobe sadla a opäť sú tam vlny, rovnaké ako sú na vozovke.
Reply
FFF13

FFF13

20 Jul 2020
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Ma178rek #11:
možno by stačilo ju nechať v pôvodnej polohe s tým nech sa tam spraví buspruh a integrvoaná zastávka pri Chatám/Zuckermadli a nech tam dajú vedľa trate také malé obrubníčky ktoré zabraňujú autám aby vchádzali na trať (samozrejme okrem priecestí)
také obrubníky som videl v prahe, tu je príklad:
https://www.google.sk/maps/@50.0908854,14.4369039,3a,39.7y,286.55h,81.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1snTqsIR_NLOTqYe9wUkUD5A!2e0!7i13312!8i6656?hl=sk
Reply
Ma178rek

Ma178rek

20 Jul 2020
#11 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: IBBI #8:
Tak boli by 2 kríženia ale bolo by to menej ako súčasný stav 🙂
Uvidíme, ja osobne nie som zástanca ale ani nie som proti.. skôr by som navrhol pevnú jazdnú dráhu a na nej BUSpruh, nech od Chatáma využívajú hlavne ráno naplno trať 🙂
Reply
Dispecer

Dispecer

19 Jul 2020
#10 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: perets #9:
Zakopávať cestu vedľa rieky nebude práve najlacnejšia záležitosť... 🙂
Reply
perets

perets

19 Jul 2020
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: IBBI #8:
Cesta sa dá zakopať.
Reply
IBBI

IBBI

19 Jul 2020
#8 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Ma178rek #6:
To by za tunelom zas vzniklo esicko, navyse s krizovanim cesty.
Reply
Ma178rek

Ma178rek

19 Jul 2020
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Ma178rek #6:
tak zámer je presunúť trať od chatám po NLŠ čím sa odstránia kolízne body, ale bohvie, trať bola rekonštruovaná v rokoch 2001/2002 neviem sa dopátrať kedy, tak minimálne na obnovu všetkých koľajníc už dozrieva čas 🙂
Reply
Ma178rek

Ma178rek

19 Jul 2020
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Ma178rek #4:
ešte pred rokom som čítal, že sa má celá trať presunúť miesto jazdného pásu smer centrum a cesta miesto trate, dôvodom má byť to, že takmer žiadne kolízne body s autami nebudú, ale či sa to bude realizovať neviem, 1 pán ma sprdol že to je len sen a druhý mi to potvrdil, dokonca aj tu v diskusii
Reply
Maremi

Maremi

19 Jul 2020
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Ma178rek #4:
Presúvať? Kam?
Reply
Ma178rek

Ma178rek

18 Jul 2020
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #1:
Ak sa má o pár rokov presúvať, tak nevidím zmysel vo veľkých opravách
Reply
Maxi King

Maxi King

18 Jul 2020
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Dispecer #2:
Trať je postavená na DZP/VUIS paneloch. Neviem či je medzi nimi rozdiel.
Reply Comment has been edited by the author.
Dispecer

Dispecer

18 Jul 2020
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: guest #1:
Aké panely? Veď táto trať už nejaký ten rôčik nie je z BKV (od 2002?)... 🙂
Reply
guest

guest

18 Jul 2020
#1 Rate positive Rate negative
Lepenie ako starého hniezda... Aj tu trať mohli rozobrať, narovnať podložie a položiť pôvodné panely ako pred pár rokmi na Vajanského nábreží.
Reply