Zavrieť

Bývalú jamu po nedokončenej rýchlodráhe vyplní násyp s električkovou traťou a cyklocestou

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Jesenná petržalská električka (1.12.2023) (10/10)
Stiahnuť materiál
Bývalú jamu po nedokončenej rýchlodráhe vyplní násyp s električkovou traťou a cyklocestou.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 10.10.2023
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Úsek Kutlíkova - Janíkov dvor
Jesenná petržalská električka (1.12.2023)
Linka:
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 3616

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

2.12.2023
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #11:
Ja som myslel, že tá trať, alebo aspoň priľahlá cyklotrasa má byť osvetlená a že tam teda nebude úplná tma.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

2.12.2023
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Urbanway 2423 #9:
Nikde som nenapísal, že to bol cieľ, keďže som aj ja presvedčený, že hlavnú úlohu hrali peniaze.
Ale teda si optimista, náhodný výskyt tmavo oblečeného chodca večer je risk aj pre auto, nie to pre elinu... Nechce sa mi hľadať výkresy online, ale popamäti sa mi nezdá, že boli zapracované aj hlavné vyšlapané trasy spred začiatku prác, a už vôbec nie hypotéza, čo sa stane keď priekopu na Lúkach nahradí možnosť ísť po rovinke. Takže o problémové situácie, obávam sa, nebude núdza.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

2.12.2023
#10 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: si #8:
Máš pravdu, ale to je dlhá história snahy zapáčiť sa ľuďom. Istí slávici strašili umieraním psíkov na koľajách, kandidátka na primátorku "nechcela ukrižovať Petržalku" polozapusteným variantom, starosta Bajan nechel mať "ďalšie podchody" v zanedbanom stave - a skončilo sa to prekreslením na povrchový variant. Čo by dopadlo super, keby popri eline mohla vzniknúť pekná promenáda a nová zástavba mestského typu, ktorá by potlačila dojem nocľahárne... Ale znova, pri spracovaní štúdie, ktorá mala nahradiť stavebnú uzáveru, bola najhlučnejšia masa hejterov, takže pozdĺž eliny zostane vo veľkej miere "zeleň" (čiže v realite taká džungľa ako doteraz). Preto asi aj nulová snaha o nejakú úpravu okolia a násyp v minimálnom nutnom rozsahu. A miesto pekného nového centra bude mať Petržalka zaslúžený paškvil.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

1.12.2023
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #7:
Nemyslím si, že tú jamu nezakopali preto, aby zamedzili prechádzaniu cez trať. Skôr asi chceli ušetriť na zemných prácach. Na prechádzaní cez trať by na tomto úseku nebolo hádam nič zlé, veď rozhľad je tu dobrý a aj na iných tratiach môžu ľudia prejsť cez trať všade. Na druhej strane, keď budú dobre navrhnuté chodníky, tak ani nebude nutné prechádzať cez trať. Uvidíme. 🙂
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
si

si

1.12.2023
#8 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
nuz a tak teraz naozaj netusim, aky zmysel bolo tu jamu zahrabat a elektricku urovnovo krizovat s cestami miesto toho aby sa jama vyuzila a cesty sa krizovali bezkolizne.... (kedze ta bariera ktoru by predstavovala trat zahlbena tam zostane a to dokonca 2x (z kazdej strany), pricom samotne zahlbenie by sa po vysadbe zelene na svahoch dalo vyuzit aj ako celkom slusne protihlukove riesenie..... )
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

1.12.2023
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Urbanway 2423 #6:
Tak ale asi nie je cieľom, aby sa dalo cez tú trať krížom-krážom pobehovať.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

1.12.2023
#6 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #4:
Pokiaľ viem, tak samotný projekt výstavby ET so zasypaním týchto výkopov nepočíta a má sa robiť len násyp potrebný pre ET a cyklotrasu. Zvyšok jamy má zostať tak, ako je to tu na fotke, čo je celkom nešťastné riešenie, keďže to bude zbytočne tvoriť bariéru (bez jamy by nebol problém prejsť cez ET prakticky kdekoľvek).
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
jozin

jozin

1.12.2023
#5 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #4:
No neviem, ja mam z "docasnych" rieseni velke obavy ...
Odpovedať
Valec

Valec

1.12.2023
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: jozin #3:
Zasypať do hneď na začiatku znamená potrebu X kubíkov zeminy naviac a jej dovoz. Takto sa to môže vyplniť zeminou vyzískanou pri výstavbe popri trati, resp. v iných častiach Petržalky. Bude to zároveň pre mesto zadarmo, nakoľko stavebník sa takto zbaví vykopanej zeminy a ani ju nebude musieť voziť nikam ďaleko.
Odpovedať
jozin

jozin

1.12.2023
#3 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #2:
Co myslis tymi terennymi upravami mimo trat? Lebo ak pokosenie buriny a vysadenie normalnej travy, tak OK. Ale ak zasypanie tych zakopov, tak to sa mi zda prave nelogicke robit to az dodatocne. Normalne by bolo zasypat celu metro-jamu uz hned na zaciatku.
Ja sa obavam, ze tie priekopy tam ostanu. A potom nebude toho zodpovedneho, co by sa o ne staral. Takze casom budu zarastat a bude do nich nalietavat bordel z okolia 😕
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

1.12.2023
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #1:
Predpokladám, že terénne úpravy mimo trať sa budú robiť dodatočne. Hlavným cieľom je spojazdniť to čo najskôr.
Odpovedať
Solider

Solider

1.12.2023
#1 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
A po oboch stranách ostane viac ako meter hlboký zákop pre ďalšie generácie 😅
Odpovedať