Zavrieť

#4270 prechádza po rozšírenej ceste pri priecestí Žižkova

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Postup prác na nábreží a v Karlovej Vsi (4.8.2020) (11/25)
Stiahnuť materiál
#4270 prechádza po rozšírenej ceste pri priecestí Žižkova.
Príspevok:
Lokalita: Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu
Dátum: 30.7.2020
Vozidlo: SOR NB 18 City #4270
Galéria: Bratislava › SOR NB 18 City
Bratislava › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Postup prác na nábreží a v Karlovej Vsi (4.8.2020)
Linka: X33
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 3787

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Minko

Minko

10.8.2020
#26 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: anbis #24:
nemám pocit, žeby za Valla nastal nejaký významnejší posun v myslení a procesoch.
Odpovedať
lostrail

lostrail

7.8.2020
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #21:
No ano, ale ked som pisal o posunuti semaforu, nemyslel som to tak, ze robotnici by ho teraz samovolne posunuli - logicky som myslel cely proces. Tak potom co si z tych tvojich prispevkov mam vybrat?
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

7.8.2020
#24 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Minko #22:
Možno je to aj o tom, že projektant potrebuje mať na strane investora partnera - odborníka, ktorý sa do veci rozumie a neprijme sfušované riešenie, lebo ho to nezaujíma a ani o tom nič nevie. Chorý je aj systém verejného obstarávania pre stavebníctvo, kde verejné zákazky už profesionálne a naozaj kvalitné firmy ani nesúťažia, lebo vidia, že to nemá zmysel. Ja to hovorím dlho a stále som o tom presvedčený, že bez profesionálnejšej verejnej správy (tým myslím jej zamestnancov) sa nepohneme z miesta. A kto má zabezpečiť profesionálnych zamestnancov snáď vysvetľovať netreba. Mnohí aj tu na fóre kritizujú Valla negativisticky od rána do večera, OK - svätý nie je, ale rozbehol zmeny v myslení a v procesoch. Čo robili tí predtým, tých tridsať rokov? Mne sa ozaj nezdá, že by ich vtedy reálne trápili problémy Bratislavy... okrem posledného roku pred voľbami...
Odpovedať
Kotlár

Kotlár

5.8.2020
#23 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Potom by ma zaujímalo čo na to EÚ ktorá to z 85% financuje keď sa spraví takýto vyslovene nepriateľský projekt proti chodcom, oni tiež nemajú slovo proti status quo "takto bol spravený projekt"? Najsmutnejšie na to celom je že to takto zostane najbližšiu dekádu, dve lebo u nás to je všetko komplikované ako vlastný vesmírny program vyvíjaný mestom.
Odpovedať
Minko

Minko

5.8.2020
#22 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #21:
ale sám si práve napísal, že riešenie to má, len to potrebuje projektant väčší rozhľad a skúsenosti než len nekonečné projektovanie na malom Slovensku, kde sme s modernizovaním a skultúrňovaním verejného priestoru v porovnaní s inými EÚ krajinami (vrátane niektorých krajín V4) za opicami. Ale nie, my tu radšej urobíme veci v rozpore nielen s kultúrou verejného priestoru ale ešte aj v rozpore s STN a ideme sa tváriť že "inak sa to nedalo" 🤪
Odpovedať
Valec

Valec

5.8.2020
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: lostrail #20:
Však si aj sám odpovedáš, čo všetko mohli navrhnúť inak. Prečo to tak nepravili neviem, ja len hovorím, že mať všetko na jednom prijateľne vyzerajúcom stožiari proste nejde.
Odpovedať
lostrail

lostrail

5.8.2020
#20 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #19:
Len ked pises, ze z hladiska predpisov to ma byt presne takto a nijako inak, potom by to tak muselo byt asi aj inde, ibaze inde toto nevidiet, preto ma to zaujima. Tim projektantov mohol nakreslit semafor o tych par metrov skor a prepocitat to. Mohol navrhnut iny typ vyloznika, napr. kolmy a nie sikmy. Mohlo to cele stat na dvoch stlpoch (druhy pri trati) a zaves troleja ist az od toho druheho stlpa...
Skratka musi existovat sposob, akym sa to da esteticky vyriesit a splnit poziadavky noriem a legislativy.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Valec

Valec

5.8.2020
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #16:
Na to sa musíš pýtať tímu projektantov.
Odpovedať
shaggy

shaggy

5.8.2020
#18 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TNM1 #12:
Takže za to môže minulé vedenie, ale to súčasné by to urobilo rovnako (lebo okolnosti).
Odpovedať
Jajboli

Jajboli

5.8.2020
#17 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
prebehol tam Štátny stavebný dohľad, neviem či v tejto lokalite presne ale stĺpy sú problém. https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/92645/umiestnenie-novych-stoziarov-na-botanickej?ref=288679526515965663718871GzY4XAx308OB8f1bKrP9k0UJo6DFi0
Odpovedať
lostrail

lostrail

5.8.2020
#16 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #9:
Dobre, tak na to teda podme inak. Ako je mozne, ze v normalnych krajinach nezvnikaju taketo Balkanske patvary a funguju? To akoze v tej otrasnej Viedni nikde nemuseli riesit problem, ze by to vychadzalo takto blizko? Ale nevidime to tam, takze kde urobili soudruzi chybu?
Odpovedať
Jak44

Jak44

4.8.2020
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #13:
Pokiaľ si dobre spomínam, tak nedalo, lebo tam vedú inžinierske siete. Ale na FB Vallovci prisľúbili, že sa skúsia vykúpiť pozemok vedľa a ak sa bude dať tak dodatočne chodník rozšíria. 🙂
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

4.8.2020
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #13:
Dalo, za cenu komplet prerábky riešenia VO, CSS a podobných vecí, t. j. celého projektu a neviem či by sa Bratislavčanom chcelo na to ešte viac čakať a za to si samozrejme aj priplatiť... 🙂
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

4.8.2020
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TNM1 #12:
A aspoň na kraj chodníka (naľavo) ich dať nemohli?
Odpovedať
TNM1

TNM1

4.8.2020
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kotlár #11:
Primator Vallo sa uz k stlpom v strede vyjadroval v tom zmysle, ze takto "fasa" bol spraveny projekt za byvaleho vedenia, v ktorom su stlpy v strede chodnika. Blizsie k ceste ist nemozu, lebo nejaky predpis a dalej nemozu, lebo pozemok uz nepatri mestu.
Odpovedať
Kotlár

Kotlár

4.8.2020
#11 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #9:
Škoda že sa zas neriadili inou normou, resp. kokosákom na krku keď takmer všade sú umiestnené stĺpy v strede chodníka, aj tam kde dosiaľ boli mimo neho..
Odpovedať
hanzija

hanzija

4.8.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #9:
Dakujem za odpoved.
Odpovedať
Valec

Valec

4.8.2020
#9 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 1
Tak skúsim po jednom.
1. Ak by mal stĺp niesť aj výložník aj trolejové vedenie, musel by byť inak dimenzovaný svojou hrúbkou a pevnosťou. Či taký stĺp vôbec existuje netuším (možno ešte taký diaľničný typ, ako no Mlynských nivách) a vyrobiť 1 ks by asi nebolo veľmi ekonomické.
2. Nie som si istý, či z pohľadu noriem a bezpečnosti môže byť, a je vhodné mať v jednej línii osvetlenie, signalizáciu a trolejové vedenie. Už len z fotky mi vyjde, že minimálne ten výložník by musel byť o kus vyššie, aby nedošlo ku kontaktu návestidiel a nosného kábla trolejového vedenia.
3. Na to, koľko má byť signalizácia pred stop čiarou existuje norma. Rovnako sa podľa nejakého predpisu vypočítava, kde musí byť stĺp pre preves trolejového vedenia. Posúvať ich znamená, že niečo sa musí zhoršiť (posun signalizácie "par metrov naspat" napríklad znamená zníženie priepustnosti križovatky), alebo spraviť úplne inak.
4. To, že niečo majú vo Viedni neznamená, že to vyhovuje aj našim predpisom.
Odpovedať
Maremi

Maremi

4.8.2020
#8 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Ten chodník je šírkou fakt výsmech 😃
Odpovedať
Maxi King

Maxi King

4.8.2020
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #4:
Myslím že sa to spomínalo niekde na fb - a zdá sa mi že to nejde lebo KDI alebo tak nejak znela tá nadávka 😃 .
Odpovedať