Zavrieť

Testovací trolejbus Škoda 27 Tr Solaris #406 na letisku

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Trolejbusy › Testované trolejbusy › Škoda 27 Tr Solaris (5/84)
Stiahnuť materiál
Testovací trolejbus Škoda 27 Tr Solaris #406 na letisku.
Príspevok:
Lokalita: Letisko Milana Rastislava Štefánika
Dátum: 22.10.2020
Vozidlo: Solaris New Urbino 18 #3223
Škoda 27 Tr Solaris #406
Galéria: Bratislava › Testované trolejbusy › Škoda 27 Tr Solaris
Bratislava › Solaris New Urbino 18
Za svitu pouličných lámp (25.11.2020)
Linka: 61
Autor: Max
Počet zobrazení: 5319

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ike

Ike

27.9.2021
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Dolnú hranu čelného skla robili v Solarise podľa matematickej funkcie vyjadrujúcej mesačný vývoj tržieb v predchádzajúcom roku? 😂
Odpovedať
Dadino

Dadino

26.9.2021
#29 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #28:
No myslím si, že v niektorých prípadoch budeš veľmi prekvapený ešte. 😃
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

25.9.2021
#28 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dadino #26:
Ja uz neocakavam dalsie su pre BA okrem vodikovych
Moje tipy vitazov:
12m tbus Sor 32tr
12m abus diesel otokar
12m abus cng iveco
12m ebus sor ens12 alebo Byd
12m vodik SU12
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Jak44

Jak44

25.9.2021
#27 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Dadino #26:
Ja by som len upozornil, že najprv boli obstarávania (respektíve kritériá v nich) nastavené tak, že zvýhodňovali LEN Solaris. 😉 Uznal to aj samotný DPB, ktorý po tlaku nechal ako jediné kritérium cenu.

Za mňa môžeme byť len radi, že sa Škoda a SOR rozkmotrili.
Odpovedať
Dadino

Dadino

25.9.2021
#26 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Petto #25:
Akurát som to včera hovoril. Aké je zaujímavé, že keď sa začali robiť poriadnejšie obstarávania, nejako sa nám tu začali množiť tie solarisy. 😃 Ale uvidíme. Môžu byť ešte 12m tbus, 12m abus, 12m cngbus, 12m ebus a 12m vbus. Hehe. Uvidíme čo nás ešte čaká. Len či to Solaris bude zvládať všetko vyrábať keď sa od nás sypu objednávky jedna za druhou. 😀
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

25.9.2021
#25 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dadino #22:
Vsetky Solarisy budeme mat aspon s rovnakymi cumakmi.
A na stanici sa budu stretavat 24M tbus s 18M tbusom, na letisku 18M tbus a 18M abus, na Gagarinke 24M tbus a 18M abus 😃

Ci este sa prida aj 12M tbus na stanici ? 😃
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Dadino

Dadino

24.9.2021
#24 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #23:
Nikde som nespomenul, že 100% rovnaký pohľad. To nie je možné už len kvôli inovovanej karosérií solarisu. 😉
Odpovedať
si

si

24.9.2021
#23 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Dadino #22:
tie dvihnute zberace asi pokial tam nebude trakcne vedenie tak nie....
Odpovedať
Dadino

Dadino

24.9.2021
#22 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Tak to vyzerá, že čoskoro už aj každodenná realita takýto pohľad.. 😁
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

26.11.2020
#21 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #12:
Lenc nepovedz, že si začal pracovať na Úrade...
Inak zasa riešite dávno vyriešený problém.
Odpovedať
Solider

Solider

26.11.2020
#20 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Oliver91 #19:
Na základe toho, že keď ten úradník bude prejednávať tento priestupok, tak využije kapacitu svojej šedej kôry mozgovej a zistí na základe vonkajších identifikačných znakov, komu vozidlo patrí. A keď rýchlosť prekročil cyklista? Kde má značku EČV?
Odpovedať
Oliver91

Oliver91

26.11.2020
#19 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #13:
Ako, ja tomu rozumiem, len mi pride nelogicke, ze si bateriovy trolejbus moze jazdit kade-tade bez EVČ. A co v pripade, keby ho teoreticky nameraju ako prekrocil MPR, na zaklade coho a kam by urad poslal pokutu na zaklade objektivnej zodpovednosti? Viem, ze to je pritiahnute za vlasy, ale tak napriklad uz od detstva ma zaujima, ci ma smetiarske auto v technicaku napisane dve miesta na stanie 😃
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Solider

Solider

25.11.2020
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #16:
Netýka. Ani elektrobusov.
Odpovedať
N/A

N/A

25.11.2020
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Príspevok bol odstránený.
Miro

Miro

25.11.2020
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #15:
Solider v #6 píše o elektrických vozidlách, tak som si myslel, že sa to týka všetkých elektrických.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

25.11.2020
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #14:
Elektromobil je dráhové vozidlo? Odkedy?
Odpovedať
Miro

Miro

25.11.2020
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #6:
Takže ani elektromobily nechodia na STK? To som nevedel. Kam pôjdem, až si kúpim elektromobil? Kam pôjdem, až si kúpim hybrid? Na STK aj na tú druhú kontrolu k iným orgánom?
Odpovedať
Solider

Solider

25.11.2020
#13 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #12:
Nebude to žiadny "slušne veľký problém". To vyplýva z nejakej paralelnej legislatívy? Veľmi by ma zaujímalo, z čoho by to malo vyplývať. Potom by bola aj premávka liniek 205 a 210 nelegálna a vlastne všetky vozidlá s pomocným pohonom by mali byť protizákonne schválené.

Dráhové vozidlá zo zákona nemajú pridelené tabuľky s EČV a ich EČV zo štyroch číslic je legislatívne na tej istej úrovni, ako ministerstvom vnútra vydaná tabuľka s EČV. Už to konečne pochopte, že pokiaľ je to trolejbus (nech aj s hocijakým pohonom), tak to bude vozidlo spadajúce pod pôsobnosť ministerstva dopravy a nie ministerstva vnútra.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

25.11.2020
#12 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reálny problém nie je absencia EČV, ale fakt, že vozy s prídavným pohon (Degeš, baterky) opustia dráhu. Áno, v zákone sa spomína v rozsahu dráhy, resp. pôsobnosti linky, avšak, keď sa Degeš či 25Tr rozhodne ísť na výlet do Senca, a tam sa ťukne s autom, bude problém. A slušne veľký. A len tak medzi rečou, ZA má to ev.č. nalepené tam, kde má byť EČV = keď zvládaš zapísať 7 znakov z EČV, zvládne určite aj 4 cifry... Takže je to ešte jednoduchšie.
btw 2 : Na značení vozidiel s možnosťou jazdy mimo dráhu sa už pracuje v novele.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

25.11.2020
#11 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #10:
Tomu sa hovorí, že rieši PNI (problém niekoho iného).
Odpovedať