Zavrieť

Trolejová križovatka na výjazde z obratiska Riviéra

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Trolejová križovatka na výjazde z obratiska Riviéra.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 18.10.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Trolejové križovatky a výhybky
Bratislava › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Montáž trolejového vedenia v uzle Riviéra (18.10.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2533

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Solider

Solider

20.10.2020
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kotlár #1:
V čom by mala spočívať ta špecialitka? Toto vôbec nie je ostrý oblúk a môžeš ho celý prejsť s jazdou, nemusíš vôbec brzdiť.
Odpovedať
guest

guest

19.10.2020
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #10:
Takto sa to bude ľahšie servisovať (z cesty), čo tam potom že fyzika nepustí...
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.10.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #5:
Čo prosím? Nejak mi niečo uniklo? Lebo teraz Tvojmu príspevku nejako nerozumiem. Čo nie je na Podkolibská?
Ja myslím, že z hľadiska "prudkosti" oblúkov je to OK, skôr tam vidím typickú bratislavskú neresť, že trolej nie je zatiahnutý dostatočne dovnútra oblúka - v mieste kríženia vedení by malo bť to trolejbusové až nad trávou.
Jediné miesta v Bratislave, kde je správna geometria oblúkov, sú Trnávka a Koliba.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.10.2020
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #3:
Ja by som povedal, že sú také isté ako napr. na Záhradnícka x Jégého.
Odpovedať
Kotlár

Kotlár

19.10.2020
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #5:
+ Public Transport
Dôvodom letenia bola aby stihol včas prejsť križovatkou keďže išla v pevnom cykle čo neviem ako bude riešené po novom pre 33, takže raz za mesiac som to tam vídaval.
+ Viko to vystihol úplne presne, neviem prečo Elza, teda v zastúpení pán slávny projektant vždy robí čo najmenší počet zavesení, pritom tam mohli byť 3 úchyty a krásne by bola zákruta plynulá, samozrejme križovanie by som nechal v rovine zbytočne komplikované riešenie na dané priestorové možnosti.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

19.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #6:
Načo vymýšľať s oblým krížením? Pomohlo by už to, keby oblúky pred a za ním zabáčali na viackrát (t.j. nie iba na jednom prevese).
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

19.10.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kotlár #1:
Nebudú dôvodom kríženia? Existujú aj kríženia električka v rovine a trolejbus v oblúku (aj priamo bode kríženia je zahnutý) alebo existujú iba takéto, že obidva drôty sú (aspoň v bode kríženia) rovno?
Odpovedať
Ike

Ike

18.10.2020
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kotlár #1:
No Podkolibská to nie je. Ale zase keď neletíš (čo vzhlľadom na charakter jazdy v tomto mieste ani nie je možné), tak brzdiť nemusíš. Základ je nespomaľovať. Skôr predpokladám, že trolík sa bude šuchtať.
Odpovedať
Ike

Ike

18.10.2020
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #3:
A sú dokončené? 🙂
Odpovedať
Andy

Andy

18.10.2020
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Mňa skôr zaujali tie kríženia, z laického pohľadu vyzerajú tak nejak "lepšie" ako tie čo sa všade dávali doteraz.
Odpovedať
Public Transport

Public Transport

18.10.2020
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kotlár #1:
Moja skúsenosť: Chodím tadiaľ každý deň a čakám na Vodárenskom Múzeu a ešte ani raz som tam nevidel padnúť palice. Ale je to tam ostré, divím sa čo všetko tie palice vydržia.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Kotlár

Kotlár

18.10.2020
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Namiesto zjemnenia oblúkov dali hádam ešte prudšie ako boli a to tam pravidelne padali palice. Toto je taká špecialistka prudké-rovina na zošlapnutie plynu-prudké na brzdenie.
Odpovedať