Osobne by som to nevidel vôbec tragicky. Síce 4th gen Solarisky sú pekne, ale tak Mercedes je predsa len veľký hráč a ako tu bolo spomenuté, je to lepšie ako Iveco so SORkou. Také motory napr. budú s výkonom 220kw pre 12m (klobve iveca maju 213 ) a 265kw pre 18m, čo je zatiaľ najsilnejšie, čo tu budeme mať. Taktiež ponúkli podľa mňa naozaj luxusnú cenu (zrejme chcú preraziť na SVK trhu), čo znamená, že z tých EU fondov si možno môžeme dovoliť o 1 až 2 viac (aj keď neviem, ako presne fungujú tie fondy) kedže pôvodne sa počítalo so sumou cca 4,7m a máme to za 4m aj s drobnými. To vychádza (veľmi hrubo) na 200 tisic za 12m a 300 tisic za 18m. Taká Žilina zaplatila za krátke Urbino 240 tisic a Košice za dlhú SOR 327 tisíc (ale tak to je trocha iný príbeh ). Som osobne zvedavý na komfort cestovania a hlavne spoľahlivosť, tá je zásadná.
BTW: Citelisy a Citibusy nie sú skôr česko/francúzsky produkt?
BTW: Citelisy a Citibusy nie sú skôr česko/francúzsky produkt?
Jur@j
A čo sa týka toho Mercedesu, tiež by som to nevidel tak negatívne, ešte to ani nemáme a už to odsudzujeme. Akurát viem, že Connecto je akousi low-cost verziou Citara, tak uvidíme. Momentálne sa vyskytujem v Žiline, kde mám možnosť cestovať Urbanwayom, no aj novým Urbinom. A skutočne je to niečo, čo sa nedá porovnať, kým Urbanway vŕzga, klepe a celkovo je veľmi nekomfortný, Urbino je pekné, tiché, moderné vozidlo hodné 21. storočia. Ako je to so spoľahlivosťou - to si každý asi domyslí sám. Predpokladám, že Connecto bude zlatá stredná cesta. Nuž, nechajme sa prekvapiť.
Ak by sa niekto čudoval, prečo tu ešte nevisí článok, tak áno, samozrejme bude, ale počkajme si najprv na podpis zmluvy, nech to máme "nepriestrelné".