Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdravím,
L4 odchod zo zast. Pod Šalgovíkom o 12:54 smer Sídlisko III v pracovné dni - nie je tam chyba (12:49)?
Príjemný deň prajem,
chcel som sa Vás iba opýtať, či sa neplánuje vytvoriť mapa schémy prešovskej MHD, ako je napríklad v košickej či bratislavskej sekcii. Viem, aj Prešov má svoju mapu, ale tie, čo som spomínal, sa mi zdajú prehľadnejšie (alebo je to iba vec názoru)... :))))
Nechcem do nikoho rýpať. :))
Reakcia na: Ďuri #23446:
Máš pravdu. Je to moja chyba. Zle som to pozrel.
Zaujímavé.
L29, narozdiel od L39, neobsahuje žiadne garantované nízkopodlažné spoje.
L10 a L19 takéto spoje obsahujú. Nie však na oficiálnej stránke dopravcu. ?
Reakcia na: Jan Vartas #23445:
V popise fotky je uvedené, že pochádza z roku 1958. Trolejbusy začali jazdiť až o 4 roky neskôr. Z knihy 40 rokov trolejbusovej dopravy v Prešove: "1964 - V spolupráci s Dopravným podnikom mesta Pardubíc zostrojené prvé montážne vozidlo na údržbu trolejového vedenia."
GO Ikarusy:

Polovica 90-tych rokov: 225, 246, 247, 262, 297, 298, 299.

Kto to robil neviem.

Po roku 2000: 288, 299, 304 (asi dielne DP).
291, 301 (BBDS).

Veľa vozov sa ešte generálkovalo v Moldave asi koncom 80-tych rokov. Zoznam musím pozrieť.
Reakcia na: Viko #23442:
niekedy na prelome tisícročia
Reakcia na: MaKa #23441:
Super, vďaka za info. Približne kedy prosím to bolo? Predpokladám správne, že koncom 90tych?
Reakcia na: Viko #23439:
Vozidlá 289, 291, 299, 301 a 304 boli generálkované v spoločnosti BBDS (Banskobystrická dopravná spoločnosť)
Na facebookovskej stránke Prešovská história, kt. je spravovaná fanúšičkou histórie, pribudli dve pozoruhodné fotky z prostredia MHD:

1., https://www.facebook.com/presovskahistoria/photos/a.631318080321771.1073741827.631317106988535/1495164507270453/?type=3&theater
Na fotke je pravdepodobne jediné (!) prevádzkované vozidlo Praga RND v Prešove. Vozidlo, ktorého fotku som doteraz nevidel a o ktorom neexistuje takmer žiadna dokumentácia. Otázkou je, či malo náter iný ako červený.

2.,
https://www.facebook.com/presovskahistoria/photos/a.636540629799516.1073741840.631317106988535/1523581217762115/?type=3&theater
Na fotke sa veľmi pekne vyníma zbiehavá výhybka v predstaničnom priestore.
Prosím, viete mi niekto povedať, ktoré dva Ikarusy prešli v roku 1994 GO v ASKO Košice, príp. či aj ďalšie 280-ky boli generálkované externe?
Veľa pozitívnej energie, spokojnosti a pohody v roku 2018!
Ďakujem, nápodobne aj Vám.
Pripájam sa, hoci v Prešove si to môžete preložiť na trolejbusový štýl. ?
Priatelia, kolegovia dopraváci, dovoľte mi zaželať Vám požehnané, ničím nerušené vianočné sviatky a do nového roka hlavne zdravie, šťastie, lásku, porozumenie a spokojnosť pri cestovaní prešovskou MHD. ?
Reakcia na: Vladimír #23431:
Aha. tak to som veru nevedel. 🙂
Reakcia na: N/A #23430:
CP na iMHD Bratislava a Košice sú generované priamo zo strojovo spracovateľných dát, ktoré poskytujú jednotliví dopravcovia. Možnosť zobrazenia kombinácie liniek je len jedna z "fičúr", ktoré v týchto dvoch sekciách fungujú a inde nie.

CP na iMHD Prešov a ostatných sekciách sú prepisované ručne. Dopĺňať kombinácie je rovnaký proces akoby sa pridávali ďalšie linky, a teda viac dát, viac práce a HLAVNE, čoho sa ja obávam, väčší priestor na chybovosť.

Budúcnosťou by malo byť jednoznačne automatizované spracovávanie dát dopravcu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.