Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #22760:
Vy sa tu nepredstavujete.Ja spravím výnimku.Volám sa Julia Kaňuková a neviem či to spravíte aj vy.

Ale k diskusii.
Vladimír napísal si: Podľa môjho zdroja informácií sú dôvodom reklamácie závady, ktoré sa prejavili AŽ PO DODANÍ trolejbusov do Prešova - praskliny na strope pravdepodobne z dôvodu mimoriadnej zimy - MOŽE TO BYŤ BUĎ POČAS CESTY ALEBO UŽ V PREŠOVE, takže ak moment dodania bol u výrobcu čiže prepravu zabezpečoval DPMP, tak žiadna reklamácia nebude uznaná, to isté aj keď to už bolo na dvore DPMP a opravu znášame my všetci!!

a nesprávna funkcia/zapojenie tachografu až keď sa doinštalovali palubné počítače (tie sa montujú po dodaní vozidla u dopravcu)-tiež žiadna reklamácia keďže si ich montáž zabezpečuje sám dopravca - náklady znesie buď DPMP (lebo opraviť to snáď treba a výrobca to určite neurobí) alebo ten kto montoval palub.počítače.

Tak mi ukáž kde sú tie chybné základy?
Reakcia na: juliana #22754:
Kto má aspoň trochu inteligencie a minimálne stredoškolské vzdelanie, ten vie, že záručná doba je upravená v Občianskom a v Obchodnom zákonníku. Ty, ako "hlúpa žena", sa nás už 2 dni snažíš presvedčiť o svojej pravde, ale tá je tak ďaleko od reality, ako planéta Zem od vesmírnej stanice ISS. Takže, hovorím za seba, nemám rád zbytočnú debatu o ničom, lebo, ako povedal klasik - aj hlúposť je dar Boží. Pekný piatok a víkend všetkým.
Reakcia na: S499.1023 #22758:
Chudáčik nedokázal uniesť svoju prudko podpriemernú inteligenciu na tomto fóre, až stratil svoju identitu, orientáciu (v časopriestore) a dokonca aj pohlavie. Škoda len, že vecné argumenty nikdy nenašiel.
Reakcia na: juliana #22756:
Tvoje úvahy sú chybné, pretože stoja na chybných základoch:
* nikto netvrdil, že nejaká závada bola spôsobená montážou palubných počítačov
* nikto netvrdil, že stropy popraskali v priebehu dodania od výrobcu k odberateľovi.
Reakcia na: S499.1023 #22757:
A čo ak tou Julianou je fakt nejaká Juliana ??
Reakcia na: juliana #22754:
Jožko, odkedy si ty žena?
Reakcia na: N/A #22751:
Jožka Inaša, predtým "dacen", teraz "juliana".
Reakcia na: Vladimír #22755:
To myslíš vážne, že ak si závadu spôsobiš sám (montážou palub.jednotiek) tak ti niekto uzná reklamáciu??? A kto zabezpečoval dopravu je relevantné, lebo ak výrobca, tak je to jeho kapusta, že to mrazmi popraskalo a je to reklamácia, ale ak DPMP, tak to už nikto neuzná ako reklamáciu.
Reakcia na: juliana #22752:
Neviem, kto zabezpečoval prepravu trolejbusov do Prešova. Pre diskutovanú tému to nie je relevantné. Na trolejbusy sa vzťahuje záruka, to znamená, že výrobca určite bude znášať opravy výrobku v záručnej dobe.

Neviem, či má zmysel ďalej pokračovať v debate, lebo sa mi nezdá konštruktívna ani racionálna. Citujem:
juliana, #22744: "mi z toho vychádza, že niekto kto vyrába trolejbusy ich vyrába na takejto úrovní? A to tam neexistuje výstupná kontrola? Nechcite ma presvedčiť o tom, že sa to všetko pokazilo cestou"

juliana, #22752: "Ja som tým chcela iba povedať, že nie je dôležité kto spôsobil závady, ale to, že v Prešove nie sú trolejbusy na prepravu ľudí"
Reakcia na: Marek74 #22753:
Tak mi to milý Marečku vysvetli, mne hlúpej žene, lebo doteraz som sa tu nič nedozvedela, tak skús citovať aj zákony môžeš.
Reakcia na: juliana #22752:
Človeče, ty si tak mimo ohľadne zákonov, že je to až trápne! Najprv sa niečo nauč pochopiť a potom sa vyjadruj. A nehraj sa tu na spravodlivosť, lebo o nej nemáš ani potuchy. Ešte som zabudol - neotravuj diskusiu hlúposťou, len sa tým viac zhadzuješ.
Reakcia na: Vladimír #22750:
Ja som tým chcela iba povedať, že nie je dôležité kto spôsobil závady, ale to, že v Prešove nie sú trolejbusy na prepravu ľudí - zaskakujú autobusy, tým sa zvyšujú náklady a teraz keď prídu trolejbusy tak sú nepoužitelné ( skúste tu nečítať prvoplánovo, ale aj niečo vydedukovať pomedzi riadky).
A ak dobre čítam teraz tvoje informácie, tak sa opýtam, kto zabezpečoval prepravu trolejbusov do Prešova, ( to aby som mala všetky informácie) - predpokladám, že ak ich bol niekto prevziať u výrobcu, tak asi si to už zabezpečoval DPMP, ak ich už prevzal v Česku a teda tie chyby to asi nebude reklamácia a opravy asi nebude znášať výrobca......
Reakcia na: S499.1023 #22749:
Ktorého Jožka tu spomínaš ??
Reakcia na: juliana #22748:
Podľa môjho zdroja informácií sú dôvodom reklamácie závady, ktoré sa prejavili až po dodaní trolejbusov do Prešova - praskliny na strope pravdepodobne z dôvodu mimoriadnej zimy a nesprávna funkcia/zapojenie tachografu až keď sa doinštalovali palubné počítače (tie sa montujú po dodaní vozidla u dopravcu).

Poukazovať na nekvalitnú prácu tu nikto nebráni. Ale ak nemám všetky informácie, niekedy by nezaškodilo sa najprv pýtať a nie hneď obviňovať.

P.S.: A áno, aj v bežnom živote sa vyskytujú situácie, kedy sa závada tovaru alebo služby prejaví až po dodaní a následnom pokuse použitia. Ja som to určite zažil.
Reakcia na: juliana #22748:
Jožko, tu si nepochopil v prvom rade TY.
Chlapci nepochopili o čo ide. Tu vôbec nejde o to čo píšete, skôr ide o princíp - písalo sa, že niekto bol prevziať trolejbusy u výrobcu - otázka znie: Ako ich prevzal? Či to bol iba výlet do Česká? A asi za naše peniaze tam išiel ak je pracovníkom DPMP alebo mesta.
A čo sa týka reklamácií, áno aj pri bežných tovaroch a službách sa vyskytujú reklamácie, ale snáď nie, že prídem na chybu ešte pred tým ako začnem vôbec vec používať.Takej chyby si všimnem hneď.
Odhliadnúc od toho všetkého je na tom smutné iba to, že Prešov potrebuje trolejbusy ako soľ, o chvíľu nebude mať čo jazdiť a vy sa tu snažíte obhajovať nekvalitnú prácu. Reklamácia trvá zvyčajne 30 dní, neviem ako je to pri trolejbusoch. Potom zase revízie atď.a máme tu leto.
Nevedela som, že poukazovanie na nekvalitnú prácu znamená šírenie nenávisti. Potom my dvaja s absurdom sa musíme dobrovoľne prihlásiť do basy. Aspoň nebudeme potrebovať tie trolejbusy, len vy budete mrznúť na zastávkach lebo nebude mať čo prepravovať ľudí.
bart0304 napísal: že vraj mali popraskané stropy a nefunkčné tachometre a ešte niečo - nerozumiem sa do toho, ale Vladimír myslíš, že také popraskané stropy a výmena za nové sa zvládne bez toho aby trolejbusy neodišli z Prešova?
A že sme tu zapísali celú stranu, veď je to fórum - diskusia, tak prečo by sme nemohli popísať aj 3 strany, veď diskutujeme a podľa množstva príspevkov vidieť, že táto diskusia zaujala mnohých.Tak prečo brániť ľuďom povedať svoj názor, aj keď je iný ako ten môj?
Reakcia na: juliana #22744:
Najprv dovoľ jednu otázku: Ty si nikdy v živote nič nereklamovala?

Predpokladám, že potvrdíš, že sa Ti to už stalo. Potom sa môžem opýtať, ako je možné, že si si chybný výrobok alebo nesprávne vykonanú službu objednala. No asi preto, že si nepredpokladala, že ten výrobok alebo služba nebudú v poriadku. A presne v takýchto prípadoch slúži reklamácia - dodávateľ závadu odstráni alebo, ak to nedokáže, kompenzuje celú zaplatenú cenu alebo jej časť.

Prečo je také zložité pochopiť, že pri nákupe trolejbusov sa deje to isté? Ak Dopravný podnik na nových trolejbusoch zistil nedostatky, má úplne legitímne právo tieto trolejbusy reklamovať. Nerozumiem logike, že Dopravný podnik reklamuje chybné trolejbusy "za naše peniaze". Práve fakt, že ich reklamuje, je pre mňa dôkaz, že za "naše" peniaze nie je ochotný prevziať hocičo a bráni sa. A toto mu má byť vytknuté?

S revíziami to nijako nesúvisí, ich dôvod už bol vysvetľovaný v iných príspevkoch.

S vadami trolejbusov tu samozrejme (predpokladám) nesúhlasí nikto, ale vyhrážať sa tu zosobňovaním nákladov a zatváraním do väzenia je fakt ABSURDné. Mimochodom, akých nákladov? Veď ak je raz reklamácia opodstatnená, tak náklady znáša výrobca.

A na záver, klasika: Celú stranu sme zaplnili mudrovaním na tému, kto platil cestu nových trolejbusov späť k výrobcovi a pritom skutočnosť je taká, že žiaden z nových trolejbusov Prešov neopustil a všetky sú v areáli DP.
Reakcia na: absurd #22742:
Ešte skôr budú roky, keď bude basa natvrdo za šírenie nenávisti.
Reakcia na: juliana #22744:
Inaš, bež do riti, kým ti pekne hovorím!
Reakcia na: kuboPO #22743:
Neviem, ja som iba žena, vy chlapi sa v tom viac vyznáte, ale keď je všetko čo tu píšete pravda, tak mi z toho vychádza, že niekto kto vyrába trolejbusy ich vyrába na takejto úrovní? A to tam neexistuje výstupná kontrola? Nechcite ma presvedčiť o tom, že sa to všetko pokazilo cestou. Potom už mi je jasné prečo sú potrebné tie všetky revízie čo ste spomínali vo svojich príspevkoch - mojou ženskou logikou mi vychádza, že niekto výroby trolejbusy, pošle ich - neviem na čie náklady - cez 2 republiky, vy si ich tam skontrolujte a potom ich cez 2 republiky znovu niekto ťahá na reklamáciu? A keď tu absurd napíše, že by mali niekomu tie náklady zosobniť alebo zatvoriť tak mu ešte dáte 3 negatívne hodnotenia? To mám chápať tak, že s takým postupom predaja trolejbusov s vadami súhlasite?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.