Reakcia na: juliana #22754:
Kto má aspoň trochu inteligencie a minimálne stredoškolské vzdelanie, ten vie, že záručná doba je upravená v Občianskom a v Obchodnom zákonníku. Ty, ako "hlúpa žena", sa nás už 2 dni snažíš presvedčiť o svojej pravde, ale tá je tak ďaleko od reality, ako planéta Zem od vesmírnej stanice ISS. Takže, hovorím za seba, nemám rád zbytočnú debatu o ničom, lebo, ako povedal klasik - aj hlúposť je dar Boží. Pekný piatok a víkend všetkým.
juliana
Ale k diskusii.
Vladimír napísal si: Podľa môjho zdroja informácií sú dôvodom reklamácie závady, ktoré sa prejavili AŽ PO DODANÍ trolejbusov do Prešova - praskliny na strope pravdepodobne z dôvodu mimoriadnej zimy - MOŽE TO BYŤ BUĎ POČAS CESTY ALEBO UŽ V PREŠOVE, takže ak moment dodania bol u výrobcu čiže prepravu zabezpečoval DPMP, tak žiadna reklamácia nebude uznaná, to isté aj keď to už bolo na dvore DPMP a opravu znášame my všetci!!
a nesprávna funkcia/zapojenie tachografu až keď sa doinštalovali palubné počítače (tie sa montujú po dodaní vozidla u dopravcu)-tiež žiadna reklamácia keďže si ich montáž zabezpečuje sám dopravca - náklady znesie buď DPMP (lebo opraviť to snáď treba a výrobca to určite neurobí) alebo ten kto montoval palub.počítače.
Tak mi ukáž kde sú tie chybné základy?