Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
112/1 - 120

201/4 - 374 -► 388

211/8 - 362 -► 391

212/1 - 368
212/2 - 343 (celú službu)
212/3 - 378
212/6 - 364
212/7 - 333
212/8 - 366

222/1 - 351
222/2 - 344
222/3 - 350
222/4 - 346
121/12 - 118 -> 360 -> 118 (Na križovatke Solivarská×Východná vodiča vytlačil nejaký Poliak mimo vedenia, takže prišla Tatra posunula 10 metrov a pokračovala na S3.
704 včera na poslednom spoji L4 z Pod Šalgovíka kľakla. Svietilo v nej poruchu trakčného motora alebo také niečo, museli ju ťahať a už stojí rozobratá na dvore.

111/1 - 703
111/2 - 122
111/3 - 702
111/4 - 701
111/5 - 711
111/6 - 123
111/7 - 339 ? ? ?
111/8 - 121
111/9 - 712

121/1 - 721
121/2 - 708
121/3 - 720
121/4 - 115
121/5 - 714
121/6 - 117
121/7 - 716
121/8 - 710
121/9 - 719
121/10 - 114
121/11 - 116
121/12 - 118
121/13 - 718
121/14 - 713

201/1 - 387
201/2 - 390
201/3 - 389

211/1 - 396
211/2 - 395
211/3 - 385
211/4 - 392
211/5 - 379
211/6 - 384
211/7 - 353
211/8 - 362
211/9 - 380

212/5 - 365

221/1 - 376
221/2 - 397
221/3 - 358
221/4 - 398
221/5 - 381
221/6 - 375
221/7 - 393
221/8 - 349
Reply on: Davidoshmhd #6600:
Ja som si myslel, že to bola 386, ale nechcel som to tu písať. ?
Reply on: N/A #6597:
211/7 ráno - 386
Reply on: GUNSTER #6598:
A výmena bola kvôli tomu, že poobede robí 121/9 vodič s 342-ky. ?
121/9 - 719 > 355
111/1 - 702
111/2 - 703
111/3 - 123
111/4 - 712

121/1 - 720
121/2 - 704
121/3 - 718
121/4 - 713
121/5 - 716
121/6 - 717
121/7 - 710
121/8 - 721
121/9 - 719
121/10 - 708
121/12 - 714

201/1 - 390
201/2 - 389
201/3 - 387
201/4 - 374

211/1 - 384
211/2 - 385
211/3 - 395
211/4 - 392
211/5 - 396
211/6 - 380
211/7 - 360 náhradný spoj o 10:05 -> 362 videná o 12:42 na Levočskej (bohužiaľ neviem, aký autobus tam bol predtým)
211/8 - 378
211/9 - 379

221/1 - 393
221/2 - 376
221/3 - 375
111/1 - 701
111/2 - 711
111/3 - 702
111/4 - 123

121/1 - 716
121/2 - 704
121/3 - 710
121/4 - 118
121/5 - 718
121/6 - 720
121/7 - 719
121/8 - 708
121/9 - 714
121/10 - 717
121/11 - 721

201/1 - 387
201/2 - 390
201/3 - 374
201/4 - 389

204/1 - 388

211/1 - 386
211/2 - 395
211/3 - 396
211/4 - 380
211/5 - 392
211/6 - 385
211/7 - 378
211/8 - 379
211/9 - 384

221/1 - 355
221/2 - 393
221/3 - 358
112/1 - 333

201/4 - 371

211/3 - 391-tke niečo vytieklo, je tam iný autobus, no bohužiaľ neviem, aký ?

212/2 - 348
212/5 - 352
212/6 - 362
212/8 - 368

214/1 - 353

222/1 - 349
222/2 - 342
222/3 - 346
222/4 - 381

223/2 - 344
111/1 - 123
111/2 - 121
111/3 - 701
111/4 - 712
111/5 - 711
111/6 - 120
111/7 - 702
111/8 - 122
111/9 - 703

121/1 - 714
121/2 - 115
121/3 - 719
121/4 - 718
121/5 - 717
121/6 - 117
121/7 - 716
121/8 - 710
121/9 - 118
121/10 - 114
121/11 - 116
121/12 - 720
121/13 - 704
121/14 - 721

201/1 - 374
201/2 - 389
201/3 - 390

211/1 - 396
211/2 - 395
211/3 - 391
211/4 - 378
211/5 - 385
211/6 - 392
211/7 - 379
211/8 - 384
211/9 - 386

221/1 - 397
221/2 - 398
221/3 - 355
221/4 - 358
221/5 - 383
221/6 - 382
221/7 - 393 ?
221/8 - 375
112/1 - 120

212/1 - 365
212/2 - 377
212/3 - 364
212/4 - 362
212/6 - 352

214/1 - 353

221/2 - 356 -► 354 -► 343 -► 355 (v 356 o 16:35 zasvietila porucha MUX, vodič išiel do garáže, zobral 354-ku, a aj v nej zasvietila porucha MUX, no nemohla sa pohnúť, jeden z mechanikov prišiel na 355-ke, ktorá dokončila 221/2, potom prišiel ďalší na dodávke 9030, a potom prišla Tatra, ktorá ťahala 354 do garáže)

222/1 - 381
222/3 - 346
222/4 - 341
204/1 - 388

212/7 - 366
212/8 - 348
111/1 - 122
111/2 - 701
111/3 - 702
111/4 - 711
111/5 - 121
111/6 - 703
111/7 - 378 ? ? ?
111/8 - 123
111/9 - 712

121/1 - 710
121/2 - 721
121/3 - 713
121/4 - 714
121/5 - 720
121/6 - 116
121/7 - 114
121/8 - 719
121/9 - 716
121/10 - 718
121/11 - 117
121/12 - 708
121/13 - 118
121/14 - 717

201/1 - 389
201/2 - 390
201/3 - 387

211/1 - 395
211/2 - 396
211/3 - 384
211/4 - 386
211/5 - 380
211/6 - 379 (počas prestávky 9:19 - 9:45 išiel vodič do garáže, možno išiel aj náhradný spoj, ale o tom by možno vedel Shadow)
211/7 - 385
211/8 - 391
211/9 - 392

212/5 - 368

221/1 - 382
221/2 - 356
221/3 - 398 ?
221/4 - 393
221/5 - 349
221/6 - 375
221/7 - 359
221/8 - 397
Reply on: Erik709 #6586:
Vodic nezabudol. Tam nie je problem z ADBlue, ale s filtrom pevnych castic. Jeho princip je viac menej rovnaky ako u osobnych dieslov. Raz za cas musi prebehnut regeneracia filtra (kratkodobe vyrazne zvysenie teploty a spalenie zachytenych castic) a na nu musia byt na nejaku dobu splnene podmienky - teplota motora, otacky atd. a to sa pri prevadzke vylucne v meste nie vzdy podari pocas jazdy, takze po niekolkych neuspesnych pokusoch diagnostika vyda poziadavku na riadenu regeneraciu v dielni. No a tej poziadavke bolo v tomto pripade vyhovene dost neskoro a filter sa upchal. Od vtedy je nariadene ze problem s regeneraciou sa musi riesit okamzite.
Reply on: Erik709 #6586:
A motor stratil výkon. ?

112/1 - 333

201/4 - 374

212/1 - 377
212/2 - 353
212/3 - 364
212/4 - 362
212/6 - 365

222/1 - 342
222/2 - 344
222/4 - 346
Reply on: Erik709 #6586:
Už je v podniku.
212/7 - 348
212/8 - 366
Reply on: MPK01 #6585:
Momentálne je v Dafe, kvôli agregátu. Vodič zabudol doliať AdBlue a čosi sa pos*alo.
čo je s 398 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.