Close

#6109, Obratisko Cintorín Vrakuňa

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (4 Jun 2021) (9/18)
Download item
Discussion post:
Location: Obratisko Cintorín Vrakuňa
Date: 24.1.2021
Vehicle: Škoda 30 Tr SOR #6109
Gallery: Bratislava › Škoda 30 Tr SOR
Route:
Author: Max
Times viewed: 1370

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Trammat

Trammat

5 Jun 2021
#14 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Viko #11:
Tak pri tom, za akého zvukového sprievodu ten agregát na niektorých vozoch nabieha by som sa ani nedivil, keby ho v niektorých prípadoch radšej nechávali nahodený celý čas.
Reply
HORVI

HORVI

5 Jun 2021
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #5:
Áno, myslel. 🙂
Reply
HORVI

HORVI

5 Jun 2021
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #4:
Prepáč, pomýlil som sa, po Šancovej...
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

5 Jun 2021
#11 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: IBBI #7:
A to má pre nich naozaj zmysel, vliecť sa na slabom agregáte len aby nemuseli kontrolovať palice? Či by im potom nebolo lepšie na autobuse s normálnym motorom...
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

5 Jun 2021
#10 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: IBBI #7:
Z tohto usudzujem, že asi neexistuje nejaký predpis, ktorý by určoval, kedy môže a nemôže vodič jazdiť na naftu, vďaka čomu sa zbytočne páli nafta pod trolejami.
Reply
IBBI

IBBI

5 Jun 2021
#9 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #8:
Otazka ano - ja som nahlas napisal odpoved. 😉
Reply
3pa3ck3

3pa3ck3

5 Jun 2021
#8 Rate positive 8 Rate negative
Reply on: IBBI #7:
Myslím si, že to, prečo trolejbus páli naftu, keď môže ísť na elektrinu, je legitímna ekonomická aj ekologická otázka
Reply
IBBI

IBBI

5 Jun 2021
#7 Rate positive 4 Rate negative
Neviem co riesite - proste sa im nechce to nasadzovat a aj jazda je pre nich pohodlnejsia ked nemusia strazit zberace. 😉
Behate okolo horucej kase...
Reply
Andy

Andy

4 Jun 2021
#6 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #1:
Podobne som si včera všimol 25Tr, že jedna prišla na Molecovu na diesel.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

4 Jun 2021
#5 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #4:
Asi myslel Šancovú. Ja som už tiež viackrát videl, že v špičke jazdili niektoré vozy na 210 celú trasu na naftu. Predpokladal som, že to je kvôli rýchlosti, aby nemuseli nasadzovať zberače, spomaľovať na kríženiach a pod., ale aj tak mi to nepríde (za normálnych okolností, t.j. žiadna nehoda, ktorú by trolejbus nevedel obísť a pod.) ako úplne správny postup.
Reply Comment has been edited by the author.
3pa3ck3

3pa3ck3

4 Jun 2021
#4 Rate positive 6 Rate negative
Reply on: HORVI #3:
Linka 210 nepremáva po Pražskej...
Reply
HORVI

HORVI

4 Jun 2021
#3 Rate positive Rate negative 3
Reply on: Urbanway 2423 #1:
Ja som zopárkrát dokonca videl, že jazdí na naftu aj na linke 210 v úseku Hl. st. - AS. Aby som bol konkrétnejší, videl som ju tak premávať na Pražskej.
Reply Comment has been edited by the author.
Minko

Minko

4 Jun 2021
#2 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #1:
potvrdzujem nie je to náhoda, všimol som si to aj ja 🙂
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

4 Jun 2021
#1 Rate positive 4 Rate negative
V poslednej dobe som si viackrát všimol, že degeše na ZV jazdia na naftu aj pod trolejami vedel by mi niekto ozrejmiť, aké pravidlá platia pre použitie dieselagregátu?
Reply