Close

#7503, route 3, Detvianska ul., zastávka Cintorín Rača

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Detvianska ul., zastávka Cintorín Rača
Date: 16.6.2020
Vehicle: Škoda 30T ForCity Plus #7503
Gallery: Bratislava › Škoda 30T ForCity Plus
Bratislava › Stop signs
Route: 3
Author: Max
Times viewed: 4765

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
fanatikmhd

fanatikmhd

24 Jun 2020
#60 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #59:
O tretej ráno je to každému fuk. Btw, si si vedomý že naše úžasné R6xx idúce až závratných 160 majú priemerku pekne pod 90tkou? Takže tak, či onak, jediný kto znižuje priepustnosť trate je samotná zločinecká 🙂 Ak ja nechcem ísť od výstrahy k výstrahe, treba ísť menej ako 80...... A btw, dačo ako ZCP ti nemusím predstavovať, že? A posledný stĺpec 🙂 Odporúčam pozrieť napríklad vlaky na považí.....90-85-80-90-85-80-85-80-90.....takže v combe s osobkou tých 65 nie je nejak obmedzujúcich (Nehovoriac o pravidelné vstupy energodispečingu "jazda bez výkonu"). Lenže pretavovať tento relatívne komplikovaný systém do ktorého vstupuje X faktorov vs MHD kde je krátky interval spojov, časová svetelná signalizácia a s adekvátnym výkonom vozidla a možnosťou akcelerácie zbytočné. Tiež musíš uznať že zmena rýchlosti nejakej 2000+ tonovej hračky s prehistorickou mašinou akú máš v nicku hore kopcom, keď ti aj tak ledva padá odhláška je trochu iná téma než niektorí vodiči MHD ktorí sú na výlete bez racionálneho dôvodu...
Reply
S499.1023

S499.1023

23 Jun 2020
#59 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: fanatikmhd #58:
Samozrejme, že ovplyvňuje a ty to dobre vieš. Znižuje to priepustnosť trate, poškodzuje to nervovú sústavu rušňovodičom, ktorí za nimi skáču desiatky kilometrov od výstrahy k výstrahe...
Reply
fanatikmhd

fanatikmhd

23 Jun 2020
#58 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #57:
Lenže tu to nič neovplyvňuje....vo výsledku či mešká vlak 1000 alebo 1007 minút nehrá rolu..... Naopak u cestujúcich vieš že sa jazdná doba dodržiava. Ale od teba niečo konštruktívne čakať...to skôr uvidím Hranola vraciať nakradnuté peniaze....
Reply
S499.1023

S499.1023

23 Jun 2020
#57 Rate positive Rate negative
Reply on: si #56:
Fanatik veľmi dobre vie, že nevedia so šuchtošmi nič spraviť ani u jeho ZSSK MARFA ale tu by nám mentoroval.
Reply
si

si

23 Jun 2020
#56 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: fanatikmhd #55:
vzhladom na to ze to je subjektivny pocit, tazko s tym mozes nieco spravit... a ak by si vodicov hnal k ignorovaniu subjektivnych pocitov, tak by sa ti zas mohli vyhovarat pri nehodach, ze jemu sa to sice nezdalo, ale mal nariadene ist tak ako siel a na nejakej lokalnej chybe kolaje a pod. proste vyletel....
Reply
fanatikmhd

fanatikmhd

23 Jun 2020
#55 Rate positive Rate negative
Reply on: si #54:
S každý vozidlom, počas všetkých služieb v priebehu mesiaca?
To asi nie....
Reply
si

si

23 Jun 2020
#54 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: fanatikmhd #53:
mozes sa napriklad vyhovorit na to ze sa ti nieco nezdalo s technickym stavom voza a nechcel si riskovat....
Reply
fanatikmhd

fanatikmhd

23 Jun 2020
#53 Rate positive Rate negative 1
Reply on: S499.1023 #51:
Nestačí vziať výpis z palubáku rýchlostí medzi zastávkami na segregovanej trati? Šuchtošov čo som nejak postrehol boli takí ako u nás neprekračujúci určitú nižšiu rýchlosť, trebárs 40tku či 35... (u nás bežne 65 viac nejde....). Tam to nemáš ako zdôvodniť prečo ideš v každom medzistaničnom úseku max 40 a naberáš minúty.
Reply
si

si

22 Jun 2020
#52 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Solider #50:
tak ja neviem, ale za uplynuly rok som zopar jazd linkou 3 podnikol a zazil som aj nie jednu jazdu (obvykle v dennom sedle alebo podvecer) kedy vodic z dovodu cakania na odchod "vetral" aj na kazdej zastavke (a vetral prave z dovodu cakania na odchod kedze im zvyknem trcat niekde v priestore za kabinou (kvoli klimatizacii v skodovkach) odkial vidim aj na display palubneho pocitaca....
a ked ti takto vetra hoc len na kazdej druhej zastavke, tak ti vznika zbytocna strata casu uz len na ceste z race do centra 1-3 minuty, cim aj zbytocne zneatraktivnujes verejnu dopravu prad iad

#51 ved prave a potom to vo vysledku vyzera tak ako to vyzera....
Reply
S499.1023

S499.1023

22 Jun 2020
#51 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: si #48:
Kedysi boli na chronometráž normy a jazdné doby sa robili podľa najrýchlejšieho prejdenia trasy za dodržania predpisov a na šuchtanie sa pridávali nejaké tri minúty vyrovnávačky. Problém bol v tom, že chronickým šuchtošom bolo jedno, že idú +10 (+ logicky, nie beusácky) a za sebou vlečú polovicu výpravy danej linky. A za meškanie ťažko niekoho postihneš, meškanie sa vždy dá zdôvodniť.
Reply
Solider

Solider

22 Jun 2020
#50 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: si #48:
Jazdné doby sa robia podľa priemeru a počas pracovného dňa sú tri typy jazdnej doby. Neviem o tom, že by sa na linke 3 od 27.5.2019 niekde vetralo (za vetranie nepovažujem, ak sa niekde čaká 10 sekúnd do odchodu).
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

22 Jun 2020
#49 Rate positive Rate negative
Reply on: si #48:
Tu by asi pomohla len úprava jazdných dôb (majú niekde aj viac, ako 2 typy jazdných dôb?), pretože ako by si zistil, či je to šuchtoš, alebo nabral meškanie zlou dopravnou situáciou a pod. Akože dalo by sa to tak, že ak niekto mešká celý deň, tak asi je šuchtoš, ale bolo by to trochu zložité.
Reply
si

si

22 Jun 2020
#48 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #47:
problem je ze to vyzera tak ze podla tych pomalych sa robia aj jazdne casy; resp. jazdne casy su po vacsinu dna (jedna chronometraz od rana 6:00 do vecer 22:00 ci ako to presne je tiez nie je ziadna vyhra) take ze 90% vodicov to stiha a vetra (co zas to vetranie v zastavke tiez nepridava na atraktivite cestovania VHD) a potom sa najde nejakych 5-10% suchtosov ktori chodia zasadne neskoro ale prave ti neschytaju ziadne postihy....
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

22 Jun 2020
#47 Rate positive 4 Rate negative 1
Reply on: si #46:
A čo ich majú za príliš skorý odchod pochváliť, aký je problém, že chvíľu počká na zastávke? Na čo sú potom na zastávke CP, keď sa podľa nich nemá jazdiť?
Reply Comment has been edited by the author.
si

si

22 Jun 2020
#46 Rate positive 2 Rate negative 2
Reply on: Solider #45:
nuz, v casoch ked som 3kou cestoval, si vedel niektory vodic doviest uz do centra (kamenne nam) 8 minutove meskanie a dalsi voz z L3 hned v zavese
v sucasnosti kedze budu asi prepravne naroky kusok nizsie, tak to mozno nie je az tak problematicke, ale kedze sa zrovna postihuje za prilis skory odchod zo zastavky (a penalizuju sa tak ti co stihaju jazdit "na cas" alebo ich nutia vetrat v zastavke), ale neskory ani nahodou (asi leda zeby zabudol odist z konecnej, ale akokolvek suchtava jazda je ok), tak pochybujem zeby si dali na vypravni taky pozor aby nezaradili na L3 ani jedneho takehoto vodica....
Reply
Solider

Solider

22 Jun 2020
#45 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: si #44:
Neviem, čo je na obrate 8 minút na jednej strane a 6 minút na druhej strane "ostré". Spomienková nostalgia za 45 minútovými pauzami na Komisárkach? V Petržalke môže byť v obratisku súčasne 5 električiek, pri pobyte 8 minút a intervale 5 minút sú tam električky dve.
Meškanie na trojke je sporadické, v centre je tam rezerva, otázna je dopravná situácia na Radlinského (zodpovednosť: magistrát). Ak niekto zbiera systémovo meškanie tým, že nejde viac ako 30, tak to je potom už na zváženie, či na takúto prácu má.
Reply
si

si

22 Jun 2020
#44 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Solider #43:
problem je ak niekto napriklad nazbiera meskanie (a hlavne ak ho zbiera systemovo), vzhladom na to ze na oboch koncoch mas teraz vcelku "ostre" obraty a viac menej nemas moznost dat tam dlhsie vyrovnavacie casy....
Reply
Solider

Solider

22 Jun 2020
#43 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: fanatikmhd #37:
Ale tu vôbec netreba dve výhybky, súčasné riešenie je vyhovujúce a jednoduché. Akurát máme ešte rezervy, pokiaľ ide o čas - nemôže tam byť predsa viac času, než je interval na linke, pretože sa tam budú stretávať dva vozy a tým pádom bude potrebné z môjho pohľadu zbytočné občasné výstupište.
Za 4 minúty zvládne fíra Leo Expresu v Prešove prejsť z jednej kabíny do druhej, v Budapešti takýto obrat na Korvin-Negyed tér urobili za 45 sekúnd s dvomi vodičmi. Podľa mňa za 4-5 minút to zvládneme aj v Bratislave. Zvlášť, ak kedysi boli v Petržalke 4 minúty a tam bol obrat aj s fyzickým presunom vozidla, nielen vodiča.
Reply
si

si

22 Jun 2020
#42 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #40:
minimalne tieto povrchove vyhybky v pare boli pouzite pri rekonstrukcii trate na radlinskeho medzi racismytom a vazovovou (ano, bolo to davno), ale teda urcite existovali 2 exemplare....
#41 otazne je ci sa miesto useku s oblukom da namontovat druha vyhybka tak aby vznikla plnohodnotna kolajova spojka (to som neskumal, ale podla mna by to byt mozne malo, kedze ani v tomto stave ako to je to nie je jeden jednoliaty celok)
Reply
Mhr1

Mhr1

22 Jun 2020
#41 Rate positive 2 Rate negative
Kaliforňan nie je spojka, má len jednu výhybku! Koľaj v smere do mesta nie je napojená a ani byť nemôže, lebo ide o povrchovú výhybku, t.j. oblúk, ktorý sa pripája na správnu koľaj, to nie je výhybka! A dva kaliforňany by znamenali, že všetky električky z mesta by museli do protismeru a potom na 2. kaliforňanovi by mohli ísť na zastávku smer z mesta alebo smer do mesta. Alebo naopak, električky odstavené na dnes nepoužívanom nástupišti smer do mesta by pri ceste do mesta museli do protismeru a potom späť na správnu koľaj. Uznajte, že to už je veľmi komplikované. Ale spojky by rôzne v meste mohli byť, najmä na miestach, kde sa zvyknú končiť výluky.
Reply