Zavrieť

Vyčnievajúce koľajnice aj bokovnice po rekonštrukcii električkovej trate

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Vyčnievajúce koľajnice aj bokovnice po rekonštrukcii električkovej trate.
Príspevok:
Lokalita: Štefanovičova ul.
Dátum: 23.8.2015
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia trate na Hlavnú stanicu (2015)
"Vydarená" rekonštrukcia trate na Hlavnú stanicu a jej jazdné skúšky (28.8.2015)
Linka:
Autor: osa
Počet zobrazení: 3592

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
majak

majak

31.8.2015
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 3
treba si uvedomit aj to (a to bez urazky) ze kto robosdku robotu robi u nas a kto ju robi v zahranici (nie, nenarazam na rasovu mensinu). plus to cim su ti ludia motivovani - velmi slabo. za to pan medzi stolickou a klavesnicou velmi dobre... potom preco by niekto nieco robil na urovni ked to moze odflaknut. nerobi to predsa pre seba do obyvacky
Odpovedať
Solider

Solider

30.8.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Svehlo1 #2:
Najhoršie je, že ten asfalt okolo koľají valcovali tým drncátkom, čo zákonite nemôže priniesť rovný povrch.
Odpovedať
Svehlo1

Svehlo1

29.8.2015
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Až mi je zle, keď vidím ten nekvalitný asfalt a nemyslím len jeho zlé položenie ale aj štruktúru. Už roky mi nejde do hlavy prečo nemôžeme používať kvalitný asfalt, ktorý niečo vydrží, ako je to skoro všade na západe. Rovnako, nevieme použiť technológiu, ktorá by ho dokázala položiť rovno a nie ako húsenkovú dráhu? Sám som bol svedkom asfaltovania časti priecestia v križovaní s Žilinskou, stručne priblížim technologický postup... 1.Náklaďák vysype kopu horúceho asfaltu na pripravené miesto. 2.5 chlapov s lopatami ho "rovnomerne" od oka rozhrnie 3. Vedúci (okolo 20 rokov) na malom valci uvalcuje vrstvu. 4. Vedúci okom posúdi, či je všetko ok, ak nie zavolá chlapa s lopatou ktorý asfalt opäť rozryje a pokúsi sa "lepšie" rozhrnúť. Celý proces sa opakuje od bodu č.3 až kým nie je vedúci spokojný alebo asfalt nevychladne... toto je technologický postup hodný 21.storočia pri "modernizácii" trate...smutné.
Odpovedať
hegci

hegci

28.8.2015
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
by som rád vedel kto prebral takúto prácu za mesto BA...
Odpovedať