Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes som bol na zastávke pri Tescu a všimol som si, že spoje Tescobusu na Trajan sú tu zle zapísané.
Totižto, spoje po 21:00 na Trajan nepremávajú, čiže Tescobus ide na Trajan 8:25, 10:25, 11:25, 12:25, 14:25, 15:25, 16:25, 18:25, 19:25, 20:25 a následne sa hneď vracia. Rád by som požiadal administrátorov, aby to v systéme opravili.
Musím ešte podotknúť, že neviem ako je to so spojom 22:15 do centra, keďže v poriadkoch je prelepený. Je dosť možné, že premáva len pre zamestnancov, nakoľko som ho dnes ani nevidel od Tesca odísť.
lukisho aj amater, dakujem Vam za snahu a informacie ?
Dnes som volal na infolinku TESCO Piešťany -prepojili ma na Informácie a tam veľmi nepríjemná pani mi oznámila, že ona nemá žiadnu vedomosť o tom, že by mal byť TESCOBUS obmedzený, alebo zrušený spojmi (argumentovala tým, že ona predsa najlepšie vie, či sa spoje budú/nebudú rušiť, lebo ona cestúva spojom po 22.00 a osobne nemá takú informáciu, ktorá by obmedzovala premávku TESCOBUSU. Ďalej dodala: že v prípade, že by ku zmene došlo, zabezpečí TESCO výveskami na zastávkach zmenu). Moja poznámka: Ako býva slovenským zvykom, ak dôjde k zmene, dozvieme sa to neskoro, alebo po určitom čase, lebo ani dnes na zastávkach cestovné poriadky tejto linky nie sú (viď Nitrianska, Aupark, Kocka, Aut. stanica, Vajanského, Okresný úrad - čiže nikde nie je, okrem zastávky TESCO a to tento spoj sop zmenou dopravcu premáva od 1.1.2008).
Reakcia na: N/A #996:
No, kolegyňa v práci niečo spomínala, že po 18-tej by Tescobus nemal premávať, ale s určitosťou to neviem. Ak nezabudnem, spýtam sa na informáciách.
Inak, všimol som si, že sú tu zle zapísané poriadky Tescolinky na Trajan. Ak by som vedel, ako presne premáva, napísal by som, ale ešte to pozriem.
TESCO od 1.6. znacne obmedzuje bezplatne linky v NZ a ZA.
Nechysta sa nieco podobne aj v Piestanoch?
Reakcia na: lukisho #994:
To by šlo, len by som ešte dal nejaké úpravy:

L2 by som z centra trasoval: Štefánikova - Pod Párovcami - Strečnianska - Tematínska - Tech. služby - Sídl. pri Váhu - HA - Centrum a začiatok a konic by som dal na Sĺňavu.

L3 by som zmenil trasovanie už z Tesly na: Tesla - AS - Mojmírova ul. - Vodárenská ul. - Vodárenská, ZŠ - Detvianska - Jánošíkova - Pod Párovcami - Centrum a späť

Ide mi hlavne o to, že trasa Štefánikova - Vršok - Detvianska - Sadová - Vodárenská ZŠ - Jánošíkova je podľa mňa zbytočnou zachádzkou liniek, ktorá sa dá vyriešiť jednoduchým prepojením starých Piešťan s AS cez Vodárenskú a Mojmírovu ul. Problémom pre mňa však boli (a teraz mám na mysli všetky návrhy riešenia MHD PN, čo som si robil), keď som si to rozpísal na papier, prestupné uzly pre staré Piešťany, nie a nie sa vykriť. Preto som v svojom návrhu rozpísal L2 tak komplikovane.

Ono celkovo ide o to, že ktorú časť mesta chceme prepojiť s ktorou a kde chceme mať prestupné uzly.
Ja som v návrhu prepojil:
Trajan s Floreátom a Sĺňavou
staré Piešťany s Teslou a Kocuricami.
Tiež som chcel ponechať priame spojenie všetkých častí mesta s centrom a stanicou. (z Tesly a Kocuric by cestu do centra tvoril 1 prestup, keďže trmácať sa cez celé staré Piešťany by bolo značne časovo náročné).
Prestupný uzol som vytvoril dva: predovšetkým na stanici, ale aj v centre. Nosné linky by boli prakticky len dve (L1 a L2). L3 som rozpísal pre 1 autobus, keďže vieme, koľko ľudí v súčasnosti chodí s L1 a L11 na kúpeľný ostrov.
Amater: zaujímavé. Niektoré linky sú totožné s pôvodnými, ja by som skúsil zaviesť aj niečo nové, čo tu ešte nebolo.

L1 Poliklinika-Trajan-Mlyny-Aut.stanica-KOCKA-Centrum-Kúp.Ostrov a späť
L2 Poliklinika-Slnava-Floreát-Centrum-Kino-Stefánikova-Vrsok-Detvianska ul. + nové zavedenie státia na ulici Vodárenská (rázc. Sadová), Vodárenská, ZŠ, Vodárenská/Kláštorská (sídl.pri Váhu-nová vilová štvrť)-sídl.pri Váhu-Hotelová akad.-Kino-Centrum-Floreát-Slnava-Poliklinika
L3 (prečíslovanie L8) + zo zast. Štefánikova by premávala aj cez zast. Vŕšok, Detvianska ul. + nové zavedenie státia na ulici Vodárenská (rázc. Sadová), Vodárenská, ZŠ, Vodárenská/Kláštorská a Jánošíkova ul., I.-III. -inak bez zmeny
L4 Trajan-Tesla-(Priemyselná ul.)-Aut.st.-KOCKA-Centrum (+ niektoré spoje na Floreát)a späť (s možnosťou prestupu na iné linky)
L5 (ak by to bolo nutné) -ponechanie súčasnej linky 2/ alebo 12 (v predlzenom trasovaní).

ale to sa asi nikdy nestane. To,že je toľko liniek až tak nevadí, skor to,že je ich trasovanie niekedy nepotrebné.
To čakanie na vlaky by bolo fakt pozitívne aj čo sa týka trasovania by to malo ohlas určite.
Reakcia na: draxter #991:
Ten nápad s dvoma linkami je zaujímavý. Skúsil som si to tak nejak rozpísať a zistil som, že by sa to dalo, ale liniek by som zaviedol 5.

L1 Poliklinika - Adam Trajan - Mlyny - Autobusová stanica - Detský domov - Nitrianska ul. - Veľký Floreát - Komenského ul. - Sĺňava

L2 Kocurice - Sídl. N. Teslu - Autobusová stanica - Mojmírova ul. - Vodárenská ul. - Jánošíkova ul. - Sídlisko pri Váhu - Štefánikova ul. - Kolonáda - Nitrianska ul.

L3 Autobusová stanica - Teplická ul. - Nitrianska ul. - Kúpeľný ostrov

L4 Adam Trajan - Sídl. N. Teslu - Autobusová stanica - Detský domov - Nitrianska ul. - Veľký Floreát - Komenského ul., ZŠ (školská linka)

L11 Adam trajan - Mlyny - Autobusová stanica - Nitrianska ul. (doplnková linka k L1)

Prvé dve linky by chodili každú polhodinu s tým, že by boli napasované na príchody a odchody vlakov (čiže príchody na stanicu by pri L1 boli 00:15 a 00:45, pri L2 00:10 a 00:40), L3 by chodila max. každú hodinu, L4 by išla len ráno a L11 by chodila počas špičky každú polhodinu medzi intervalmi L1 (t.j. 00:00 a 00:30) + mimo špičky z Trajana na stanicu ako spoj k vlakom do BA a z vlakov zo ZA.

Na obsluhu by bolo treba 9 autobusov, počas školských dní 11. ?
Ahojte,
videl som novú verziu cestovných poriadkov na zastávke Dopravná ul.,SAD ,kde pribudli nové aspekty: zmenené logo, infolinka, zmenšené číslo linky, skrátenie intervalu odchodov (pôvodne 5-22hod), napr. pri L4 je tento CP iba od 5 do 17 hod. CP vyzerá fakt dobre 🙂

Amater: presne tak, chaoz v MHD sa dá poriešiť fakt dobre, zmena liniek a trasovanie + rozložiť odchody. Stačilo by tak upravoť pár liniek 🙂
Reakcia na: amater #990:
Súčasný chaoz v MHD by som vyriešil dvomi linkami. Ale vážne: ten interval predstavujúci násobky hodiny miesto jej podielov je blbosť ako voda v koši.
Reakcia na: milan002 #989:
No, ak sa obmedzí Tescobus, možno nejaké spoje na Teslu a z Tesly pribudnú, aj keď je to možno skôr len moje vrúcne želanie.
Aspoň sa konečne začnú využívať aj večerné spoje L14, ktoré odchádzajú z Tesly 5 min pred Tescobusom, takže každý, kto chce ísť smer centrum si radšej počká na Tescobus.
Ono by to chcelo celú piešťanskú MHD poriadne prepracovať, aby sa ňou oplatilo chodiť aj ľuďom z iných častí mesta ako z Trajana, ale to je otázka na dlhšiu diskusiu.
Reakcia na: amater #988:
kľudne nech sa obmedzí, veď to nie je MHD. Ale keby sa radšej posilní spojenie zo sídlisk
v pondelok som počul od kolegyne v práci, že sa má vraj obmedziť Tesco-bus. Konkrétne, údajne má od budúceho mesiaca premávať len do 18-tej hodiny a potom už nie.
Neviete niekto, čo je na tom pravdy?
Reakcia na: amater #986:
Ameter:

Vyjadrujem sa k prvej otázke, hoci nie som kompetentný: L2 a L14 chodia súbežne od času úplnej reorganizácie a situovanie grafikonu autobusovej dopravy, skrátene od roku 2003. Dôvod, prečo je tomu tak je viacero: a) kompetentní mysleli na dôležitosť obslužnosti zastávok pre ľudí, ktorí chodia do centra na nákupy, do kostola... ,z toho vyplýva: aby autobus nebol natoľko preplnený, že by to kapacitne nestíhal. b)aby vodiči mali odjazdené hodiny a sedelo im to ,,s posunmi, presunmi, jazdami na km,, a podobne.

K druhej otázke sa len krátko vyjadrím, že v meste je viacero liniek, ktoré by mohli jazdiť inak, alebo poupravene - mysliac na lokality za Poliklinikou (Sĺňava) a pri letisku (Vŕšok, Vodárenská, a ulice pri letisku za zbernými surovinami).
Inak, všimol som si dve zaujímavé veci, ktoré nedokážem pochopiť:

1. prečo cez víkendy odchádzajú z Autobusovej stanice o 9:00 spoje L2 aj L14 súčasne? Je to podľa mňa maximálne zbytočné.

2. prečo L14 nemôže z Floreátu premávať, ako L13 smerom na Floreát, čiže trasou: V. Floreát, Kúpeľná ul. - Komenského ul., ZŠ - Ul. 8. mája - Okresný úrad - Sídlisko Sihoť - Adam Trajan. Už len preto by to bolo praktickejšie, že vyjsť z Brezovej ul. na Bratislavskú je niekedy dosť komplikované.
Reakcia na: tomasko27 #984:
398AZ je starsia od 397AZ
Ja som sa s 397 viezol v Prerove a bola jazda smrti, vodič radil 2-4 a všade smrdel olej .... tá svoje odslužila a mala byť vyradená pred troma rokmi, hneď ako skončila v Piešťanoch... boli aj lepšie vozidla napr. 395 396, tú lepšiu si vtedy zobrala chamtivá pri Piešťanoch ...
Skoda tej PN-397AZ. Podla mna bola v lepsom stave ako 398AZ, aj ked bola starsia.
Reakcia na: Ján1 #982:
prikúrili si . . . piešťancom ide karta, ved nie tak davno stáli skoro na tom mieste aj iné Karosy ktoré pohltili požiar .. ..
Včera som si všimol, že v niektorých autobusoch chýba informatívny displej o zastávkach (videné v troch autobusoch, poznámka: nešlo o jeden konkrétny, ale o tri odlišné autobusy).

Viezol som sa aj L4 spojom po 14.40hod., ktorý zachádza na Priemyselnú ulicu. Niekto sem písal, že keď sa autobus približoval k zastávkam (Dopravná, Dopravná SAD, Aut.st.), že tieto sa prostredníctvom GPS objavili na displeji. Túto skutočnosť nemôžem potvrdiť, na linke sa nič podobného nevyskytlo, po celú dobu jazdy daným úsekom bolo napísané: Vrbovská cesta,N.Teslu a v druhom riadku N.Teslu,SOU

Na L18/L20 jazdil do štvrtka nahradný bus (Karosa -červená), ktorá sa stihla v posledný deň (štvrtok) pokaziť medzi zastávkami Vrbovská ul.,N.Teslu a Tepláreň (L20) a my,cestujúci sme čakali na náhradný autobus (prímestskej linky), ktorá nás do konečnej zastávky Kocurice,PD doviezla. Ešte v ten istý deň (vďaka pohotovej a miestnej oprave) išla Karosa ako L18 spojom po 14.30hod. s 30minútovým meškaním.
V piatok už premávala na L18/L20 SOR-ka. Včera mala táto pokazený terminál, cez ktorý si cestujúci kupujú lístky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.