Newyorská električka vlastnej stavby Third Avenue Railway System (TARS), ktorá vznikla s použitím starých podvozkov Brill 77E v roku 1939, mala zaujímavý osud. Po 2. svetovej vojne v súvislosti s úpadkom električkovej dopravy v USA bola v rámci Marshallovho plánu dodaná do Viedne spolu s ďalšími 41 električkami spoločnosti TARS. Vo Viedni premávala ako #4225 až do roku 1969, kedy začali predpisy vyžadovať koľajnicové brzdy pre električky jazdiace rýchlejšie ako 25 km/h, čo toto vozidlo nespĺňalo. V roku 1970 bola darovaná do električkového múzea v Crich, kde v roku 1979 prebehla jej rekonštrukcia do pôvodného amerického stavu.

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.