Zavrieť

Funkčná vzorka Karosy C 744

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Prototypy Ikarusov a Karos, ktoré sa v Bratislave testovali v 1980-tych rokoch (18.5.2002) (1/6)
Stiahnuť materiál
Funkčná vzorka Karosy C 744 v inverznom nátere sa v Bratislave skúšala pod číslom 1200. Neskôr ho nahradil autobus z overovacej série #1200.
Príspevok:
Lokalita: Vozovňa Trnávka
Dátum: 1986 (?)
Vozidlo: Predvádzacie autobusy #1200
Galéria: Bratislava › Testované autobusy › Karosa C 744
Prototypy Ikarusov a Karos, ktoré sa v Bratislave testovali v 1980-tych rokoch (18.5.2002)
Linka:
Autor: Ladislav Egri
Počet zobrazení: 5940

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Edelweiß

Edelweiß

5.1.2024
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ide dokonca o typ Raba 018, dobre znama z nultej serie 14 Tr a uplne prvych kusov 14 Tr 01, alebo z autobusov Karosa SM 11. Pri tej predstave aky hluk to muselo generovat aj bez redukcie, mohol byt zazitok.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

4.1.2024
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ecomat #10:
Vhodný typ náprav Detva vyvinuli až po revolúcii, Karosa ich používala od začiatku 90. rokov.
Odpovedať
Ecomat

Ecomat

3.1.2024
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #9:
to je ináč dobrá otázka... tichá Rába sa vyvinula tuším až koncom 80. rokov a Detva neviem kedy sa rozšírila...
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

2.1.2024
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #8:
OK, ale otázka zostáva - mali v tom čase k dispozícii aj iné nápravy?
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

2.1.2024
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #7:
Len detail, funkčná vzorka je už z roku 1983.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

2.1.2024
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ecomat #6:
Bola už vtedy - v rokoch 1986-1987 - k dispozícii taká náprava?
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Ecomat

Ecomat

2.1.2024
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #5:
prečo potom bolo lepšie montovať do stredu takúto nápravu a nie tichú Rábu/Detvu?
pamätám si síce že aj 15 Tr mávali dve velké Ráby, ale tam ak sa nemýlim boli hnacie aj B aj C
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

2.1.2024
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ecomat #4:
Keďže nebola hnacia, načo by v nej boli redukcie?
Odpovedať
Ecomat

Ecomat

1.1.2024
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
prečo nie? kvôli tomu, že B náprava nebola hnacia?
ak v tej strednej Rábe neboli prevody generujúce známy zvuk, tak v nej bolo miesto nich čo vlastne?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

1.1.2024
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ecomat #2:
Keďže tá stredná neobsahovala generátory vytia, tak úplne normálne.
Odpovedať
Ecomat

Ecomat

31.12.2023
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
dve velké Ráby 😱
v kombinácii s tým motorom to muselo znieť brutálne
Odpovedať
<a href='mailto:SuchSoft [zavinac] remakesystem [bodka] com' >SuchSoft</a>

SuchSoft

31.12.2023
#1 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Nikdy nezabudnem, keď som si ako štvtrák ZŠ blicol, aby som sa mohol celé doobedie prevážať na tomto voze na linke 21. 💗
Odpovedať