Zavrieť

Pre veľkú vzdialenosť nástupnej zastávky MHD sa môže stať, že sa cestujúci prichádzajúci od vlaku môžu pozerať, ako im trolejbus odíde pred nosom

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Regionálna doprava v IDS BK › Infraštruktúra IDS BK › Výstavba nových železničných zastávok › TIOP Vrakuňa (1/86)
Stiahnuť materiál
Pre veľkú vzdialenosť nástupnej zastávky MHD sa môže stať, že sa cestujúci prichádzajúci od vlaku môžu pozerať, ako im trolejbus odíde pred nosom.
Príspevok:
Lokalita: Dvojkrížna ul., TIOP Bratislava-Vrakuňa, zastávka Čiližská
Dátum: 11.7.2024
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Zastávky › Kritickým fotoobjektívom
Bratislava › Výstavba nových železničných zastávok › TIOP Vrakuňa
TIOP na bratislavský spôsob (11.7.2024)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2801

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
bobitwo

bobitwo

13.7.2024
#28 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: lostrail #27:
Od najvzdialenejšieho bodu nástupišťa po zastávku čo som meral na Google maps je to 180m, najkratšia vzdialenosť 40m. Fakt neviem, čo tu ľudia riešia.
Odpovedať
lostrail

lostrail

12.7.2024
#27 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
salamans: Aha pardon, tak ti ujdu pred nosom hned dva ;-P.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
salamans

salamans

12.7.2024
#26 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Ku komentáru od autora: Ako keby tie trolejbusy nechodili každé 4 minúty.
Odpovedať
N/A

N/A

12.7.2024
#25 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #24:
Zamotaný príbeh. Ak si pozrieš situáciu stavby, tak vidno, že nika zasahuje vodovod.
V balíku stanovísk, ktorý je zverejnený sa BVS vyjadrila, že nie je v kolízii a v dotyku s vodovodmi/kanalizáciami. Už v tom je prvý zásadný nesúlad.

DÚRka je z roku 2015, čiže pripomienkovalo sa možno v rokoch 2013/2014. T. j. oživil sa 10 rokov starý projekt, ktorý sa musel dodržať, resp. meniť iba minimálne, aby bol refundovateľný. A tu je výsledok.

Obávam sa, že v porovnaní s TIOP Bory toto bude ešte luxusné riešenie.
Odpovedať
Solider

Solider

12.7.2024
#24 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #20:
A opäť sa tu dostávame k tomu, že niekto pri príprave projektu zlyhal a nič sa vlastne nedeje. To ten projektant nemal k dispozícii mapu so sieťami? Ako to mohlo byť súčasťou projektu a zároveň to nebolo vôbec doriešené? Ja mám naopak iné informácie a to, že sa presun zastávky ako aj oprava výstupišťa stopli.
Odpovedať
N/A

N/A

12.7.2024
#23 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #22:
A myslíš, že ŽSR budú riskovať, že im EÚ zamietne platbu a budú to musieť celé platiť z vlastného rozpočtu (II. etapu)?
Proste fondy sú nejako nastavené a neurobí s tým nič ŽSR, mesto a ani nikto iný.
Odpovedať
si

si

12.7.2024
#22 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: eMDi #21:
to je mozne, titul nadobudnutia a to kedy sa tak stalo som neskumal....
a ti traja su az v obratisku, pracam na vystupnom chodniku nijak nebrania....
Odpovedať
<a href='mailto:emdi [zavinac] emdi [bodka] sk' >eMDi</a>

eMDi

12.7.2024
#21 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #11:
lenze neviem, ci az teraz cerstvo to neziskal magistrat pod seba, alebo ci tam prave s tymi tromi vlastnikmi nie je problem ...
Odpovedať
N/A

N/A

12.7.2024
#20 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #18:
A ten záliv zasahuje vodovod a šachtu.
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

12.7.2024
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #18:
Kde sa dajú nájsť tie výkresy?
Odpovedať
Solider

Solider

12.7.2024
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #16:
Na verejne dostupných výkresoch je tá zastávka v zálive.
Odpovedať
Valec

Valec

12.7.2024
#17 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #13:
Navyše, tu budú skôr prestupovať ľudia, čo pôjdu z vlaku 2-3 zastávky po sídlisku a keďže súhrnný interval je krátky, tak kým prídu k zastávke príde nejaký ďalší spoj.
Odpovedať
Valec

Valec

12.7.2024
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dadino #14:
Tá nástupná zastávka oproti výstupnej (zároveň doplnená novým nástupišťom na výjazde z obratiska) ale mala byť priamo v jazdnom pruhu. Keďže však ide o komunikáciu ktorá je súčasťou ZAKOSu, tak také riešenie nebolo priechodné.
Odpovedať
N/A

N/A

12.7.2024
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dadino #14:
Poloha zastávok sa meniť nebude a ani to nebolo v pláne (taktiež TV bez zmeny). Poloha je finálna.

Ak sa podarí získať povolenia, tak sa upravia povrchy, doplní sa infosystém, atď.

Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Dadino

Dadino

12.7.2024
#14 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Ja hlavne nerozumiem, že roky sa pripravuje tento projekt a pripravený bol tak, že nástupná zastávka vozidiel MHD mala byť presne oproti tejto výstupnej čo malo zabezpečiť krátky prechod medzi vlakom a zastávkou MHD. Zastávka mala byť robená celkom veľkoryso s tým, že sa uvažovalo o 24m vozidlách už vtedy a mala obsahovať veľkokapacitné prístrešky atď. Posledné informácie čo sa ku mne dostali ale sú, že sa jej preloženie a budovanie na nove miesto nebude robiť. To je pravda neviete niekto? Lebo akože potom naozaj tá vlaková zastávka vôbec nemá efekt, ktorý mala mať pre cestujúceho.
Odpovedať
Andrej

Andrej

11.7.2024
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #6:
S týmto samozrejme súhlasím, ale to sa neriešilo v popise fotky.

Trolejbus človeku môže odísť aj keby bola zastávka priamo pred stanicou. Niekedy má človek smolu.
Odpovedať
N/A

N/A

11.7.2024
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #11:
A keby si to chcel vyhodiť z projektu a realizovať ostatné časti, tak potrebuješ prerobiť projekt (zmeniť vedenie chodcov), t. j. nové SO/PS, výkaz výmer, rozpočet...kým by to prešlo riadiacim orgánom, už by bolo možnosti čerpat zdroje.
Nepružnosť systému pri zmenách v EÚ projektoch je šialená (paradoxne aj pri rovnakých, resp. nižších nákladoch).
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
si

si

11.7.2024
#11 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #10:
tak som si otvoril katastralne mapy a preluskal vsetky Eckove parcely na ktorych toto prevazne vystupiste lezi.... a cuduj sa svete, vsetky patria jednemu vlastnikovi - hlave mesto SR Bratislava.... (a v pripade plochy samotneho obratiska tam je len jedna vynimka s 3ma sukromnymi vlastnikmi)
Odpovedať
N/A

N/A

11.7.2024
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #9:
Otvor si kataster a lúskaj Ečkové parcely. Celá tá lokalita je pozemkový bordel.
Odpovedať
Solider

Solider

11.7.2024
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #8:
Kto je iným vlastníkom parciel okrem magistrátu?
Odpovedať