Zavrieť

Stožiar s výložníkom pre trolejové vedenie trolejbusovej trate

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Trolejové vedenie a napájanie › Výstavba trolejbusovej trate na Mlynských nivách (2020) (42/45)
Stiahnuť materiál
Stožiar s výložníkom pre trolejové vedenie trolejbusovej trate.
Príspevok:
Lokalita: Mlynské nivy
Dátum: 7.5.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Výstavba novej autobusovej stanice Nivy (2017 - 2021)
Bratislava › Výstavba trolejbusovej trate na Mlynských nivách (2020)
Výstavba novej autobusovej stanice a trolejbusovej trate v jej okolí (11.5.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 3023

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

12.5.2020
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #9:
“ budovy na južnej strane neboli hodené len tak do priestoru s tým, že snáď tam ulica vôjde 🙂”
No neviem, totiz pri mnohych stavbach mam pocit, ze idu prave takym sposobom, ze snad sa tam ulica vojde 🙂
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

11.5.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: GHZ6621 #8:
Konkrétny zámer prestavby Autobusovej stanice bol zverejnený v procese EIA koncom roku 2014. Twin City išlo o niečo skôr, ale je jasné, že sa myslelo aj na usporiadanie ulice - tie budovy na južnej strane neboli hodené len tak do priestoru s tým, že snáď tam ulica vôjde 🙂
Zmena z roku 2019 práveže miesto na južnej strane ulice pridáva, keďže v mieste fotografie bude viesť cyklotrasa po severnej strane ulice obojsmerne. Pri TC tak bude možné o cca 1,5 m rozšíriť chodník. Na fotke ešte nie je rozšírený, ale betónový pás by mal byť zúžený len na bus pruh.
Aj tak však chodník v mieste zastávky nebude extra široký. Ale vždy lepšie, ako pôvodný návrh.
Odpovedať
GHZ6621

GHZ6621

11.5.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #7:
Twin City A/B/C boli dokončené v roku 2017, tak neviem či HB Reavis pri navrhovaní už myslel na layout Mlynských Nív. Tiež je možné, že zmena návrhu ulice v 2019 spôsobila nedostatok miesta kvôli oddeleniu cyklotrasy od vozovky.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
tr3mp

tr3mp

11.5.2020
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: GHZ6621 #3:
Tá budova tam nestojí od pradávna - dala sa teda navrhnúť tak, aby bolo v priestore zastávky dostatočné miesto. Keď už nie napríklad mininámestíčkom a inakšou orientáciou budov tak aspoň ustúpeným prízemím ako na Astorii na Hodžovom.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

11.5.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #4:
HB BETONISu uz vysla ta zelen jedine na strechu stanice - len aby sa nepovedalo.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

11.5.2020
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #4:
Od toho augusta 2019, ked to mali podla planu sprejazdnit, im ta zelen asi vykapala... 😞
Odpovedať
gejza

gejza

11.5.2020
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kotlár #2:
a čo si od tých amatérov z betónovej lobby čakal ?
Odpovedať
GHZ6621

GHZ6621

11.5.2020
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kotlár #2:
Mne hlavne vadí, že zastávku v smere na Košickú dali strašne blízko k budove Twin City C, ale to kvôli šírke ulice no
Odpovedať
Kotlár

Kotlár

11.5.2020
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Všade samá zeleň, sa mi "páči" že je to projekt hodný 21. storočia rešpektujúc globálne oteplovanie.
Odpovedať
Public Transport

Public Transport

11.5.2020
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
*Stožiar
Odpovedať