Zavrieť

Napojenie navrhovanej trate na Ružinovskú radiálu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Dokumenty › Projekty › Električková trať Košická - Pribinova (19/33)
Stiahnuť materiál
Napojenie navrhovanej trate na Ružinovskú radiálu.
Príspevok:
Lokalita: Panorama City Showroom
Dátum: 14.9.2017
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Projekty › Električková trať Košická - Pribinova
Prezentácia navrhovanej električkovej trate Pribinova - Košická (14.9.2017)
Linka:
Autor: imhd.sk
Počet zobrazení: 4347

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
bornsideways

bornsideways

11.10.2017
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Príspevok bol odstránený.
SJT.1

SJT.1

19.9.2017
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Nebolo by lepšie keby v danej lokalite spravili "trojlístok" zastávok namiesto dvoch zastávok tesne za sebou?
Odpovedať
Solider

Solider

18.9.2017
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #6:
Dôvod je jednoduchý, súčasný stav je 2+2 a stredový ostrovček pred križovatkou široký akurát tak na jednu koľaj. Z toho dôvodu sa musí ubrať jeden jazdný pruh (v smere do Petržalky), ktorý sa nahradí koľajovou traťou a preto električková trať je mierne posunutá, následne prechádza na úrovni policajných garáží do širšieho stredového ostrovčeka v osi ulice.
Odpovedať
810zssk

810zssk

16.9.2017
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: merice #4:
V kazdom pripade predpokladam ze nieco po Kosickej premavat bude. Ak uz nic ine, tak minimalne nocak predpokladam ano.
Odpovedať
810zssk

810zssk

16.9.2017
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #3:
Celkom nerozumiem tejto potrebe. Chcelo by to podrobnejsi vykres.
Odpovedať
lostrail

lostrail

16.9.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #3:
Cize auta ju v pohode obidu z pravej strany? Ak by to tak bolo, zastavka L50/L68 by mohla byt integrovana s elektrickovou.
Odpovedať
merice

merice

16.9.2017
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #1:
Tak kto vie ci L50 a L68 budu existovat v sucasnej podobe aj po vybudovani elektr.trate. Obe autobusove linky by scasti kopirovali trasu elektriciek.
Odpovedať
Solider

Solider

16.9.2017
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #2:
Však pôjde stredom Košickej, ale kvôli križovatke musí byť kvôli odbočovacím pruhom pred križovatkou mierne vyosená.
Odpovedať
lostrail

lostrail

16.9.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tak toto je dost biedne riesenie teda. Preco trat nemohla ist rovno stredom Kosickej? Dalsie zbytocne krizovania.
Odpovedať
810zssk

810zssk

15.9.2017
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Zaujalo ma to vedenie trate na Kosickej - po odboceni z Mileticovej je na zaciatku Kosickej trat vedena po pravej strane cesty (v smere na Prievozsku), ale nasledne sa vychyluje, ako keby prechadzala do stredu. Chapem to spravne? Celkom by ma este zaujimalo kde by skoncila zastavka 50ky a 68ky v smere na Dulak.
Odpovedať