Zavrieť

Súprava #7835+7836 má namierené do vozovne Jurajov dvor

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Električky › ČKD Tatra T3 (27/5186)
Stiahnuť materiál
Súprava #7835+7836 má namierené do svojej pôvodnej vozovne Jurajov dvor, presne rok po jej opätovnom preradení z dôvodu dočasného uzatvorenia vozovne Krasňany.
Príspevok:
Lokalita: Vazovova ul., Krížna ul.
Dátum: 6.11.2024
Vozidlo: ČKD Tatra T3 #7835
ČKD Tatra T3 #7836
Galéria: Bratislava › ČKD Tatra T3
Reklamné vozidlá (31.1.2025)
Linka: 7
Autor: Andrej
Počet zobrazení: 1727

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Andrej

Andrej

3.2.2025
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #14:
Dakujem za info.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

2.2.2025
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #9:
Na TV8 som odjazdil veľmi málo ale matne si spomínam, že to bolo presvietené tlačidlo, ktoré signalizovalo sklz a stlačením sa dalo aktivovať pieskovanie aj ak ho sklzovka neaktivovala automaticky.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

2.2.2025
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #11:
Ja som si zo začiatku, kým to bola pre mňa vzácnosť, pri službe na tyristorke prepol rádio na AM a tam to bzučalo úplne luxusne.
Ale potom, po získaní pridelenej 2xT3M bolo prioritné dokazovať kolegom, že T3M nie je v premávke o nič pomalšia ako ich zrýchľovačové geple 😃.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

2.2.2025
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #8:
Na to bol špecialista dispečer Autošofér.
Odpovedať
Solider

Solider

1.2.2025
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
A kto by aj rýchlo zapínal na jazdu, keď prioritnejšie bolo aby to pekne bzučalo 😉
Odpovedať
Solider

Solider

1.2.2025
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #8:
Naťukávali aj na K2S a niektorí dodnes naťukávajú aj na Škodovkách, ešte nezistili, že tam je tempomat.
Odpovedať
Andrej

Andrej

1.2.2025
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Kým sa tu bavíme o technike tak ja mám 2 otázky:

1. Aká je tá špecifická technika jazdy u T3M?
2. K čomu slúži gombík "sklz" (nie "Vypnutie sklzu") na paneloch TV8? Sklzovka sa neaktivuje automaticky, či to robí niečo iné?
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

1.2.2025
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
Naťukávať s TV1? A nehlásili cez vysielačku poruchu, že nemajú prúd prípravy?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

1.2.2025
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: csepka_3 #2:
Rozdiel bol v tom, že TV1 mala zadávací potenciometer s 99 pozíciami, zatiaľ čo TV8 už len kóder s tuším deviatimi či siedmimi.Ale zasa TV1 nemala žiadnu sklzovku, žiadne automatické pieskovanie a vyžadovala špecifickú techniku jazdy, ktorú ani niektorí kmeňoví tyristoroví vodiči a inštruktori autoškoly neovládali a obmedzovali sa na zjednodušené a mylné tvrdenie "na tyristore musíš pomaly zapínať". Ale pravdou je, že na pražských vodičov z vozovne Pankrác, naťukávajúcich do oblúkov, nemali.
Odpovedať
csepka_3

csepka_3

31.1.2025
#6 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #5:
Veľa urobila fľaša pre partiu, niekedy aj dve a dalo sa všeličo. Niektorá TV8 mala dokonca kontinuálny ťah 600A, to jazdilo jak odporák.
Odpovedať
Andrej

Andrej

31.1.2025
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: csepka_3 #4:
Dobré vedieť, ďakujem.
Odpovedať
csepka_3

csepka_3

31.1.2025
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #3:
To sa nedá ani porovnať, ako tie vozy dnes šľapú. Keď sú v poriadku stykače a všetky veci okolo, tak to ťahá..
Odpovedať
Andrej

Andrej

31.1.2025
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: csepka_3 #1:
A dokázali niečo s tým urobiť, či ani nie? Lebo čo si pamätám tak ešte pred 10 rokmi tu ľudia nadávali na 7837 a 7841 (a možno ešte aj 7843) že nemajú výkon.

Odpovedať
csepka_3

csepka_3

31.1.2025
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pre správnosť veci ale doplním, že tyristorky TV1 - T3M jazdili úplne inak, to bola naozaj premyslená výzbroj a vtedajšie ČKD to mala naozaj veľmi dobre vymyslené, keď sa dobre naladila tá výzbroj, tak to chodilo ako švajčiarske hodinky a tie vozy ani nebolo cítiť keď sa pohol alebo zastavil....môžeme už iba spomínať, dnes zostal iba posledný jeden sa mi vidí...tí čo vedeli na tom jazdiť odišli..už len všelijaká exotika na tom jazdí, do dnešnej premávky to už nemá čo hľadať.
Odpovedať
csepka_3

csepka_3

31.1.2025
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pamätám si keď sa prerobili tieto T3 z odporáka na TV8, dofrasa tohto chytiť pred seba v Karlovke bolo za trest, to neťahalo, vodič mohol pedálovať jazdou koľko chcel, to nešlo hore kopcom...
Odpovedať