Close

Jantárová cesta, zastávka Farského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (16 Nov 2015) (8/33)
Download item
Discussion post:
Location: Jantárová cesta, zastávka Farského
Date: 14.11.2015
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Construction of tramway track in Petržalka
Route:
Author: -mk-
Times viewed: 3311

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Gryzly65

Gryzly65

19 Nov 2015
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #1:
Náhodou, nevyzerá to až tak zle. rčite lepšie, ako to stĺporadie tam, kde sa varká.
Reply
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

19 Nov 2015
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #9:
Laminátka: Všimol, vďaka Ti za pripomenutie. Ale čo sa finančnej stránky týka, tak ja osobne prakticky nevidím rozdiel medzi tým, keď o pol metra širšie teleso vzniká na širokánskou stavebnou uzáverou chránenej "zelenej lúke" ako v Petržalke, a keď sa roky existujúce široké teleso pri modernizácii celé vykope a položí nanovo, niekedy dokonca aj tak v úplne novej polohe (napr. budúca podoba oblúku Odborárska). Kde konkrétne vidíš ten finančný rozdiel ty (opakujem, nemám na mysli estakády, len úrovňovú časť)?
Reply
S499.1023

S499.1023

19 Nov 2015
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Rubber38 #7:
Guma38: A nevšimol si si, že na Karldorfskej radiále na to bolo odjakživa dosť široké teleso? Takisto by to nebol problém ani v Ružinove.
Reply
pharel

pharel

19 Nov 2015
#8 Rate positive Rate negative
Inak tie kolajnice nalavo sa mi zdaju dost vlknkovite, budu ich este vyrovnavat? Ved podbijacka tam uz bola 🙂
Reply
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

19 Nov 2015
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #6:
No, keď to mohli natlačiť do polky Karloveskej radiály... (Samozrejme nehovorím o prípade, kedy by to malo vplyv na šírku mostovky, to už by bol reálny finančný dopad)
Reply
S499.1023

S499.1023

19 Nov 2015
#6 Rate positive Rate negative
stratená koľajnica: Jasné, a o pol metra širšie teleso trate by bolo zadarmo.
Reply
richardhudec

richardhudec

17 Nov 2015
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: pharel #2:
Kabeláž na tabuľu je na zastávke vyvedená z dlažby. Nebudú ju tam dávať a vysvatovať napospas vandalom kým to neotvoria, nie? Videl si nové retro označníky na trati na HLST? Celé dočarbané presne ako sa čakalo 🙂 Rovnako o niekoľko dní dopadnú aj tieto označníky na fotke s "tabuľou pre umelcou" 😉
Reply
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

17 Nov 2015
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: pharel #2:
Do februára ešte času dosť ?
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

17 Nov 2015
#3 Rate positive Rate negative 1
Reply on: pharel #2:
Asi na ňu nezostali peniaze, keď všetky vrazili do gumenného "rozširovania" hrán nástupíšť... 😞
Reply
pharel

pharel

17 Nov 2015
#2 Rate positive 1 Rate negative
a digitalna tabula s odchodmi?
Reply
lostrail

lostrail

17 Nov 2015
#1 Rate positive 1 Rate negative
Hned tri zavesne lana na vylozniku? V tychto (ale aj inych) miestach mohli radsej pouzit stredove stlpy. Rozhodne by to vyzeralo krajsie ako tieto pavuciny.
Reply