Close

Rača, obratisko Komisárky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Tracks › Abandoned tramway tracks (29/58)
Download item
Discussion post:
Location: Rača, obratisko Komisárky
Date: 1994
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Abandoned tramway tracks
Route:
Author: Martin Entner
Times viewed: 7535

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
BigMac

BigMac

13 Mar 2019
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #2:
https://www.youtube.com/watch?v=XfsG8ptn9J8

Myslíš takéto?

Tramwajowe perypetie w Sosnowcu! Wiosna 2018

minutáž 19:10
Reply
david1

david1

13 Mar 2019
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #17:
Hej na ten. Pod ním mala ísť električka až do Jura s odbočením smer Vajnory.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

12 Mar 2019
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #16:
Prosím ťa, toto ma zaujalo. Narážaš na plány na Podkarpatský sídelný pás, alebo bola nachystaná aj zahusťovačka existujúcich sídlisk?
Reply
david1

david1

12 Mar 2019
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #15:
Presne tak. Malo sa pokračovať aj v Rači , ktorá bola tiež dávno ukončená..
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

12 Mar 2019
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #14:
Aj Ružinov bol "dávno ukončený" a pritom tam koncom 80. rokov pribudli ďalšie paneláky na zahustenie. Takže pokojne by som veril nejakému plánu na ďalší rozvoj aj tu.
Reply
S499.1023

S499.1023

12 Mar 2019
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #7:
Keď prišla zmena režimu, výstavba v okolí Medzijarkov bola dávno ukončená.
Reply
david1

david1

11 Mar 2019
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: si #12:
Z pohľadu infraštruktúry je to fakt škoda.
Reply
si

si

11 Mar 2019
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #11:
nuz, z pohladu obyvatelov dotknutych domov je to asi dobre ze sa to uz nestihlo spravit, na druhej strane ak by to bolo dostavane po ten ruzinov, tak by aspon bola byvala sanca tam napriklad zriadit aspon bus pruhy, v sucasnosti sa o nieco takom (na hradskej) da leda tak snivat....
Reply
david1

david1

11 Mar 2019
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: si #9:
Bolo v pláne pokračovať v šírke Hradskej ako končí pri Pentagone. Rodinné domy by išli tiež samozrejme dole. Mali by sme obstavanú štvorprúdovku až po min.Ružinov.

Reply
Gaaspi

Gaaspi

8 Mar 2019
#10 Rate positive Rate negative
To aj dúfam bude lebo na tej strane električka úplne absentuje. Bratislava je z hora ako pavúk a tak idú aj radiály. Na juh jedna ako aj plánujú by mala ísť (vrakuňa, biskupice).
Reply
si

si

7 Mar 2019
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #7:
vravel si o strede Vrakune - stara cast obce bola tvorena ulcami hradska, polnohospodarska a zeleznicna, a zrovna tu strednu (polnohospodarsku) a zrovna v strede (na koncoch ostali rodinne domy) vyburali a postavili tam sidlisko.... (a obyvatelov povodnych rodinnych domov vystahovali do dvoch na ten ucel postavenych veziakov na ciernovodskej)
a to ze by mozno rozsirili hradsku, to mozne je, ale v takom stave ako to tam je dnes to tam bolo postavene uz zaciatkom 80tych rokov, kdovie kedy by sa k tomu (ak vobec) dostali...
Reply
david1

david1

7 Mar 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Ma178rek #5:
Zlaté nemáš na Vajnorskej. Na tej nemáš alternatívu. 75 a 59 nestojí všade a 59 prejde centrum bez zastavenia. Dokonca ani počas nehody a prestoja neberú ludí zo zastávok .
Reply
david1

david1

7 Mar 2019
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: si #6:
Vo Vrakuni okolie Hradskej predsa. Tá sídlisková štvorprúdovka čo je ukončená pri Pentagone mala pokračovať smer Ružinov a dole mali ísť všetky rodinné domy čo tam ostali medzi dvoma sídliskami.
Reply
si

si

7 Mar 2019
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #4:
ja neviem teda, ale ja si pamatam ked este na polnohospodarskej stali (len) normalne rodinne domy a teda podla mna to bol stred Vrakune.... takze neviem o akej zachrane vravis...
Reply
Ma178rek

Ma178rek

6 Mar 2019
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #4:
ružinov ma alternatívy najlepšie, od ZP sa dá dostať nejakým prestupom, Rača má počas spičiek aspoň 75/59
Reply
david1

david1

6 Mar 2019
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Ma178rek #3:
Ako keby ostatné radiály neboli odrezané pri výpadkoch. Dúbravka má aspoň bus alternatívu .
Trať smer Jur bola v pláne lebo týmto smerom sa mala Bratislava rozširovať. Stará Rača a Vajnory mali padnúť pre nové sídliská. Detto stred Vrakune pred zbúraním zachránila zmena režimu.
Reply
Ma178rek

Ma178rek

6 Mar 2019
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: Gaaspi #1:
je zbytočnosť to ťahať týmto smerom, myslím že podstatnejšie je spraviť električku do Vrakune a trať po Pražskej s prepojkami lebo západná časť je pri výpadku električiek odrezaná od sveta (niektoré úseky)
Reply
S499.1023

S499.1023

6 Mar 2019
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Gaaspi #1:
V Poľsku sa V SÚČASNOSTI robievajú najmä také veci, že sa také medzimestské trate, už aj tak v stave húsenicovej dráhy, rušia (Lódż, Głiwice...).
Reply
Gaaspi

Gaaspi

6 Mar 2019
#1 Rate positive Rate negative
Tá trať by mohla mať takú medzimestskú budúcnosť že by to pokračovalo až do svätého jura a pezinka. V poľsku sa robievajú také veci.
Reply