Close

#7925, Račianska ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Tracks › Tramway track in Rača (78/227)
Download item
Discussion post:
Location: Račianska ul.
Date: 1.5.2017
Vehicle: ČKD Tatra T6A5 #7925
Gallery: Bratislava › ČKD Tatra T6A5
Bratislava › Tracks › Tramway track in Rača
Route:
Author: insider
Times viewed: 2772

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ámos

Ámos

29 Jun 2017
#12 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Solider #8:
Vajanskeho plava? Ved to bolo robene ako pevna jazdna draha..
Reply
Ámos

Ámos

29 Jun 2017
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #10:
Hadam budu mat obe plnu preferenciu elektriciek.
Reply
david1

david1

29 Jun 2017
#10 Rate positive Rate negative
Vyrástla tam aj ďalšia svetelná križovatka.
Reply
mku81

mku81

29 Jun 2017
#9 Rate positive Rate negative
Hlavne by clovek cakal, ze ked urobia takyto zasah, tak to bude od Racka znacene ako "Zmena organizacie dopravy" a nie, ze je clovek zvyknuty tam odbocit a zrazu zisti, ze sa neda. Plus, ked sa rusia pricestia, tak by som cakal, ze niekde na trase sa bude dat legalne otocit cez elektrickovu trat. Nerobi mi problem zajst si niekolko stoviek metrov, tiez som proti tomu aby bolo priecestie na kazdom rohu, ale ked uz sa rusia, nech je to poriadne oznacene...
Reply
Solider

Solider

28 Jun 2017
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #7:
Toto neviem, či podbíjali. Ten úsek po bývalom priecestí Kraskova sa podbíjal tou malou beusáckou podbíjačkou, ktorá nepodbíja, len sa natriasa, takže tam ako keby sa ani nepodbilo. Toto nevyzerá, že by bolo podbité, keďže to úplne lieta. To mal zabezpečiť objednávateľ, inak developer priľahlého projektu, ktorý to hradil ako vyvolanú investíciu. Úplne rovnaká technológia bola použitá uplynulý víkend pri reko priecestia na Malých Krasňanoch a tam to vôbec nehádže, krásne je to plynulo napojené na pôvodnú trať. Takže buď tuto niekto zlyhal (zle to vymerali), alebo sú len žabáci, alebo bol zlý projekt (priecestie umiestnil do novej výšky, pričom staré priecestie bolo nižšie). Ale táto istá zostava opravovala aj trať na Vajanského nábreží, pričom po roku a pol od rekonštrukcie si trať žije svojim putovným životom. Trate samozrejme treba podbíjať a nové trate, ktoré sadajú, treba podbiť viac než raz.
Reply
Ámos

Ámos

28 Jun 2017
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #6:
A nemalo by sa to este podbit? To sa robi pri reko az po nejakom case, nie?
Reply
Solider

Solider

27 Jun 2017
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Jezo #5:
Pri pohľade in situ si môžeš všimnúť nedostatočnú výškovú a smerovú rektifikáciu polohy, teda hovorovo povedané, že trať putuje hore-dole a do strán. A testujú to, či to drží. Vykoľajiť nevykoľají, ale cestujúcich a vozidlá to poriadne vytrasie.
Reply
<a href='mailto:jessus [zavinac] centrum [bodka] sk' >Jezo</a>

Jezo

27 Jun 2017
#5 Rate positive Rate negative
Co si tu ako amater mozem vsimnut za nedokonalosti? Do oci mi udrela iba vlnka za priecestim smerom na Racko.
A co sa potom testuje? Iba ze nevykolaji elektricka? 🙂
Reply
Ámos

Ámos

26 Jun 2017
#4 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Solider #3:
Ake lajdacke. Je to v ramci standardu. Standardu DPB ?
Reply
Solider

Solider

26 Jun 2017
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #2:
Áno, Trnavská stavebná spoločnosť a Rail Ways, zástupcovia týchto firiem sa z obidvoch strán prizerajú na toto technické veľdielo – stačilo mi úplne vidieť, ako žabovali podklad na podštrkové rohože, na ktoré išla vrstva štrku a vyradené DZP panely z depozitu – potom sa ani nemôžeme čudovať, že to je také lajdácke.
Reply
S499.1023

S499.1023

26 Jun 2017
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #1:
To je v Bratislave dlhoročná tradícia. Inak, toto robila externá firma? Takéto veci, v rovnako sfušovanej kvalite, kedysi robila traťovka DP cez noc.
Reply
Solider

Solider

26 Jun 2017
#1 Rate positive Rate negative
Otras. Toto by si v žiadnom civilizovanom meste nedovolili takto sfušované odovzdať do užívania. Prečo majú tieto firmy aj napriek neustále zlým referenciám dovolené čokoľvek robiť na koľajových tratiach?
Reply