Zavrieť

Napriek tomu, že od začiatku výstavby trate do Petržalky je jasné, že bude pokračovať ďalej, ukončenie trolejového vedenia bolo realizované za pomoci stožiarov v osiach koľají

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Petržalská električková trať pred skolaudovaním (10.2.2016) (31/34)
Stiahnuť materiál
Napriek tomu, že od začiatku výstavby trate do Petržalky je jasné, že bude pokračovať ďalej, ukončenie trolejového vedenia bolo realizované za pomoci stožiarov v osiach koľají.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 7.2.2016
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Výstavba električkovej trate na petržalskej strane
Petržalská električková trať pred skolaudovaním (10.2.2016)
Linka:
Autor: osa
Počet zobrazení: 3165

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Miro

Miro

10.2.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Petto #3:
Križovanie s cestou nie je problém, urobí sa úrovňové priecestie s preferenciou IAD a cez vodu bude brod ☺
Odpovedať
Ibiza

Ibiza

10.2.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: CraneMan #6:
🙂 Si si zavaril, že si si dovolil ísť proti prúdu a súhlasiť so mnou. 🙂 Teraz ťa za to zožerú.

Prečo by sa to nedalo stihnúť? Asi preto, prečo sa trať do petržalky nestihla už pred 20 rokmi, asi preto, prečo sa obchvat BA stavia desaťročia, asi preto, prečo sa v BA postaví kolometer nových tratí za 20 rokov, asi preto, prečo sa Vajnorska bude rekonštruovať 3 roky. Preto, pretože sa tu všetko naťahuje ROKY!
Odpovedať
810zssk

810zssk

10.2.2016
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: CraneMan #6:
Preco by sa to "urcite nestihlo"?
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

10.2.2016
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: CraneMan #6:
Kde beries istotu ? v ramci OP 2016-2020 som to tam uz videl. No ok, moze sa stat hocico - ze zase dakto vyrukuje s Filialkou ktora by zhtla tento projekt. ?
Odpovedať
CraneMan

CraneMan

10.2.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Petto #3:
Tentokrát súhlasím s Ibizou. Do roku 2020 sa to určite nestihne. Ak v 2020 sa bude trať tiahnuť k Janíkovmu dvoru, tak môžme byť radi.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

10.2.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ibiza #4:
Tak v blizkej dobe uz bude verejna prezentacia. Nie je to sice zaruka, ale bola to z primatorovych priorit / hoc v 2019/2020 uz asi Ivo nebude primator.
Odpovedať
Ibiza

Ibiza

10.2.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #3:
Neverím tomu, že to bude do 2020, ale budem rada.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

10.2.2016
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ibiza #2:
Podla toho co si predstavujes pod slovom skoro. Sumi sa o termine do roku 2020.
A kto vidi problem v tychto 2 stlpoch, tak nech sa pozrie kusok dalej, kde elektricka bude krizovat vodu a cestu. ?
Odpovedať
Ibiza

Ibiza

10.2.2016
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Chlapci treba si uvedomiť, že tá trať tak skoro ďalej pokračovať nebude.
Odpovedať
stanoano

stanoano

10.2.2016
#1 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Odstránenie tých stĺpov po predĺžení trate sa mi zdá ako najmenší problém. Aj tak sa zrejme bude musieť nanovo vybudovať celý úsek trate, ktorý teraz bude slúžiť ako úvrať. Hádam tam po predĺžení nenechajú to vychýlenie trate (za zastávkou sa osi trate vzďaľujú od seba, neviem ako to mám správne povedať). Plus predpokladám, že aj zastávka Jungmannova nie je vo svojej definitívnej polohe a bude sa posúvať bližšie k Rusovskej ceste, resp. k Nám. hraničiarov.
Odpovedať