Zavrieť

Trolejbusu #152 spadli palice

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Historické vozidlá v uliciach počas uplynulého víkendu (28.6.2021) (5/18)
Stiahnuť materiál
Trolejbusu #152 spadli palice.
Príspevok:
Lokalita: Lovinského ul., zastávka Lovinského
Dátum: 26.6.2021
Vozidlo: Škoda 9 Tr #152
Galéria: Bratislava › Škoda 9 Tr
Historické vozidlá v uliciach počas uplynulého víkendu (28.6.2021)
Linka: 207
Autor: Ike
Počet zobrazení: 2315

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Solider

Solider

30.6.2021
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #14:
On asi myslí to, že sa v rámci výstavby trolejbusovej trate k Avionu zrekonštruuje aj krátky úsek od Bulharskej po obratisko na Rádiovej, kde sú ešte pôvodné podvesené zbiehavé výhybky.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.6.2021
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #13:
Môže. Ale samotná výmena výhybiek sa robieva aj v rámci bežnej údržby, tak neviem, či tu pôjde aj o zmenu geometrickej polohy alebo čo.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

29.6.2021
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
Nemôže byť dôvodom rekonštrukcie aj výmena výhybiek v obratisku za rádiové, pretože inak veľmi nerozumiem, prečo sa bude rekonštruovať iba tento koncový úsek?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.6.2021
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
Ja som sa len preto pýtal, že Trnávka bola dlho najlepšia trať v Bratislave, bolo vidieť, že to staval Ing. Čudák s Ing. Ryšavým (skutočnými menami Ing. Podivín a Ing. Zrzavý) a nie Elza podľa projektu od Deltesu. Bratislavskí fachmani ako Ing. Tretie Skupenstvo vody, Ing. Konárik a spol. im to opľúvali,že kto to kedy videl, ťahať vedenie nad chodníkom po vnútornej strane oblúka, výhybky tak zavesiť, aby sa mohli hýbať, nespevňovať kríženia pevnými svorkami...
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
trolejbus6207

trolejbus6207

29.6.2021
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #10:
Tak to je iný extrém, na takéto padanie palíc bol vhodný Sanos 6506, stabilizátor kĺbu ako keby neexistoval
Odpovedať
Solider

Solider

29.6.2021
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #9:
Ja mám osobne rekord na voze s pokazenými strhovákmi, keď som medzi centrom a Čiližskou zbieral 8 krát.
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

29.6.2021
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Urbanway 2423, Solider a ďalší zúčastnení - dožičil by som vám zažiť tú hrôzu, pod ktorou sme jazdili za komančov... Už si presne nepamätám, ktoré leto to bolo, tuším v 1986-om to nechali dôjsť až do takého stavu, že na Kolibe sa nedalo jazdiť, každé kolo som zbieral palice aspoň dvakrát, proste des 😠
Dnešné pavučiny majú od dokonalosti hodne ďaleko, ale oproti minulosti je to jedna báseň
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

29.6.2021
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
Ja som len písal, že sa tam tá trať bude opravovať, nie to, či je v zlom stave (osobne si myslím, že ani nie).
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.6.2021
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Aký problém je s TT na Trnávke?
Odpovedať
Solider

Solider

29.6.2021
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Osobne by som povedal, že priame úseky tratí s výnimkou oblúkov na Kramároch a na Dolných honoch nie sú také problematické. Áno, sú ešte nejaké výhybky s pevným krížom, kde treba ísť 20, a aj Patrónka je od kedy ju postavili úplne zlá a krivá, ale nie je to až také strašidelné.
Odpovedať
Minko

Minko

29.6.2021
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
rekonštrukcia TT by zasiahla možno ešte vo väčšom rozsahu cestnú premávku, na tom si PR jednoducho dobré nespravíš, keď ti doprava kolabuje aj bez toho 😁
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

28.6.2021
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ceres #3:
Vďaka za vysvetlenie. 🙂

Tiež mám pocit že, zatiaľ čo električkové trate sa ako-tak rekonštruujú, tak na TT sa trochu zabúda (aspoň že sa bude teraz rekonštruovať TT na Rádiovej a Kramároch) a pritom by to tiež malo vplyv na rýchlosť a plynulosť jazdy tak, ako aj u električiek. Holt, ale asi rekonštrukcia TT nie je tak dobrá na PR, ako rekonšturkcia ET.
Odpovedať
ceres

ceres

28.6.2021
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #2:
Aj konštrukciou vedenia (ostrejšie oblúky, výhybky s väčším uhlom odbočenia), aj stavom, aj konštrukciou zberačov (nové laminátové zberače sú výrazne ľahšie)... Ale treba povedať, že konštrukcia vedenia i jeho stav je miestami ďaleko od civilizovaného optima dodnes. Kiežby sa to už konečne zmenilo...
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

28.6.2021
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #1:
Celkovo na týchto starších trolejbusoch (dokonca aj u 14/15Tr) vypadávali palice o dosť častejšie, ako teraz. Bolo to stavom trolejového vedenia, alebo za to mohla aj iná konštrukcia palíc?
Odpovedať
Miro

Miro

28.6.2021
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ako za starých čias, keď som cestoval trolejbusmi 9Tr na linke 17 do školy, palice vypadávali často.😊
Odpovedať