Zavrieť

Vozidlá verejnej dopravy uviaznuté v piatkovej dopravnej zápche na Pražskej ulici

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Šancová ulica a okolie na fotografiách (15.11.2019) (17/19)
Stiahnuť materiál
Vozidlá verejnej dopravy uviaznuté v piatkovej dopravnej zápche na Pražskej ulici.
Príspevok:
Lokalita: Pražská
Dátum: 8.11.2019
Vozidlo: Mercedes-Benz CapaCity #4934
Škoda 31 Tr SOR #6859
Galéria: Bratislava › Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity
Bratislava › Škoda 31 Tr SOR
Šancová ulica a okolie na fotografiách (15.11.2019)
Linka: 41, 84, 204 269
Autor: Ike
Počet zobrazení: 3016

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lostrail

lostrail

16.11.2019
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #7:
No len to tiez treba pisat v kontexte. Ja s tym zaverom suhlasim, ale D4R7 je presne priklad toho, ako sa robia projekty len pre to, aby sa niekto na tom nabalil a nie, aby to malo skutocny prinos. Jasne, ze im to potom nevyjde. Najma efekt D4 bude minimalny.
Daleko vacsi doraz sa mal klast na vybudovanie severneho prepojenia, kedze juzna cast je uz pomerne v pohode vykryta existujucim prietahom, ktory sme kedysi volali obchvat. Uplne na hulvata, keby sme chceli riesit zlepsenie situacie na juhu, vyrazne lacnejsie by bolo dat do poriadku Pristavny most aj s rozsirenim na 3+3 a k tomu rozsirenie celeho prietahu na 3+3. K tomu zachytne parkoviska s napojenim na kvalitnu MHD. To sa mohlo vybudovat za usetrene peniaze.
Teraz vrazame vyse miliardy do odflaknuteho nekvalitneho obchvatu, ktory posluzi pre 10% dopravy.
Naproti tomu papalasi nechcu severnu tangentu, ktora je sice draha, ale jej prinosy by boli dalekosiahle.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

16.11.2019
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #6:
Ty si si z tej rentability vyrobil hotového strawmana.

Nikto netvrdí, že dopravné stavby majú byť ziskové. Iba ÚHzP spočítal, že keby sa objem financií do D4R7 radšej využil na iné dopravné opatrenia, celkové pozitívne dopady by boli väčšie než sú pri projekte obchvatu.
Odpovedať
lostrail

lostrail

16.11.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #4:
Je jedno, ako by ta severna tangenta bola riesena, ci tunelom alebo nadjazdom, no patrilo by sa ju postavit. Je to sice stavba pre auta, ale otvorila by prave moznosti radoveho zlepsenia MHD na Prazskej a Sancovej, vratane moznosti tahania elektricky.

Tunel Karpaty sa do nejakych 20 rokov zrejme postavi, ale to je dialnicny tunel, pricom jeho vyustenie bude az kdesi pri Zahorskej Bystrici, co nie je optimalne pre vnutromestsku dopravu vychod-zapad. "Tranzit" sa da chapat aj ako presun z jednej mestskej casti do inej a ten je vo vela pripadoch zle pokryty MHD. V kontexte tejto veci nechapem, ako mohla zo studie realizovatelnosti zeleznicneho uzla vypadnut zeleznicna zastavka v DNV (busy stoja v zapchach a vlak by velmi pomohol).

Ale hej, ked niekto povie, ze za vynalozene peniaze neprinasaju dopravne stavby v BA dostatocny efekt, potom sa necudujem. Jednak uz predstava, ze ked do niecoho vrazime par mega, zazracne to vyriesi vsetky problemy, je uplne scestna, po druhe by mozno kusok pomohlo, keby sa projekty kreslili a realizovali zmysluplne a nie ako u retardov na dvore. Napriklad take urovnove krizenie Petrzalskej elektricky je jeden z najvypuklejsich prikladov toho, ako sa da inak dobry projekt zabit. Ale ano, s pristupom, ze dopravna stavba musi byt "ziskova", sa daleko nedostaneme.
Odpovedať
N/A

N/A

15.11.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #4:
Ja si myslím, že treba začat s drobnými úpravami, resp. začať od seba. Ale táto diskusia pri fotke nepovie ľuďom veľa. Možno tu presvedčím zopár šotoušov, ale inak sú všetci pohodlní a nepôjdu MHD.
Odpovedať
si

si

15.11.2019
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #3:
tomu silnemu tranzitu by kus pomohol tunel popod karpaty, kedze presunut sa z takej dubravky do race (alebo ine V-Z relacie) mas len moznost ist cez stred mesta alebo po obchvate a upchatom pristavnom moste (a ta moznost cez mesto je obvykle rychlejsia, kedze obchvat sice v mimospickovom case ponuka vyssiu dopravnu rychlost, ale vo vyssie zmienenom priklade aj o peknych par km navyse)
avsak ako nam bolo dnes vo vseobecnej diskusii vysvetlene, stavba novych dopravnych stavieb v BA neprinasa dostatocny efekt za vynalozene peniaze....
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

15.11.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #1:
Prazska je silny tranzit, preto podla mna ,nerealne aby zostal len 1 pruh pre IAD.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

15.11.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #1:
Keby sa v tom najužšom hrdle spravili vnútorné pruhy "osobákové" a vonkajšie tiež pri spodnej hranici normovanej šírky, nevošiel by sa tam ten buspruh aj bez znižovania počtu pruhov IAD? Lebo ostrovček medzi zastávkami je vcelku zbytočný, keďže semafor púšťa chodcov cez celú cestu naraz...
Odpovedať
N/A

N/A

15.11.2019
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Ja osobne si myslím na tomto mieste, že by výrazne pomohlo, keby BUS pruh ktorý ide od Patrónky nekončil v zúžení na 2 pruhy, ale pokračoval ďalej, až po križovatku SAV. Môže sa to spraviť tak, aby zostal 1 voľný pruh pre autá? Okrem toho ten pravý pruh kde je na fotke 84-ka, tak by mali zakázať parkovať autám na chodníku, lebo často pretŕčajú do vozovky a autobusy sa tam nezmestia a musia sa tlačiť do vnútornejšieho pruhu. Totálne chorá je táto doprava v meste.
Odpovedať