Zavrieť

Žltá Bageta v Krupine

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Rok 2018 a začiatok roka 2019 na železnici (8.2.2019) (2/4)
Stiahnuť materiál
Žltá Bageta v Krupine v prvý deň obnovenej osobnej dopravy na trati Zvolen - Šahy.
Príspevok:
Lokalita: Stanica Krupina
Dátum: 2.1.2019
Vozidlo: #913.102-0
Galéria: Slovensko a svet › ZSSK 813.1 & 913.1 / ŽOS Zvolen
Slovensko a svet › Slovensko › Regionálne dráhy a doprava
Rok 2018 a začiatok roka 2019 na železnici (8.2.2019)
Linka:
Autor: Kami
Počet zobrazení: 3052

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

11.2.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #8:
Ahááá, bežec ako leopard, všetko jedno 😁 . Inak, Sprintery síce vyzerajú super ale chodové vlastnosti majú skoro ako baguette.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

10.2.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
Myslím, že on myslel skôr GWTR / VBG 654.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

8.2.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #3:
Aké Regiopantery? GWTR žiadne Regiopantery nemá. Myslíš mrkvy 845 aka 628 DB?

Inak toto je nízkopodlažná bageta, nie megyehangya.
Odpovedať
Tangram

Tangram

8.2.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Trošku som pre poriadok zhrnul 🙂
Z pôvodných motorových vozňov radu 810 a prívesných vozňov 011 z Vagónky Studénka sa v ŽOS Zvolen po modernizovaných motorových vozňoch 811 a 812 a modernizovaných prívesných vozňoch 012 vyrobili nasledovné verzie motorových jednotiek 813 (motorový vozeň) + 913 (riadiaci vozeň)
1.) 813+913.001 až 813+913.044 – klasické prvé bagety pre ZSSK v červeno-sivom korporátnom blonski nátere.
2.) 813+913.101 a 813+913.102 – bagety pôvodne pre GW Train v žltom nátere.
Na rozdiel od „nulkových“ bagiet ZSSK už majú zníženú podlahu a dvojkrídlové nástupné dvere v riadiacom vozni 913, uzavretý odpadový systém WC a klimatizované salóny pre cestujúcich. Ešte ale majú pôvodné „orchestiónové“ čelá a bočné okná v gumových profiloch.
GW Train ich vrátil výrobcovi a ten ich v súčasnosti prenajíma ZSSK v pôvodnom žltom nátere, ale už bez polepov pôvodného dopravcu.
3.) 813+913.110 – prototypový mravec v strieborno-červeno-čiernom nátere, slúžiaci pre výrobcu na prezentačné a testovacie účely.
Už má nové laminátové čelá a lepené hranaté okná na bočniciach a dverách.
V súčasnosti ho výrobca prenajíma ZSSK.
4.) 813+913.111 až 813+913.118 – sériové mravce pre ZSSK v sivo-červeno-čiernom nátere.
Na rozdiel od prototypového mravca majú na čelách nie dva, ale len jeden pár kombinovaných svetiel.
5.) 813+913.120 a 813+913.121 – mravce pre KŽC Doprava v červeno-modro-bielo-čiernom korporátnom nátere ROPID, kde majú byť nasadzované na linku S34 pražskej integrovanej dopravy.
Odpovedať
<a href='mailto:plesko.mates [zavinac] gmail [bodka] com' >mathre</a>

mathre

8.2.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
*Nie mravec ale Bageta
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

8.2.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Inak, nie je Mravec náhodou názov len pre verziu s novými čelami?
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

8.2.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #2:
Dik. Este, ze je ten gugl, ani som nevedel,co je to ten GW train. Ale tie ich Regio pantery vyzeraju skvelo, nie jak tento zlty mravec.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

8.2.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #1:
Ex GW Train (ktorý sa predtým volal Viamont)
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

8.2.2019
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
z akeho dovodu robil tento atypicky nater ?
Odpovedať