Zavrieť

Bozankaya Sileo S 18: interiér

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Busworld Kortrijk 2017 (29.10.2017) (35/74)
Stiahnuť materiál
Bozankaya Sileo S 18: interiér.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: 21.10.2017
Vozidlo:
Galéria: Slovensko a svet › Busworld Kortrijk 2017
Slovensko a svet › Bozankaya / Sileo S18
Busworld Kortrijk 2017 (29.10.2017)
Linka:
Autor: Daniel
Počet zobrazení: 1030

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
fanatikmhd

fanatikmhd

31.10.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #4:
Ja som rozumel na čo narážaš a netvrdím nikde že to nejde 🙂 Skôr na to že naši "tradiční dodávatelia" aj po apeloch že tá veža zavadzia, je nevýhodná, a robí problémy, dodávaju od 2012 nepretržite vozidlá s vežami... A všetci na to alebo sluzšne kakajú, alebo proste enchápem. Pritom interiér sa nádherne presvetlí, zadné sedadla aj pri veži aj tu sú vyvýšené (motor+prevodovka rposte nebudú mať nidky 10cm výšky) ale ten salónik vyzerá super. Napríklad taká L.21 či L.25 či L.59 či L.92 s dlhými trasami ľuďí (a dlhšími medzizastávkovými) by pre takýto typ vleku (nemusia byť dvere všade) celkom príjemne zapadla 🙂 Predsa len máme linky kde sú sedadlá skôr len pro forma, a linky kde by sa skôr hodil medzimešták 2+2 za sebou do radu...
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

30.10.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #3:
Dobre, použil som zlý príklad, ale chcel som poukázať na to, že naftové nízkopodlažné autobusy sa vyrábajú aj bez motorovej veže (s vyvýšenými sedadlami v zadnej časti obdobne ako to má elektrobus na foke), vidno to napríklad na niektorých MAN Lion's City (model A21 vs. A37):
https://imhd.sk/transport/galeria/2957/man-lion-s-city
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

30.10.2017
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #2:
Tam nebol na ležato, tam bol motor so systémom jednoduchého odstránenia na vozovku, tzv štvorošróbový systém uloženia vyvynutý vo Vysokóm Maťovi... Bohužiaľ sa tento neujal, a tak dnes sa vraciame k tradičným vežiam ktoré zároveň umožňujú vykurovanie salónu pre cestujúcich (viz Tedom, SU 15 alebo NB18 v lete 🙂 )
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

30.10.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #1:
Hm, takže podľa teba neexistujú autobusy s motormi naležato, napr. Karosu B 732? ?
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

29.10.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Hej hej, autobus bez motorovej vežen ie je autobus a inak to nejde!
Odpovedať