Zavrieť

V budúcnosti sa šírka ostrovčeka zúži a stane sa zeleným ostrovčekom

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Trate v CMO (59/322)
Stiahnuť materiál
V budúcnosti sa šírka ostrovčeka zúži a stane sa zeleným ostrovčekom.
Príspevok:
Lokalita: Radlinského ul.
Dátum: 6.9.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Koľajové trate › Trate v CMO
Koľajové trate (9.10.2020)
Linka:
Autor: DJJD
Počet zobrazení: 2156

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Solider

Solider

10.10.2020
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #4:
Tých dôvodov je samozrejme viac, okrem iného aj to, že sa tam prestupuje z autobusov na električky a opačne, takisto aj medzi rôznymi električkovými linkami. Preto sa to volá prestupný uzol. Bezpečnosť sa dá vyriešiť tým, že sa na najviac problematickom smere vylúči IAD (tzn. stav ako dnes počas výluky).
Odpovedať
Solider

Solider

10.10.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #7:
Na to už je neskoro. To sa malo riešiť pri rekonštrukcii v roku 2015. Navyše teraz sa umiestnila nová výhybka do starej polohy na odbočnú koľaj, čo tiež nepomôže tomu, že sa súčasný nevyhovujúci stav v blízkej dobe zmení.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

10.10.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #9:
Otazka je, preco by na standardnej ceste vobec mali byt tie parkovacie miesta. 🙂
To by mohli aj rovno od Zochovej na Novy most zabrat pravy pruh parkovacimi miestami, “lebo su tam 2 pruhy” 🙂
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

10.10.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #8:
Áno, tak som to myslel, len mi tiež napadlo to s tými parkovacími miestami. Možno by sa to dalo tak, že autá by jazdili za zastávkou (ako v opačnom smere) a aspoň zopár parkovacích miest by mohlo byť (iba pri zastávke) na chodníku (auto by bolo jedným kolesom na ceste, druhým na chodníku).
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

10.10.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #6:
Pre L9a1 by stacil ostrovcek oproti L1, ale to by “sa” muselo zrusit parkovanie na ceste. A je take nieco v BA realne?
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

9.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ja by som navrhoval keď sa tu riešia zastávky STU, všetky 3 umiesniť pred výhybkami... alebo za..
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

9.10.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #4:
Zastávka STU do Rače by sa dala urobiť tak, že tu: https://www.google.com/maps/@48.1524338,17.1150012,3a,59y,77.61h,80.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1so279iWbOylnblYYv8M5zrw!2e0!7i13312!8i6656 by sa zrušila výhybka a trať by plynulo pokračovala pararelne s druhou koľajou, zatiaľ čo na mieste koľaje do centra by bolo nástupište (pre L7). Výhybka by bola potom až niekde tu: https://www.google.com/maps/@48.1518932,17.116563,3a,22.6y,325.74h,85.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRdJaddLeBgDl9BTVwd2tJA!2e0!7i13312!8i6656ň Jediná nevýhoda by bola podľa mňa tá, že L1 by na výhybke odbočovala a nešla rovno (ako teraz), čo by asi znemožnilo osadenie rýchlostnej výhybky.

L1 by tu ale zastavovať nemusela, pretože súčasná zastávka STU je v tesnej blízkosti a dá sa tam aj prestúpiť na hrane. Takisto by bolo dobré zriadiť STU aj v opačnom smere pre L9.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

9.10.2020
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #4:
Tak staci spravit zastavku oproti STU pre L1 a zrusit to dlhe zdvojkolajnenie.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

9.10.2020
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #3:
to je pravda, ale zasa z opačného pohľadu chýba zastávka medzi úradom vlády a blumentálom....nehovoriac už o nebezpečnestvách blumentálskych prechodov... zastávku l3 smer rača si viem predstaviť tesne pred semaforom..., aj keď bude potrebný presun, ale za čias, keď ešte na križovatke radlinského/májkova/fazuľová fungovali semafory, to bolo cez trať od am. námestia aj pruh od STU na jeden šup. Ale ok, kvôli tej l3 uznvam, že to nebol zlý nápad presunúť k daňovému úradu.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

9.10.2020
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: samkoh #1:
A kde potom integrovane nastupis na L3?
Odpovedať
Jak44

Jak44

9.10.2020
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #1:
Skús si pozrieť mapu dráh a lokalizuj si zastávku. Určite na to prídeš aj sám. 😉
Odpovedať
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

9.10.2020
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
ono sa to možno nezdá, ale ja si pamätám, ako pred sprevádzkovaním zast. Blumentál toto bola celkom frekventovaná zastávka, navyše rozhodne bezpečnejšia, než obe vazovove na radlinského. Nevie niekto, prečo sa integrovaná zastávka blumentál aspoň smerom z mesta nespravila tu?
Odpovedať