Zavrieť

Vyznačené miesta na prechádzanie

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Vyznačené miesta na prechádzanie na svetelnej križovatke Betliarska x Jantárová cesta.
Príspevok:
Lokalita: Betliarska ul., Jantárová cesta
Dátum: 9.7.2024
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Úsek Kutlíkova - Janíkov dvor
Novinky z Petržalky (12.7.2024)
Linka:
Autor: Public Transport
Počet zobrazení: 3139

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

16.7.2024
#39 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #36:
Pokiaľ mi pamäť dobre slúži, tak bolo sľubované, že už budú len rýchlostné obmedzenia na nepárne násobky desiatich.
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

16.7.2024
#38 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #37:
Napríklad pri zóne 30 by sa predsa mohli zrušiť značky upravujúce prednosť. Bude len klasická prednosť podľa pravej ruky. Aj tak sa bavíme že to sú zväčša vnútrosídliskové cesty, alebo cesty podobného charakteru. Čo sa týka parkovanie, to označovanie sa používa bežne aj v zahraničí, len ľudia si na to nezvykli.
Odpovedať
N/A

N/A

16.7.2024
#37 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: si #34:
Predovšetkým statická doprava sa odtrhla z reťaze.
Aj skúsený vodič musí zastaviť a zamyslieť sa. Zóna 30, Zóna P, platená od - do, okrem rezidenti, neplatí pre X...
Odpovedať
si

si

16.7.2024
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #35:
nuz, to si este pamatam ako sa tvrdilo ze budu prehodnotenbe a zlikvidovane tie 40ky ked znivali obecnu rychlost, ale tak ako vravis nejaka znatelna zmena v ich vyskyte nenastala.....
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

16.7.2024
#35 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #34:
Preto by nebolo odveci spraviť revíziu dopravného značenia. Doteraz je na veľa miestach obmedzená rýchlosť na 40km/h ako pozostatok čias, keď bola ešte 60tka v obci. Tak isto povyhadzovať reklamný bordel.
Odpovedať
si

si

16.7.2024
#34 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #33:
nuz, ale to nie je chyba principu casovo podmienenych nastaveni ale toho ze je tu akosi preznackovane vseobecne....
Odpovedať
N/A

N/A

16.7.2024
#33 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Miro #32:
Keby to platilo paušálne, že v noci je v obci Vmax 60 km/h, tak to si viem predstaviť.

Lenže mať to odlišné v každej obci/MČ a predpokladám, že by sa to ešte vyšperkovalo, že v zóne bude zóna (ako máme napr. v zóne 30 zónu 20) a vlastne nikto by nevedel čo platí.
Odpovedať
Miro

Miro

16.7.2024
#32 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ja som robil vodičák ešte v čase, keď bola rýchlosť v obci obmedzená len cez deň. V noci od 23. do 5. hodiny a mimo obce celých 24 hodín denne bola rýchlosť neobmedzená.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

16.7.2024
#31 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #28:
1) Celé Poľsko ide na dennej/nočnej rýchlosti a funguje to. Poliak doma jazdí úplne inak ako to Dopravné Prasa Európy, čo poznáme tu.
2) Časovo vymedzené buspruhy považujem za zbytočné ale nespôsobuje to žiaden chaos s výnimkou určitých geopatogénnych zón ako je napríklad Zlín.
Odpovedať
N/A

N/A

15.7.2024
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #29:
Lenže na diaľnici nie si zaplavený kvantom iných značiek, chodcami, semaformi, atď.

Riešime tu intravilán a MČ hlavného mesta.
Odpovedať
si

si

15.7.2024
#29 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #28:
nuz neviem, ale aspon v tom ~30km dlhom useku na ktory si asi aspon ja ako prvy spomeniem kde to je takto (D1 medzi BA-zlate piesky a krizovatkou s R1 pri Trnave) mam taky dojem ze vacsina to +- dodrzuje.....
Odpovedať
N/A

N/A

15.7.2024
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: keks #27:
Videl a ich používanie je už len ojedinelé, lebo ich dodržiavanie je takmer nulové. Vidíme to aj pri statickej doprave.

Napr. v ČR majú veľa buspruhov s časovým obmedzením a spôsobuje to iba chaos. Dnes majú vodiči problém pochopiť najzákladnejších 10 značiek.

Zároveň je rozdiel vyznačiť nejaký krátky úsek cesty a paušálne celé mesto/MČ/zónu/atď.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
keks

keks

15.7.2024
#27 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #21:
"Jasne, budeme mať denné a nočné zákony."
Ešte si nevidel značku, ktorá by upravovala maximálnu dovolenú rýchlosť inak počas denných a nočných hodín?
Odpovedať
N/A

N/A

14.7.2024
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #25:
V tom linku, ktorý som pridal píšu o 3W.
Odpovedať
Valec

Valec

14.7.2024
#25 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #16:
Určite. Keď som v rokoch 2009-10 robil v projekcii CDS a osádzali sme prvé LED navestidlá, tak spotreba červenej a žltej bola 7 W a zelenej 8 W. Odvtedy sa technológia ešte kus posunula a dnes to môže byť pri rovnakom výsledku menej.
V návestidle nebola klasická žiarovka, ale LED panel so smerovanými diódami, takže vo výsledku to svietilo jasnejšie ako dovtedajšia 100 W žiarovka.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

13.7.2024
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Cancer #22:
Áno, presne to som myslel. 🙂
Odpovedať
N/A

N/A

13.7.2024
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Cancer #22:
Ešte si to asi nevšimli neukojené matky. Potom bude CDS vo full režime 24/7.
Odpovedať
Cancer

Cancer

13.7.2024
#22 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #21:
On podla mňa narážal na to, že vodiči MHD (hlavne) v noci porušujú maximálnu povolenú rýchlosť. 😉
Odpovedať
N/A

N/A

13.7.2024
#21 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Urbanway 2423 #20:
Ak je správne nastavená preferencia MHD, tak nemá ako postihnúť nočný spoj.

Už máme celočervenú fázu na jednej križovatke a svet funguje, MHD funguje.

Jasne, budeme mať denné a nočné zákony.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

13.7.2024
#20 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: N/A #18:
Zaujímavé bude, keď bod č. 2 postihne viac vodičov nočných spojov než automobilových pretekárov, keďže pretekárov je podľa mňa menej ako nočných spojov. 🙂

To je inak taký veľký problém, keď niekto ide v noci po prázdnej ceste 60 km/h, že sa to muselo/musí riešiť semaformi?
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.