Zavrieť

Označník zastávky Jurajov dvor pred montážou zastávkovej tabule

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Označník zastávky Jurajov dvor pred montážou zastávkovej tabule.
Príspevok:
Lokalita: Vajnorská ul., zastávka Jurajov dvor
Dátum: 18.5.2024
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Úsek Kuchajda - Zlaté piesky (2023 - 2024)
Finiš na Vajnorskej radiále (24.5.2024)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2090

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
N/A

N/A

26.5.2024
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #12:
Záluhy sa rýchlo premaľovali kým sa to ešte dalo. Bolo tam veľa podnetov od obyvateľov a pod tlakom času sa im vyhovelo.
Odpovedať
Solider

Solider

26.5.2024
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #11:
Vymyslela sa hlúposť, ktorú nikto nepochopil a dopadlo to tak ako vždy, že sa to potom premaľuje na priechod pre chodcov (viď Záluhy).
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

26.5.2024
#11 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #8:
Prečo sa to vlastne menilo a načo sa zaviedlo miesto na prechádzanie?

2. Ak napríklad vypadnú semafory na frekventovanej križovatke, tak jediná možnosť chodcov je vystriehnuť moment, kedy nepôjdu autá, pretože autá ich nemusia pustiť? To je nejaké zvláštne riešenie, nemali by byť práve v takom prípade chodci "chránení" priechodom pre chodcov, kde majú prednosť?
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
N/A

N/A

25.5.2024
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #9:
Platné od 20.01.2023
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

25.5.2024
#9 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #8:
Pockaj co? Vsak Karlovka je plna priechodov pre chodcov cez 2 jazdne pruhy v jednom smere 😃
Odpovedať
N/A

N/A

25.5.2024
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Autobus39 #5:
1. Priechod pre chodcov nesmie byť vedený cez 2 jazdné pruhy v jednom smere
2. Miesto na prechádzanie nesmie byť neriadené
3. Priechody nemôžu byť od seba vzdialené menej ako 150 m

Čo s tým má policajt? 🤔
Odpovedať
Vladimír

Vladimír

25.5.2024
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Autobus39 #5:
"Videl som aj kombináciu, keď jeden z tých prechodov bol riadený a druhý neriadený."

Na to si nemusel ísť do Ženevy. Stačilo do Karlovky na Nám. sv. Františka 😉
Odpovedať
Adam3

Adam3

25.5.2024
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Za mna by bolo najlepsie mat na zaciatku zastavky v krizovatke riadeny prechod a tu na konci miesto na prechadzanie. Kto chce ist bezpecne (seniori, matka s kocikom...) pojde ako doteraz, komu sa to nechce obchadzat tak na vlastne riziko a bez prednosti to tu prebehne. Ludia by si to tam skracovali aj tak, iba by sa im to komplikovalo obchadzanim / preliezanim plotu. A to nehovorim teraz iba o tejto jednej zastavke, ale obecne tento koncept zastavky za krizovatkou, vid Alexyho: https://www.google.sk/maps/@48.186254,17.0375051,3a,75y,213.69h,77.77t/data=!3m7!1e1!3m5!1sx_r8D_CtwrCGeCgp8Bi0yA!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3Dx_r8D_CtwrCGeCgp8Bi0yA%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D137.9328%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192?entry=ttu
Odpovedať
Autobus39

Autobus39

24.5.2024
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Bol som nedávno v Ženeve, tam má každý zastávkový ostrovček prechod na začiatku a na konci. Aj to zvyšuje atraktivitu MHD.
Tamojší policajti s tým problém nemajú.
Videl som aj kombináciu, keď jeden z tých prechodov bol riadený a druhý neriadený. V princípe ten neriadený prechod zdržuje premávku viac, pretože chodci majú prednosť. Mne by sa viac pozdávalo, keby boli oba riadené alebo oba neriadené.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

24.5.2024
#4 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #3:
Keď vystúpim z električky vpredu a mám cestu po smere jazdy v tomto konkrétnom prípade vie to ušetriť pár metrov...
Zase má.niekto problém tam kde reálne problém nie je ...
Odpovedať
Solider

Solider

24.5.2024
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Ma178rek #2:
Mávali s tým problém policajti, najmä ak bol neďaleko svetelne riadený priechod.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

24.5.2024
#2 Ohodnotiť kladne 10 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: upravovač fotiek #1:
Ja ináč nerozumiem prečo nie je bežná súčasť mať prechod na oboch koncoch zastávky tam kde to je možné ..
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

24.5.2024
#1 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Miesto budúceho neoficiálneho priechodu.
Odpovedať