Irisbus Crossway LE v Považskej Bystrici

MHD v Považskej Bystrici dostane druhé nízkopodlažné vozidlo

Spoločnosť MDS, a.s. zakúpila v uplynulých dňoch 10,8-metrový autobus Irisbus Crossway LE 10.8M. Uvedené vozidlo doteraz slúžilo ako predvádzacie vozidlo spoločnosti Iveco. Vozidlo je vybavené optickým informačným systémom BUSE a dodané je v bielom laku. Vozidlo obdržalo EČV #PB-220BX.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #6:
Prave preto by som osobne navrhoval zakupit este jedno vozidlo, myslim ze by uplne postacil este jeden Crossway, nad minibusom som premyslal, bola by to zbytocna kupa, kedze by drvivu vacsinu dna musel stat. Myslim, ze tretie nizkopodlazne vozidlo by sa hodilo a uplne by to postacilo. 🙂
Reakcia na: Mino39 #5:
Otázne je, či má ten minibus naozaj o toľko nižšie prevádzkové náklady, aby sa MDSke oplatilo narobiť si s ním prevádzkové problémy... napr. nebolo by preň využitie v špičke na žiadnej linke a teda práve v čase ktorý je limitujúci by bolo potrebné mať v prevádzke o vozidlo naviac.
Reakcia na: Mike #4:
To ano, na linky ako 5,7,9 sa hodi. Mas pravdu, este jeden taky by sa uzivil, tri NP vozidla by sa hodili a uplne by to stacilo si myslim, no zalezi tiez aj od toho ci este ma MDS na druhy takyto financie, uz tento jeden musel dost stat. Uvidime ako sa uzivi tento, keby sa osvedcil, potom by mohli zakupit este jeden taky, alebo aj minibus, lenze to by bola zas zbytocna investicia, uzivil by sa ak tak na nocnej n3 a na L5 a 7, pripade este L9. Osobne by som vybral Iveco First FCLLI, sice slovenska vyroba, no je myslim aspon ciastocne nizkopodlazny a nestoji vela penazi.
Reakcia na: Mino39 #3:
Cez víkend je dosť aj na 100 aj 11 ? Cez týždeň kvôli kapacite podľa mňa na 11 nepatrí, teda až neskoro večer, kde aj ide.
A na 100vke tiež nemôže ísť na hociktorej, lebo tie čo pokračujú na MHD2 sú už plnšie, a v poobednej špičke hlavne pondelok utorok keď nechodí MHD12 tak je to tiež akurát na krátku karosu.
a ako píšeš, najmenej ľudí chodí na 5, 7, 10 (a väčšinou aj 9 okrem pár spojov) tak sa mi vidí logické že ide tam. Aj keď sa tam zmestí dajme tomu 50-60 ľudí, ale mne sa zdá lepšie že ide na spoji kde je tých ľudí do 20, aby sa tam netlačili. Nakoniec uvidíme na rannom školáku 51.

Teoreticky by sa uživil ešte jeden taký....Alebo aj klasický minibus, ale ten by musel medzi 6.50 a 7.40 a 13.30 a 15.30 stáť.
Reakcia na: mds #2:
Ďakujem, čakal som síce viac obsluhu L11, 100, ale nevadí, kapacitne sa veľmi hodí na L5, 7, 9, tam kam si ho dal 😉
Na akych linkach bude jazdit?