Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dobrý deň,
chcel by som sa opýtať, kedy budú dodané plánované nové vozidlá a či sa do budúcnosti plánuje aj nákup kĺbových vozidiel či vozidiel s ekologickým pohonom? Myslím že pri stúpajúcom počte cestujúcich by sa hodili aj nové kĺbové. Plánujete zaviesť wifi aj na zastávkach MHD?

Za odpoveď vopred ďakujem.
Reakcia na: mds #1786:
Vďaka, viete mi predbežne povedať z akých značiek sa bude vyberať?
na stránke cp.mds.sk je možno pri jednotlivých linkách, si pozrieť trasu linky na mape a aktuálnu polohu autobusu na linke s označením autobusu / wifi, nízkopodlažný/
Reakcia na: Chuckmat #1785:
všetko je v štádiu riešenia
mds: Ďakujem za odpoveď. V súvislosti s článkom uverejnením v PB Novinkách v staršom tohtoročnom vydaní, pribudnú MDS aj tento rok nejaké nové, prípadne ojazdené vozidlá?
Reakcia na: mds #1781:
jednotlivé nástupištia sú poriešené a vyčistené
Reakcia na: Chuckmat #1782:
občas ešte vybehnú ako záloha...asi do konca roka
Neviete niekto čo sa plánuje s vozidlami PB-743AT a PB-782BN?
Vďaka
Reakcia na: romannnnn #1780:
Ako som napisal problem sa riesi a je globalny.. To ze je na zastavke je druha vec.

Ziadnu reklamu nebudeme vypinat.
Reakcia na: mds #1776:
? Som rad, ze som sa dozvedel ze MDS je konecny zakaznik a ze ciel aplikacie mojbus.sk je iba ziskanie dobreho pocitu, ze cestujuci maju dobru aplikaciu. Potom Vam ale radim, reklamu na mojbus.sk vypnite, pretoze ak by som sa nou neorientoval, ale starymi pdf CP, tak nezmeskam 2 busy a nejdem potom radsej peso.
Co ak si niekto povie, ze kasle na MHD a pojde radsej taxikom/peso, lebo VASA(z nasho pohladu) aplikacia aj tak nefunguje?
Mozno sa Vam oplati spolu aj s inymi dopravcami zatlacit na transdata, nech tie detaily doladi a nech je ta aplikacia pri kazdej aktualizacii lepsia a lepsia. Nie ze pri jednej mi zmizne zoznam oblubenych zastavok a pri druhej mi zo zastavok na mape zmiznu cestovne poriadky z nastupist uplne.
Reakcia na: mds #1775:
Dik za radu, ako sa k tomu dostanem. Pretoze ak mam tu moznost v menu, tak som v tom, ze funguje. Ak by boli v menu iba polozky, co funguju, mohli sme si tieto spravy usetrit a vela dalsich ludi sa nemuselo obabrat. 😉
Reakcia na: Dispecer #1777:
Tym, že je ten problem u vsetkych, sa jeho problematickost pre mna nemeni. 😉

Neviem, neviem, pretoze ked na zastavku pridem, tak na nej ten cestovny poriadok vidim. Teraz(aspon pred niekolkymi dnami to platilo) ked si preklikam vsetky tie nastupistia, tak nenjadnem nic. 😃 A az toto povazujem za srandu. Hlavne ked si potom spomenim na heslo "Moj bus, aplikacia s ktorou nezmeskas ziadny bus" 😉
Reakcia na: romannnnn #1773:
Tento problém je u všetkých dopravcov, ktorí poskytujú mojbus.sk údaje... ?

Aj tak je to vtipnejšie na autobusových staniciach, kde máš aj 20 - 30 nástupíšť...
Reakcia na: romannnnn #1773:
A... Orientacia na zakaznika na uvedenej stránke je na zakaznika... T.j. Dopravna spoločnosť
Reakcia na: romannnnn #1773:
A ked uz tak ked niekto chce ist z xxx do xxx sa si vyhlada spojenie medzi týmito zastavkami a tam to zobrazuje spravne. To neospravedlňuje ten počet nastupist ale iba upozornujem na jednostranne prednesenie problemu
Reakcia na: romannnnn #1773:
Uvedeny problem je v stadiu riesenia... Je to podmiene sposobom tlace vyvesok keďže je to cele prepojene...
Reakcia na: Mike #1772:
Na stránke TransData.sk sa hneď v titulku píše: "Inteligentné dopravné systémy". Ktorý inteligent príde z tohoto obrázku na to, kde má kliknúť, keď chce ísť na SNP, prípadne busom č. 3 zo stanice?
Buď to MDS plní zlými údajmi, alebo Transdata to zle spracováva. Ja ako cestujúci dostanem aplikáciu, s ktorou "ZMEŠKÁM KAŽDÝ PIATY BUS" 😉
Na stránke http://www.transdata.sk/sk/vybavovaci-system je nadpis kapitoly "Orientácia na zákazníka". Takže to, že sa údaje na zástavkach "pokazili" behom približne 2 mesiacov je "Orientácia na zákazníka"? Niekde sa stala chyba a aplikácia nie že čím ďalej lepšie a lepšie funguje, tak funguje horšie. ?
Reakcia na: romannnnn #1771:
Ako sa na tej stránke píše, je to od spoločnosti transdata a je robená pre celé slovensko. Jednotliví dopravcovia to akurát kŕmia údajmi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.