Diskusné fórum › Všeobecná diskusia
Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Chuckmat6.4.2016 21:25 #1788 Re:
Reakcia na #1786 od mds:
Vďaka, viete mi predbežne povedať z akých značiek sa bude vyberať?
mds6.4.2016 9:51  +1#1787 Re:
na stránke cp.mds.sk je možno pri jednotlivých linkách, si pozrieť trasu linky na mape a aktuálnu polohu autobusu na linke s označením autobusu / wifi, nízkopodlažný/
mds6.4.2016 9:46 #1786 Re:
Reakcia na #1785 od Chuckmat:
všetko je v štádiu riešenia
Chuckmat30.3.2016 12:36 #1785 Re:
mds: Ďakujem za odpoveď. V súvislosti s článkom uverejnením v PB Novinkách v staršom tohtoročnom vydaní, pribudnú MDS aj tento rok nejaké nové, prípadne ojazdené vozidlá?
mds29.3.2016 8:50 #1784 Re:
Reakcia na #1781 od mds:
jednotlivé nástupištia sú poriešené a vyčistené
mds29.3.2016 8:49 #1783 Re:
Reakcia na #1782 od Chuckmat:
občas ešte vybehnú ako záloha...asi do konca roka
Chuckmat24.3.2016 10:59 #1782 Re:
Neviete niekto čo sa plánuje s vozidlami PB-743AT a PB-782BN?
Vďaka
mds24.2.2016 15:11 #1781 Re:
Reakcia na #1780 od romannnnn:
Ako som napisal problem sa riesi a je globalny.. To ze je na zastavke je druha vec.

Ziadnu reklamu nebudeme vypinat.
romannnnn24.2.2016 4:49 -1#1780 Re:
Reakcia na #1776 od mds:
Som rad, ze som sa dozvedel ze MDS je konecny zakaznik a ze ciel aplikacie mojbus.sk je iba ziskanie dobreho pocitu, ze cestujuci maju dobru aplikaciu. Potom Vam ale radim, reklamu na mojbus.sk vypnite, pretoze ak by som sa nou neorientoval, ale starymi pdf CP, tak nezmeskam 2 busy a nejdem potom radsej peso.
Co ak si niekto povie, ze kasle na MHD a pojde radsej taxikom/peso, lebo VASA(z nasho pohladu) aplikacia aj tak nefunguje?
Mozno sa Vam oplati spolu aj s inymi dopravcami zatlacit na transdata, nech tie detaily doladi a nech je ta aplikacia pri kazdej aktualizacii lepsia a lepsia. Nie ze pri jednej mi zmizne zoznam oblubenych zastavok a pri druhej mi zo zastavok na mape zmiznu cestovne poriadky z nastupist uplne.
romannnnn24.2.2016 4:30 #1779 Re:
Reakcia na #1775 od mds:
Dik za radu, ako sa k tomu dostanem. Pretoze ak mam tu moznost v menu, tak som v tom, ze funguje. Ak by boli v menu iba polozky, co funguju, mohli sme si tieto spravy usetrit a vela dalsich ludi sa nemuselo obabrat.
romannnnn24.2.2016 4:26 #1778 Re:
Reakcia na #1777 od Dispecer:
Tym, že je ten problem u vsetkych, sa jeho problematickost pre mna nemeni.

Neviem, neviem, pretoze ked na zastavku pridem, tak na nej ten cestovny poriadok vidim. Teraz(aspon pred niekolkymi dnami to platilo) ked si preklikam vsetky tie nastupistia, tak nenjadnem nic. A az toto povazujem za srandu. Hlavne ked si potom spomenim na heslo "Moj bus, aplikacia s ktorou nezmeskas ziadny bus"
Dispecer20.2.2016 11:15 #1777 Re:
Reakcia na #1773 od romannnnn:
Tento problém je u všetkých dopravcov, ktorí poskytujú mojbus.sk údaje...

Aj tak je to vtipnejšie na autobusových staniciach, kde máš aj 20 - 30 nástupíšť...
mds20.2.2016 10:15 #1776 Re:
Reakcia na #1773 od romannnnn:
A... Orientacia na zakaznika na uvedenej stránke je na zakaznika... T.j. Dopravna spoločnosť
mds20.2.2016 10:14 #1775 Re:
Reakcia na #1773 od romannnnn:
A ked uz tak ked niekto chce ist z xxx do xxx sa si vyhlada spojenie medzi týmito zastavkami a tam to zobrazuje spravne. To neospravedlňuje ten počet nastupist ale iba upozornujem na jednostranne prednesenie problemu
mds20.2.2016 9:44 #1774 Re:
Reakcia na #1773 od romannnnn:
Uvedeny problem je v stadiu riesenia... Je to podmiene sposobom tlace vyvesok keďže je to cele prepojene...
romannnnn20.2.2016 7:51 #1773 Re:
Reakcia na #1772 od Mike:
Na stránke TransData.sk sa hneď v titulku píše: "Inteligentné dopravné systémy". Ktorý inteligent príde z tohoto obrázku na to, kde má kliknúť, keď chce ísť na SNP, prípadne busom č. 3 zo stanice?
Buď to MDS plní zlými údajmi, alebo Transdata to zle spracováva. Ja ako cestujúci dostanem aplikáciu, s ktorou "ZMEŠKÁM KAŽDÝ PIATY BUS"
Na stránke http://www.transdata.sk/sk/vybavovaci-system je nadpis kapitoly "Orientácia na zákazníka". Takže to, že sa údaje na zástavkach "pokazili" behom približne 2 mesiacov je "Orientácia na zákazníka"? Niekde sa stala chyba a aplikácia nie že čím ďalej lepšie a lepšie funguje, tak funguje horšie.
Mike19.2.2016 7:40 #1772 Re:
Reakcia na #1771 od romannnnn:
Ako sa na tej stránke píše, je to od spoločnosti transdata a je robená pre celé slovensko. Jednotliví dopravcovia to akurát kŕmia údajmi.
romannnnn16.2.2016 21:41 #1771 Re:
Reakcia na #1769 od mds:
To nie je snaha buzerovať, ale snaha plne používať to, s čím si dal niekto už veľa práce. Chýba tomu 5-10% času, aby to bolo 2x funkčnejšie. Prpblém s lokalizáciou zástavok (ktorá je pod ktorým nástupišťom bol v niektorych predchádzajúcich verziach menši, ako je v súčasných.
romannnnn16.2.2016 21:37 #1770 Re:
Reakcia na #1769 od mds:
Aj keby som zobral do úvahy Vašu odpoveď, tak okrem prvého bodu sú všetky chyby AJ na mobile.
mds16.2.2016 15:57 #1769 Re:
Reakcia na #1768 od romannnnn:
Web stranka je na mobil a tablet nie pre pocitac

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.