Diskusné fórum › Všeobecná diskusia
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Viko27.9.2019 13:34 #1920 Re:
Inak, boli z hľadiska stavu rámu / agregátov tie kĺbaky v takom stave, že pri rozumnejšom vedení by zvládli požiť ešte pár rokov? Alebo sa dá ignorácia obnovy prirátať k príčinám súčasného stavu?
S499.102326.9.2019 11:11 #1919 Re:
Reakcia na #1917 od kvorka:
Keďže občania PB s už niekoľkokrát po dsebe zvolili to, čo majú, tak im to asi patrí.
Vlaran26.9.2019 11:00 #1918 Re:
Vidím, že ste progresívnejší než inde... U nás v LM trvalo roky kým sme sa z harmoník dostali k dnes jazdiacim midibusom, u Vás v piatok dojazdia a v sobotu už pôjdete "dodávkou, buginou, bicyklom". Také nejaké prezývky má u nás Rošero.
Dosť irónie. Čo sa týka nákladov určite časom prídu k zisteniu, že zas taká úspora to nie je, už v zime sa bude spotreba blížiť niekde ku krátkemu crosswayu.
Ku použiteľnosti v premávke, pre tieto vozy treba špeciálny turnus a nedajbože, že by si ho potreboval poslať niekde zaskočiť, keď sa iný pokazí a podobne.
A tvrdenie, že budú hlavne pre víkendovú výpravu je irelevantné. A čo také náklady ako poistenie, dane... Troška pridrahá hračka. Reálne by Vám možno stačil jeden, maximálne dva. Alebo sa mýlim?
kvorka26.9.2019 9:34 #1917 Re:
Reakcia na #1916 od Michal Mazánik:
keď to občanom PB vyhovuje, tak super, nie? Zvolili si vedenie, ktoré ich "vyslyšalo" tak vidia výsledok. Jedine, že im to spočítajú vo voľbách.
Michal Mazánik25.9.2019 19:51 #1916 Re:
Reakcia na #1915 od Mike:
Zrušenie kĺbových autobusov v Považskej mi príde úplne neadekvátne. Nie som miestny, ale v marci, po obmedzení MHD, som v Považskej niekoľkokrát bol a vykonal množstvo jázd s MHD. Ak si dobre spomínam, jazdili vtedy ešte 4 harmoniky a napriek tomu množstvo spojov (najmä na linke 3 a 4, keďže na 11 ešte harmoniky jazdili) bolo preplnených.

Zrušenie harmoník by bolo odôvodnené napríklad v prípade výrazného skrátenia intervalov na nosných linkách. Naopak po marcových obmedzeniach by bolo správne skôr zvýšenie počtu kĺbových autobusov, alebo zvýšenie intenzity ich nasadenia.

Bohužiaľ, musím súhlasiť, že MHD v PB sa počas roka 2019 zmenila z celkom fungujúceho a hlavne konkurencieschopného systému na pomerne dedinskú MHD, ktorá som presvedčený, že nových cestujúcich nedokáže získať. 👎
Mike25.9.2019 19:45  +2#1915 Re:
Reakcia na #1913 od TeBeCe:
Zaujímavé, ako môže jedna fungujúca MHD-čka za +- rok na základe rozhodnutia mesta klesnúť od kĺbakov na minibusy.
LUK25.9.2019 19:40  +1#1914 Re:
Reakcia na #1913 od TeBeCe:
"Prevádzkové náklady by mali byť polovičné oproti klasickému autobusu"
Tak neviem, či bude vodič spokojný s polovičným platom...
TeBeCe25.9.2019 19:02 #1913 Re:
https://povazska.dnes24.sk/v-povazskobystrickej-mhd-startuje-nova-era-vozit-sa-budeme-aj-takto-video-a-foto-342084
Mrtn7.8.2019 18:32 #1912 Re:
Aha, tak sa ospravedlňujem, 2 ďalšie boli vyradené, cize ozaj nám ostáva už len posledná. Obrovská škoda, Karosy sú moja srdcovka... Nuž ale treba rozhodne čo najskôr nakúpiť nové kĺby, školský rok klope na dvere a niektoré spoje vykonávané B952 v špičke na L3 a L11 sú poriadna sardinkáreň...
Mrtn7.8.2019 18:19 #1911 Re:
Kĺbaky máme ešte 3, obvykle obsluhujú L3, 11, 4 - s konečnou na Hliny, rázc. a školské spoje na L2 a L9.
draxter7.8.2019 14:37 #1910 Re:
Na akých linkách možno vidieť posledný považskobystrický kĺbak?
kvorka1.3.2019 15:21  +1#1909 Re:
Ad 1) o dodržaní zákona nemôže byť ani reči, tu sa porušilo všetko čo sa dalo. Lehoty a povinnosti v prdeli

Ad 2) výsledkom je zmluva či dodatok? Pokiaľ viem tak zmluva a to je neprípustné. Článok 4 od.4 Považské riešenie nepripúšťa, lebo tu sa nejednalo o žiadnu krízu v doprave ale svojvolnu liknavost vedenia mesta. To je na prokuraturu?!
S499.10231.3.2019 13:00  +1#1908 Re:
Reakcia na #1907 od Vladimír:
Tak vieme, aké sú politické pomery v Považskom Xaverove, vieme, že považskobystrický primátor si v záujme ľubivého marketingu sponzoruje hneď niekoľko plátkov aj televízií.
Vladimír1.3.2019 11:33  +1#1907 Re:
Reakcia na #1906 od Mike:
To je nielen pozoruhodné ale aj trestuhodné. Kde je zákonná informačná povinnosť?
Mike1.3.2019 10:55  +1#1906 Re:
Reakcia na #1905 od Vladimír:
A pozoruhodné je aj to, že mestské zastupiteľstvo hlasovalo o zmluve s MDS (teda defakto o novom CP s redukciou výkonov o 31% a novom cenovom výmere so zdražením minimálne o 21%) hlasovalo doslova večer pred začiatkom platnosti.
Vladimír1.3.2019 8:21  +1#1905 Re:
Reakcia na #1899 od Daniel:
Stačil mi nadpis, nedokázal som čítať ďalej.

Veľmi znepokojivý príklad toho, ako sa dá likvidovať na slovenské pomery relatívne funkčný systém MHD.
TeBeCe1.3.2019 8:20  +1#1904 Re:
Reakcia na #1899 od Daniel:
Musi to byt radost zit v meste zamorenom autami a exhalatmi z nich...
TeBeCe1.3.2019 8:20 #1903 Re:
Reakcia na #1899 od Daniel:
Príspevok bol odstránený.
Valec1.3.2019 8:19  +1#1902 Re:
Reakcia na #1899 od Daniel:
To je pekná spliekta lží a zavádzaní. A to som si prečítal ešte len prvý odstavec.
Mike1.3.2019 8:07 #1901 Re:
Reakcia na #1900 od TeBeCe:
Dnes sú vonku iba 834AZ a 980AZ. 835AZ je dlhšie odstavená, ako je písané v #1898 a dnes nevyšla ani 833AZ.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.