som za. PB má smolu, že funguje pod EMtestom a ten nie je stvorený pre MHD, takže očakávať od nich NORMÁLNU vývesku MHD je utópia. Preto si miestni musíte vytvoriť vlastnú šablónu a premyslieť spôsob napĺňamia údajmi. Nesmie to byť komplikované, lebo pracovníci MDS majú aj iné povinnosti ako duplicitne robiť veci... Ale keď vie Skeleton urobiť export do šablóny v Exceli, tak verím tomu, že sa nájde aj niekto ďalší. ?
Re #655 desina: počet spojov na výveske nie je vina vývesky.
Nie som až tak za zachovanie, ani nehovorím, že sú nejak super tie vývesky, len keď už nič iné, aspoň som ich chcel pozmeniť tak, aby bolo možné jednoznačne určiť trasu spoja a zredukovať počet značiek? Avšak ak by bolo možné zmeniť ich vzhľad úplne, vedel by som si predstaviť, ako by mohli vyzerať. Chce to len vytvoriť slušnú šablónu, pak už to ide.
čo sa týka vývesiek, mi tie súčasné prídu zbytočne veľké a ešte k tomu často nefunkčné. Keď si vezmeme potenciál vývesky, tak by tam mala byť trasa linky, premávka cez prac.dni, víkend, prázdniny, pár značiek. U náš máme veľkú vývesku a v nej jeden, dva spoje (L8 pri SPŠ, všetky linky pri ABŠO)
To mi je jasné, že 11 obslúži lepšie územie. Ale ako píšem, že desina je lacnejšia a rýchlejšia. Na Rozkvete neexistuje miesto, ktoré by bolo normálnou chôdzou vzdialené od zastávky L10 viac ako 5-7 minút. Okrem toho sa človek z horného Rozkvetu nemá problém dostať zadarmo do mesta. Čo sa týka Moštenca. Určite do Moštenca cez rozkvet a nie naopak. Lepšie je sa zviesť hore kopcom ako dole. Takže pre mňa AS-ŽST-ČSA-FMN-Dol.-Hor. Moštenec. Pritom nepredpokladám, že by nejaký odvážlivec išiel z Rozkvetu cez Moštenec na stanicu.
Čo sa týka Hypernovy - v súčasnom stave nie je pred HM žiadna zastávka. Ale keby zastavoval autobus napríklad zozadu od ABŠO, zviezli by sa aj Hypernováci, aj mesto, aj kostolníci.
Súčasná reálna trasa 99- Rozkvet-kúpalisko-parkovisko pri ZŠ sv.A nie je o nič kratšia ako Rozkvet-(SPŠ)-ABŠO.
Je to pravdepodobne tým, že L11 obslúži na rozdiel od L10 (bez Východnej) takmer celý Rozkvet. Keď si to tak človek vezme, zastávky "Novomestkého I" a "Novomeského III" sú pomerne blízko k zastávkam "Ul. M. Benku II (V. ZŠ)", resp. "Ul. ČSA (F)". Ale to je len môj názor. Čo sa týka toho posunutia zastávky "HYPERNOVA", to by bol asi problém, nakoľko treba brať do úvahy aj bezpečnosť. Koniec koncov aj preto bola pôvodná zastávka "HYPERNOVA" preložená na zastávku "Kúpalisko".
A to víkendové zachádzanie 11-ky do Moštenca by možno šlo aj po tejto trase: AS - Park - Štefánikova - D. Moštenec - H. Moštenec - Ul. M. Benku III (H) - Ul. ČSA (F) - SPŠ - AS.
Ale to je všetko len v rovine úvah a predstáv ? Uvidíme, ako sa to bude vyvíjať do budúcna.
Minule som rozmýš¾al nad obsluhou Rozkvetu. Neviem z akého dôvodu je tendencia posilòovať jedenástkový okruh na úkor desiatkového. nemyslím v tejto zmene, ale všeobecne dlhodobo. Pritom desiatkový okruh bez H je lacnejší, rýchlejší a je možné ho obsluhovať jedným vozidlom v polhodinovom takte, napr. cez víkendy. Pritom jedenástkový okruh dopåòa pravidelný tescobus a pravidelná hypernova. Budúcnosť cez víkendy na Rozkvete vidím v dobrom nastavení taktu, v staktovaní L10, v posunutí zastávky Hypernova viac do centra. Èo sa týka zachádzania L9, tak má zmysel len v jednom smere, napr. tam, lebo ak by sa vracal cez Rozkvet, tak sa zbytoène priblíži k taktu desiny, alebo jedenástky.
L9 by tým pádom mohla odchádzať v párnu hodinu X:18 z AS cez Rozkvet a L 10 - X:48 každú hodinu. Hypernova by mohla odchádzať X:10. Takže z oblasti SPŠ by autobusy odchádzali P:26 Moštenec cez Rz, X:56 desina a X:10 Hypernova
Keby bol s tým softvérom na úpravu programu problém, ako som už spomínal, vedel by som to spraviť aj manuálne vo Worde so zachovaním súčasného vzhľadu. Rád pomôžem, MHD a šoférčina je moje hobby ?
Môžeme do budúcna v rámci šetrení diskutovať o návrhoch:
1. v SO-NE zrušiť linku 4 a dať zachádzať mhd 32 resp. 320
2. v SO-NE zrušiť linku 9 a dať zachádazť mhd 11
1. Z linky 320 preniesť spoje na L32 spoje č. 15, 23, 29, 51, 69, 75, 67, 85, 27, 35 v smere do Praznova a v opačnom smere spoje č. 4, 12 a 20. Prípadne málo vyťažené, resp. zbytočné zrušiť.
2. Na L320 nechať spoje č. 17, 19, 39, 43 v smere do Praznova a v opačnom smere spoje č. 6, 24, 40, 18, 14 a 16. Prípadné málo vyťažené, resp. zbytočné zrušiť.
3. L32 viesť po súčasnej trase s tým, že práve L32 by zachádzala občas do Zem. Kvášova. Aby na L320 zostalo len minumum spojov premávajúcich TESCO a nemocnicu, prípadne školské spoje cez ZŠ. sv. Augustína.
Už som si ich stiahol a kukol som to Tie príspevky tam nabehli súčasne, tak som ešte o tej zmene na L310 nevedel. S L310 spokojnosť ? Bolo by fajn pak ešte vymyslieť dačo podobné aj s L320. Ale aj bez toho je to posun k lepšiemu ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MarekPB_B961E
1. Z linky 320 preniesť spoje na L32 spoje č. 15, 23, 29, 51, 69, 75, 67, 85, 27, 35 v smere do Praznova a v opačnom smere spoje č. 4, 12 a 20. Prípadne málo vyťažené, resp. zbytočné zrušiť.
2. Na L320 nechať spoje č. 17, 19, 39, 43 v smere do Praznova a v opačnom smere spoje č. 6, 24, 40, 18, 14 a 16. Prípadné málo vyťažené, resp. zbytočné zrušiť.
3. L32 viesť po súčasnej trase s tým, že práve L32 by zachádzala občas do Zem. Kvášova. Aby na L320 zostalo len minumum spojov premávajúcich TESCO a nemocnicu, prípadne školské spoje cez ZŠ. sv. Augustína.