Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zmena CP od 01.02.2011

S platnosťou od 01.02.2011 dochádza k úprave cestovných poriadkov hlavne na linkách MHD 3, 31, 11, 40.

Linka MHD 11 a 40 je vedená v oboch smeroch po trase: Aut. stanica - žel. stanica - park - ul. Štefánikova - SPŠ

Spoje linky MHD 40 budú všetky vedené cez TESCO a NEMOCNICU.

Vybrané spoje MHD 3 boli presunuté na linku MHD 31 a budú končiť v Podmaníne.

MarekPB_B961E

Reply on: mds #620:
Skúsil som to už aj preklopením z .pdf na .doc a takým spôsobom by som to vedel spraviť pomerne rýchlo so zachovaním súčasného vzhľadu vývesiek?

MarekPB_B961E

Reply on: n1zmo #633:
Tak tie s najväčšou pravdepodobnosťou patria pod SAD Trenčín, a. s., prevádzku Považská Bystrica. Podľa toho, čo som si všimol, premáva pár kusov na spojoch zmluvnej prepravy, prípadne ako záložné vozidlá na prímeských linkách. Na jedinej diaľkovej linke väčšinou vidím nasadenú Karosu C934.1351E v modro-bielom nátere. Tak už sa myslím Karosy radu 700 nepoužívajú, prípadne len zriedka.
Marek dakujem. Pytal som sa preto ze obcas vidim dialkovy alebo linkovy autobus (napr vcera v Kostolci) radu 700. Zaujimalo by ma pod koho patria SPZ maju PB.

MarekPB_B961E

Reply on: mds #620:
Ak by bol záujem, s tými výveskami by som si vedel poradiť pomocou šablóny v Exceli. Samozrejme, že až pri väčšej zmene CP.

MarekPB_B961E

Reply on: mds #621:
Najjednoduchšie by bolo riešenie, že by L20 začínala na železničnej stanici (zastávka L8), kade by prechádzala aj spomínaná L2 (smer Podvažie).
Reply on: desina #624:
skúsim vykonať nápravu
Reply on: Mimma #626:
"alebo ak dopravca nedodržal svoje záväzky zo zmluvy o preprave", zmluva sa uzatvára zakúpením cestovného lístka a keď cestujúci zakúpi lístok súhlasí so stavom pri nastúpení, pokiaľ nenastúpi nemá uzatvorení žiadny vzťah z prepravcom

MarekPB_B961E

Reply on: Mimma #626:
V prvom rade treba zdôrazniť skutočnosť, že si pravdepodobne jedna z mála ľudí, ktorí tento poriadok vôbec kedy čítali. V prvom prípade si treba uvedomiť to, že v čase rannej a poobedňajšej špičky je priechodnosť cez nedokončený kruhový objazd pod diaľnicou pomerne biedna a spoje naberajú meškania jedna radosť. Keď bude táto križovatka dokončená, možno sa baviť o nejakej zľave z cestovného. Nie je to síce záruka, že všetky spoje pôjdu načas, meškanie do 5 minút je jav bežný. Mňa skôr vie vytočiť to, keď vodič opustí zastávku s predstihom.

Druhý príklad, ktorý si uviedla, no, priznám sa, spievať, pískať a hrať niekoho na hudobnom nástroji som u nás v MHD-čke ešte nezažil. A nadmerný hluk produkovaný väčšinou podarenou mládežou by síce mali vodiči riešiť. Ale zas nie je vodič, ako vodič. Niektorí napomenie a druhý si radšej zahryzne do jazyka a pár minút to vydrží. Povedzme si narovinu, na dnešnú mládež neplatí nič.

A čo sa týka TESCObusu, tak ten je pod správou MDS-ky.

MarekPB_B961E

Reply on: desina #624:
Vystupovanie cez všetky dvere sa podľa mňa nedá riešiť cez žiadne pravidlo. Keď je voz preplnený, pravidlo nepravidlo, otvoriť by patrilo všetky dvere. Lenže to už je na vodičoch, ktorí sú všelijakí. Sú vodiči, ktorí sú arogantní a niekedy si robia tak povediac až srandu z cestujúcich, a vodiči, ktorí berú prácu vodiča zodpovedne s určitou úrovňou správania sa k cestujúcim.
Mala by som výhrady k preprave v ohľade na prepravný poriadok. Našla som v ňom zaujímavé veci, ktoré sa si myslím často krát nedodržiavajú. Uvediem niekoľko príkladov:

citujem: ,,Ak sa preprava uskutočnila oneskorene alebo ak dopravca nedodržal svoje záväzky zo zmluvy o preprave osôb, cestujúci má právo na zľavu z cestovného." Tak to by som mala cestovať občas so zľavou... Nabudúce to skúsim. No nie je tam už uvedené aká výška zľavy by to bola a mnohé iné náležitosti. Ako by sa to riešilo?

Ďalej tam je uvedené, že je zakázané : ,,Pískať, spievať, hlučno sa správať alebo hrať na hudobnom nástroji vo vozidle (tiež púšťať reprodukovanú hudbu alebo reč)." To sa porušuje snáď aj v polovici spojov a to sa týka všetkých vymenovaných prípadov. Vodiči s tým nič nerobia a cestujúci trpia. Nemyslíte že by sa s tým niečo malo robiť?

A tescobus je pod koho správou prosím?
Za čias keď do Horného a Dolného Milochova jazdila prímestská linka. http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=522020.jpg&httpref=2484/71852 Veru teraz je to oveľa viac. ?
Reply on: mds #623:
a ja jeden o vodičoch : ☠
plný ranný autobus zima jak v rusku a na Kukučínke otvorí aj predné dvere, keby chcel dakto nastúpiť. Na štadióne detto. Na na železničnej stanici predné neotvoril vôbec, lebo prednými sa nevystupuje. A tak všetci aj čo boli celú cestu opretí o predné dvere sa museli cez vaky, tašky a tých čo idú na AS predrieť k stredným. Šofér nič neporušil, iba pár ľudí dobre znechutil...

Inak nemohlo by sa priať pravidlo, že od zastávky park by sa otvárali všetky dvere aj pre výstup ?
Reply on: MarekPB_B961E #619:
bod 3. nieje problém realizovať ale ešte musím vymyslieť čo s linkou 20 lebo tým pádom by bolo nastupovanie inde a to sa mi nepáči lebo by tam ľudia behali
Reply on: MarekPB_B961E #618:
chápem ale používaný program to nezvláda psychicky a ručne to veru robiť nebudem

MarekPB_B961E

Reply on: mds #615:
Čo sa týka prvého bodu, tak by som navrhol takú vec, že počas celého týždňa by premávala L31 (po trase 3-ky), pričom L310 by som zachoval ako školskú linku pre ranný a poobedný spoj cez ZŠ. sv. Augustína. S navrhovanými intervalmi súhlasím.
S druhým bodom súhlasím, pričom by som zrušil skôr L4 a dal zachádzať L32 a L320. Tretí bod by bol takisto dobrým riešením a štvrtý by som bral do úvahy len pre SO a NE, cez týždeň by som to nemenil (hlavne kvôli CP).

MarekPB_B961E

Reply on: mds #614:
v poriadku, bol to len návrh na zjednodušenie a objasnenie vývesiek ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.