Na jednej strane je otázka, že čo je lepšie, mať viac spojov cez pol Jelšového, alebo zachádzať každým spojom dozadu. Na druhej strane, koľko času by to zabralo, aký by to malo efekt...
Ale dôležité je to, ako sa bude realizovať cintorín a okolité cesty.
V súčansosti prebieha príprava/realizácia rozširovania miestneho cintorína v Jelšovom. Viem, že bude mať vstup aj od salaša, aj od Jelšového. Keby boli tieto cesty prepojené, bolo by to ideálne, pretože by bolo možné realizovať trasu mesto-Jelšové-Moštenec, čím by vznikla nová zaujímavá destinácia Cintorín (nie len pre neživých ? ). L7 by tak mohla byť redukovaná, pretože jej "agendu" by z veľkej časti tvorila devina.
Keď bude niekedy nejaká zmena CP..., mal by som podnet.
Spoj L3 o 7.05 zo SNP býva často preplnený a tiež meškáva, niekedy až 5-10 min.
Školský spoj z Kunovca chodí s nevyužitou kapacitou. Keby tento ranný spoj išiel z Cingelovho lazu cez preložku II/517 k Tescu a k nemocnici a tak k SPS, vytvorilo by sa spojenie týchto osád s nemocnicou a zároveň by sa rozložili cestujúci z Lánskej do dvoch autobusov.
autorské práva sú definované v atuorskom zákone, asi by nezaškodilo si pozrieť, čo pod ne spadá. ? Ak si nárokuješ autorské právo na VIN autobusu alebo na jeho špz a podobne, tak to nemáš pravdu. Že niekto opíše tvoje, či moje údaje z imhd alebo iného webu, tak to je jednoducho fakt. A fakty sú k tomu, aby sa predávali ďalej. Iné je, ak by niekto skopíroval môj článok (a tu už autorské právo zasahuje) bez môjho súhlasu Takže asi toľko k tomu obviňovaniu sa navzájom, nech už ide o kohokoľvek a akkékoľvek údaje. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
desina