Close

Ul. Hany Meličkovej

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Other transport pictures (54/1189)
Download item
Discussion post:
Location: Ul. Hany Meličkovej
Date: 29.8.2023
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Other transport pictures
Route:
Author: Tragáčik
Times viewed: 8083

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S499.1023

S499.1023

2 Sep 2023
#39 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #35:
A vieš, koľkokrát sa už takéto úpravy robili bez týchto úradníckych ejakulácií?
Reply
Solider

Solider

2 Sep 2023
#38 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Ike #33:
Bežne sa skracujú oblúky 😉
Reply
birch

birch

2 Sep 2023
#37 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Ike #35:
V prípade posunu vonkajšej stopy viac do vnútra oblúka pri nezmenenej polohe vnútornej stopy sa môže obvod dráhy aj ochranné pásmo dráhy iba zmenšiť, ale nie zväčšiť.
Reply Comment has been edited by the author.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

2 Sep 2023
#36 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #35:
Okej, na to som nemyslel, vďaka.
Reply
Ike

Ike

1 Sep 2023
#35 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: N/A #34:
Nejde iba o statiku, ale napr posunom stopy sa mení obvod dráhy a ochranné pásmo dráhy, čím sa môžu obmedziť vlastnícke práva nových osôb a teda je žiadúce stavebné konanie
Reply
N/A

N/A

1 Sep 2023
#34 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #32:
A si si istý, že je to možné s ohľadom na statiku stĺpov? 🤔

Asi prečo sú vkladané stĺpy v ďalšej zákrute (v tej v pozadí)?
https://www.google.sk/maps/@48.1503772,17.0558602,3a,60y,341.2h,95.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHmD9t8hbgtLo1nEtMniZbQ!2e0!7i16384!8i8192?hl=sk&entry=ttu
Nie je to také jednoduché ako by mohlo zdať.😉
Reply Comment has been edited by the author.
Ike

Ike

1 Sep 2023
#33 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: Viko #32:
Toto imho nie je "drobná úprava" ale zmena geometrie trate.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

1 Sep 2023
#32 Rate positive Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #22:
Na takúto drobnú úpravu tiež treba projektovú dokumentáciu? Veď sa len posunie uchytenie stopy na prevesoch. Lana by tam na to malo visieť dosť, ak sa zároveň skráti ten nasledovný vonkajší oblúk...
Reply
Ike

Ike

1 Sep 2023
#31 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: 6207 #30:
Vzťah medzi mestom a DPB je ako vzťah medzi tebou a stolárom. Ty povieš, ako má vyzerať kuchynská linka a stolár ti môže oponovať tým , že konkrétne prvky sú drahé, nepraktické, nemoderné atď. A tiež ti môže poradiť alternatívu (tu si dajte tri šuplíky, tu radšej dvierka, ušetríte na kovaní, tento 45° roh je nemoderný, dajte radšej 90°. A je na tebe, či dáš na rady, alebo budeš tvrdohlavý. Lebo on dostane zaplatené tak či tak.
Reply
6207

6207

1 Sep 2023
#30 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #28:
Ono je to zacarovany kruh. Ike to popisal, ja skusim zjednodusene:

Mesto je vacsinovym akcionarom DPB. DPB spravuje svoje vozidla. Na ulici Na Pantoch sa nicia autobusy, od podvozku az po strechu. Ako riaditel DPB by som odmietol premavat po takejto ulici, kym sa neopravi (btw. nechapem naco sa caka). Nebudem si predsa nicit svoje vozidla a minat prachy na opravy len preto, ze niekto nevie opravit cestu. ALE - kedze mesto je aj nadomnou ako generalom DPB, mozem hovno. Mesto mi prikaze ze tam premavat proste BUDEM, len aby bolo chrumkave v ociach verejnosti a nevadi, ze si tam nicim vozidla.

Takze takto nejak v skratke vztah Magistrat vs. DPB. Aj keby chceli - nemozu. 😉
Reply Comment has been edited by the author.
Ike

Ike

1 Sep 2023
#29 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #28:
DPB je údržbár. Dopravnú politiku robí mesto.
Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

1 Sep 2023
#28 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Ike #27:
Takže mesto škodí samo sebe, keď znižuje rýchlosť trolejbusov a zároveň lividuje infraštruktúru lebo sa tak rozhodlo a DPB si môže trhnúť nohou?
Reply
Ike

Ike

1 Sep 2023
#27 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #24:
Mesto Bratislava je až trojrozmerne voči DPB nadradené.
1) je akcionárom, takže DPB veľmi vyskakovať nemôže, keďže mesto, ako exkluzívny člen valného zhromaždenia môže odvolať a vymenovať predstavenstvo. Je možné že tento krok si mesto musí poistiť zastupiteľstvom, ale to je prakticky jednofarebné.

2) je dodávateľom v zmysle zmluvy o službách a keď mesto povie, má jazdiť. Predpokladám, že v zmluve sú uvedené podmienky za ktorých bude predmet zmluvy dodaný a DPB môže skákať len do takej výšky, ako hovorí zmluva.

3) je povolovacim správnym orgánom v autobusovej doprave, od 1.1.2024 aj v mestskej drahovej.
Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

1 Sep 2023
#26 Rate positive Rate negative 1
Reply on: N/A #25:
Prevádzka autobusu by bola lacnejšia?
Reply
N/A

N/A

1 Sep 2023
#25 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #24:
Žiješ v nejakom paralelnom svete...

Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

1 Sep 2023
#24 Rate positive Rate negative 1
Reply on: N/A #23:
DPB mal povedať "OK, budme tam prevádzkovať autobusy na linke 33, kým nebude upravené trolejové vedenie. Tu sú náklady navyše, prosím mesto, zaplať si to."
Reply
N/A

N/A

31 Aug 2023
#23 Rate positive Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #22:
"súhlas zo strany DPB"

Vtip za 100 bodov 👍
Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

31 Aug 2023
#22 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: Foltest #21:
Načo počúvať odborníkov, že? V oblasti dopravy je súčasné vedenie mesta na tom rovnako kreténske, ako predošlé.

DPB si mal dať jasnú podmineku, aby mesto našlo financie na vypracovanie projektovej dokumentácie pre úpravu trolejového vedenia a podmieniť súhlas zo strany DPB jedine spoločne s realizáciou úpravy trolejového vedenia podľa odborne vypracovaného projektu! A mesto na tú srandu musí nájsť peniaze.
Reply Comment has been edited by the author.
Foltest

Foltest

31 Aug 2023
#21 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #19:
Podla toho co som ja pocul, tak zodpovedni zo strany dpb sa vyjadrili, ze je to zly napad a aspon sa posunula ciara o par cm smerom vpravo, ale mesto si duplo ze cyklopruh musi byt.
Reply
S499.1023

S499.1023

31 Aug 2023
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: 6207 #17:
Nemohol. Môžem predviesť natrolejovanie osobne.
Reply