Zavrieť

Vznikajúca trať v mieste budúceho trojkoľajného úseku

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Aktuality z Dúbravsko-karloveskej radiály (15.7.2020) (7/32)
Stiahnuť materiál
Vznikajúca trať v mieste budúceho trojkoľajného úseku.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 12.7.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Aktuality z Dúbravsko-karloveskej radiály (15.7.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2964

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Trammat

Trammat

17.7.2020
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Nebudú tam takto vo výsledku jazdiť električky ešte pomalšie ako doteraz? Zrovna tu som dúfal, že sa to vyrieši bez esíčiek a s rýchlostnými výhybkami.
Odpovedať
Kotlár

Kotlár

16.7.2020
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #8:
Magistrát aj DPB sa dostali kvalitou spracovania projektov niekam okolo roku 1990 na Západe, ale niektoré veci si nechávajú v šuflíku pre ďalšiu modernizáciu ktorá tu bude za rohom, o 20 rokov. Keď sa človek pozrie racionálne tak sú spravené také zbytočné chyby, že nechápe kto zadával projektovú dokumentáciu - potom je človek vlastne rád za výmenu koľají lebo na takom Americkom to je roky na čakačke.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

16.7.2020
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: FFF13 #7:
Je dôvodom ich neosadenia vysoká cena, alebo niečo iné?
Odpovedať
FFF13

FFF13

16.7.2020
#7 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #6:
Hlavne tam mali dať rýchlostné výhybky na aspoň 40 km/h (ideálne 50 km/h), takto sa ešte len električka rozbehne z Molecovej a hneď už musí brzdiť na 15 km/h lebo výhybka a potom zase zjazdová výhybka.
čas 2:25
https://www.youtube.com/watch?v=dMm50rj7Q4A
Odpovedať
IBBI

IBBI

15.7.2020
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #5:
Co-to o fotografii viem. 😉 To mi je jasne s tym ohniskom. Len aj tak mi to pride zvlnene. Ale kiez by si mal pravdu a tie esicka by sme necitili. A okrem vyhybiek tam snad nebude ziadna tabula na obmedzenie rychlosti kvoli tym esickam.
Odpovedať
Ike

Ike

15.7.2020
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #4:
Ohnisková vzdialenosť fotky a relatívne vzdialenosti medzi fotografom a dvoma rôzne vzdialenými objektami, v tomto prípade začiatkom a koncom esíčka.

Pozri tieto fotky: plechovky sú na každej fotke vzdialené rovnako od seba, no akonáhle sa fotograf vzďaľuje a zväčšuje ohniskovú vzdialenosť ("pridáva zoom"), fotografia sa "deformuje" a vzdialenosti sa ti medzi nimi zdajú menšie až zanedbateľné:

https://i.pinimg.com/originals/7b/0f/54/7b0f549a48476156f80ab46b245f120f.jpg

To esíčko ani nepocítiš.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
IBBI

IBBI

15.7.2020
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Strasne esicka tam vznikaju ako tak pozeram. Ovela jednoduchsie to bolo ked boli odstavky po bokoch rovnej trate.
Odpovedať
lostrail

lostrail

15.7.2020
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dadino #2:
To znamena, ze ten usek, kde su tie tri stoziare v strede, kolaj mat nebude a zapikuju ju tak zavcasu? Asi by som si mal ist este raz pozriet ten vykres.
Odpovedať
Dadino

Dadino

15.7.2020
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #1:
v časti kde bude tretia koľaj sú stožiare na obvodových stranách trate ako je na foto aj vidieť už hotové stožiare. Práve preto, že tam bude koľaj. 🙂
Odpovedať
lostrail

lostrail

15.7.2020
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ta fotka asi klame, ale nevyzera to tak, ze medzi tu lavu kolaj a tie stoziare vojde este jedna.
Odpovedať