Zavrieť

Aj po rekonštrukcii budú musieť autá vybočiť na električkový pás

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Práce na Špitálskej ulici už finišujú (14.11.2017) (27/58)
Stiahnuť materiál
Aj po rekonštrukcii budú musieť autá vybočiť na električkový pás.
Príspevok:
Lokalita: Špitálska ul.
Dátum: 5.11.2017
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia trate na Špitálskej ul. (2017)
Práce na Špitálskej ulici už finišujú (14.11.2017)
Linka:
Autor: CePo
Počet zobrazení: 2050

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lostrail

lostrail

15.11.2017
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Edit: "Daj prednost v jazde elektricke a cyklistom."
Odpovedať
lostrail

lostrail

15.11.2017
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Mna skor stve ten "esteticky" kovovy "ostrovcek", doslova nacapeny na povodnom profile chodnika. Toto by sa malo urobit poriadne, nech to nevyzera ako nejaky balkansky kubizmus.
Co sa tyka samotneho miesta, suhlasim s Davidom. Jedna znacka "Daj prednost v jazde elektricke", mozno aj s vykricnikom, by tu stacila (resp. komu by nestacila, tomu by uz asi nebolo pomoci). Ano viem, vseobecna uprava hovori jasne, ale vsetci vieme, ako sa v tomto meste jazdi podla vseobecnej upravy.
Odpovedať
david1

david1

15.11.2017
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Stačí to tam poriadne vyznačiť. Vodorovne aj zvisle.
Horší problém je na radlinského.
Tam je už totálne vyblednuté vodorovné značenie a autá stoja tak , že električka vedľa nich neprejde.
Tam by sa tiež zišli tieto oddelovacie kocky aby bolo jasné pokiaľ je jazdná dráha električky.
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

15.11.2017
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #7:
Mne by sa vylúčenie IAD páčilo, ale pravdepodobne je to politicky aj KDIcky nepriechodné...
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

15.11.2017
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #5:
Vďaka za zhrnutie, už som o niečo múdrejší. ?
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

14.11.2017
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #9:
Cez Červenú armádu?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

14.11.2017
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #9:
Nehovoril si, že bývaš na Poštovej?
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

14.11.2017
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #9:
Tak, ako sa dostanú domov chudáčikovia zo všetkých ostatných jednosmeriek v okolí.
Odpovedať
Ámos

Ámos

14.11.2017
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #7:
A uz ako by som sa dostal domov.
SNP zaslepene, Štúrova jednosmerna, Spitalska jednosmerna.
Odpovedať
david1

david1

14.11.2017
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #7:
A kade by si tam viedol dopravu?
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

14.11.2017
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #5:
Tretia možnosť - vylúčiť IAD a spol. v jednom (kolíznom) smere a na úseku pri Dvoch levoch by bola len jednosmerka v smere na Americké/Odborárske?
Odpovedať
Ibiza

Ibiza

14.11.2017
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #5:
Ale neurobila sa ani jedna možnosť.
Odpovedať
Mike

Mike

14.11.2017
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #4:
Na strane smerom k levom je ešte kúsok rezerva. Teda tá trať by sa dala trochu posunúť smerom k policajtom a osobné autá by mali bezpečný odstup od električky aj v jednom aj v druhom smere.

Druhá možnosť by bola posunúť buď trať, alebo cestu + zväčšiť chodník v smere do mesta tak, aby autá na nejakom úseku išli normálne na trať (celou šírkou) a potom by to bolo pre nich aj z dopravného značenia aj zo situácie jednoznačné. Lebo teraz sa nájde kvantum "vodičov" (najmä mimoBa EČV)), ktorí to tam nepoznajú a myslia si, že sa tam vedľa tej električky zmestia (niektorí naozaj vedľa nej na centimeter prejdú ...
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

14.11.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Myslíš, že by sa dalo nájsť nejaké výrazne lepšie riešenie? Pokiaľ si odmyslíme možnosť viesť chodník cez roh toho zeleného domu (čo je podľa mňa dosť nereálne), tak by sa ešte dala posunúť celá trať smerom bližšie k policajnému riaditeľstvu, lenže potom by zase autá v opačnom smere museli jazdiť po koľaji a to na dlhšom úseku než dnes. Ja tam ďalšie možnosti zlepšenia nevidím ale nechám sa poučiť.
Odpovedať
Mike

Mike

14.11.2017
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #1:
Áno, ale vždy sa to dalo aj lepšie (keby nešlo iba o odstraňovanie havarijného stavu, ale o nejakú modernizáciu).
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

14.11.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #1:
Po slovensky spleť (hovorovo nespisovne aj splietka), po česky splítka, po nemecky Gleisverschlingung.
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

14.11.2017
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Pri všetkých problémoch s traťou na Špitálskej ulici je toto ten najmenší problém. Na druhej strane si viem predstaviť, že KDI by (s najlepším úmyslom podporovať IAD) nariadil, aby sa električkové koľaje na tomto vzájomne prekrývali (nepoznám na to oficiálny odborný termín, prosím odpustite mi to), takže električky by týmto úsekom prechádzali len striedavo a autá by neboli nimi ohrozované. ?

Tak to funguje napr. v Prahe alebo nejakých nemeckých mestách, tam kde musí električková trať prejsť cez nejaké úzke brány v mestských hradbách a podobne. Buďme radi že také na Špitálskej nemáme. ?
Odpovedať