Zavrieť

Prvé trakčné stožiare v Petržalke

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Prvé trakčné stožiare v Petržalke.
Príspevok:
Lokalita: Bosákova ul., Jantárová cesta
Dátum: 17.5.2015
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Výstavba električkovej trate na petržalskej strane
Čo je nové na stavbe petržalskej električky? (18.5.2015)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 4362

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

24.5.2015
#16 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #14:
ako "nemozu pouzit verejne osvetlenie ako je to vsade inde na starych tratiach"? veď na Štúrovej sa osádzajú nové kombinované stožiare pre VO aj trolejové vedenie. Síce škaredé rúrové, ale aspoň kombinované. Alebo?
Odpovedať
Spacer1

Spacer1

24.5.2015
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
A ja som myslel, že to bude pekná jednoduchá zatrávnená trať a ono to všetko musí byť zaliate betónom. ?
Odpovedať
pharel

pharel

23.5.2015
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Inak vcera som si vsimol ze opat natrieskali trakcne stoziare aj na Sturovu ulicu. To fakt uz v dnesnej dobe nemozu pouzit verejne osvetlenie ako je to vsade inde na starych tratiach? zvyseny pocet stlpov nevyzera uchvatne a lampy vydrzia dlho, alebo mali vymenit aj lampy a dat len nove lampy ako trakcne stoziare. Ja nechapem uz tomuto systemu. Hned vedla na Kamennom su pouzite lampy hlavne na to.
Odpovedať
Matej Balog

Matej Balog

23.5.2015
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #10:
Pri redukcii križovatky sa tam mohol zmestiť prestupný terminál bez zbytočne veľkého ďaľšieho záberu priestoru, napríklad veľmi približne takto: https://dl.dropboxusercontent.com/u/839896/MHD/Bosakova.png

Inak pri súčasnom esíčku sa v klesaní bude môcť jazdiť 50km/h? Neviem, aké parametre trate sú na to potrebné.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

20.5.2015
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #10:
No...minimálne by to nevyzeralo ako u blbých 😉
Odpovedať
marek31122

marek31122

19.5.2015
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #6:
Nebolo by to zlé vystúpia s eliny pôjdeš na autobus kľudne by som bral bosakova aupark + nejaké zastávky a konečnú pod most snp keď sa urobila zbytočná linka ako je 82 mozno by som ju predĺžil alebo aj teraz 69 tak prečo ne niečo takéto
Odpovedať
Solider

Solider

19.5.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #9:
A čo by sa tým vyriešilo? Jazdilo by sa tam rýchlejšie ako 50/60 km/h? Bol by tam lepší prestup? Znížili by sa tým celkové náklady?
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

19.5.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #8:
Sory, ale tá cesta je dostatočne široká, aby sa z nej dalo v pohode ubrať, navyše aj tak je ďalej za TPD vedená už iba ako 1+1.
A meniareň predsa nemohol byť problém v tom prípade postaviť na druhej strane trate, keď sa robila "na zelenej lúke"...
Odpovedať
Solider

Solider

19.5.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #3:
Jednak aby bol priestor na zastávky a rovnako to tiež plynulo obchádza meniareň, ktorá je medzi cestou a traťou.
Odpovedať
pharel

pharel

19.5.2015
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
ja nechapem co maju s tymito lacnymi otrasnymi stlpmi, vsade ich pchaju a to si vravia moderna trat. ked kuknem v inych statoch ake pekne stoziare dokazu vniest do prostredia... 🙂 som zvedavy ako bude vyzerat zastavka, lebo plany som videl vseljake ale popravde netusim ako to bude finalne vyzerat.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

19.5.2015
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: marek31122 #5:
Snáď by si nechcel bus/tram zastávku na jednom mieste? 🙂 Bez prechádzania cez cestu/trať?
Veď to predsa neexistuje nikde okrem tuším Záhradníckej (a aj tam len preto, že tam nie je inde miesto pre Tbusy)
Odpovedať
marek31122

marek31122

19.5.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A tu autobusovú zástavku zrušia či ostane? ?
Odpovedať
Valec

Valec

19.5.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #3:
By si musel zredukovať jazdné pruhy pre autá pripravené pre štvorpruh cez Starý most s mimoúrovňovou križovatkou miesto Umelky.... a to sa v BA nesmie.

BTW, ten portálový stožiar nie je veľmi blízko trate?
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

19.5.2015
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #1:
To by medzi tými tram stĺpami museli byť ešte aj stĺpy s osvetlením 🙂

Skôr by ma zaujímalo, prečo (keď už teda nie je to bezkolízne križovanie) tam muselo byť to esíčko namiesto toho, aby išla trať z nadjazdu priamo dolu...
Odpovedať
Solider

Solider

18.5.2015
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #1:
Porovnávaš neporovnateľné.
Odpovedať
lostrail

lostrail

18.5.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Kdeze som len taketo stlporadie videl? Zeby to bolo v Dubravke?
Odpovedať