Close

Botanická ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (2 Sep 2020) (14/35)
Download item
Discussion post:
Location: Botanická ul.
Date: 29.8.2020
Vehicle:
Gallery: Bratislava › 4th phase
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 2137

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dispecer

Dispecer

3 Sep 2020
#6 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Kotlár #5:
Na druhú stranu, priznajme si, že ešte stále mohli žiadať, aby povrch bol z asfaltu a to by bolo ešte väčšie peklo. 😈
Reply
Kotlár

Kotlár

3 Sep 2020
#5 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: ufo #4:
Je to veľmi zaujímavé že to navrhli a úplne hladko to prešlo a keď sa jedná o núdzový prejazd tak stále tam mohla byť osadená dlažba, ktorá bude v našich podmienkach zlé osadená a zarastať/popraská, ale bude slúžiť na zachytávanie dažďovej vody. Ďalšie leto je to výborný adept na termovíziu v kontraste s tými stromami.
Reply
ufo

ufo

3 Sep 2020
#4 Rate positive 2 Rate negative 1
Reply on: luky133 #3:
Navrhuje preveriť technické možnosti vybudovania pevného pojazdného povrchu električkovej trate – pevnej jazdnej dráhy pre prípad núdzového prejazdu vozidiel záchrannej služby, polície a hasičského zboru v úseku od Devínskej cesty/Karlovskej po most Lafranconi. V prípade technickej únosnosti predmetného návrhu požaduje následne zapracovať takéto riešenie do projektu. - takže navrhlo preveriť - DPB, projektant mohol reagovať, že je to technicky neúnosné. Nosný systém verejnej dopravy je dostatočný argument.
KV takisto v tom dokumente požaduje hlučnosť "Podľa predloženej hlukovej štúdie by sa mala po rekonštrukcii (s použitím protihlukových úprav) znížiť hlučnosť pri prejazde električky o cca 3dB. Požaduje preveriť všetky dostupné technické možnosti, ktoré by znížili hluk minimálne o predmetnú hodnotu, perspektívne pod hodnotu 50dB (LpAeq,8h).

To sa nepodarilo a a ni sa nepodarí, kým to pri niektorej ďalšej rekonštrukcii zase neozbiju. 😁
Reply
<a href='mailto:lukas.borcin [zavinac] gmail [bodka] com' >luky133</a>

luky133

2 Sep 2020
#3 Rate positive 7 Rate negative
Reply on: lostrail #2:
Poprosím nepísať neoverené informácie. KDI tu vôbec betónový povrch nechcelo, vyžiadalo si ho vtedajšie (a ešte stále aktuálne) vedenie Karlovej Vsi. Už som to tu písal nespočetne krát - http://www.policiasr.eu/?uradna-tabula-14&sprava=rozhodnutie-elektrickova-trat-dubravsko-karloveska-radiala&subor_spravy=223091&fbclid=IwAR1JY9YhSlvo23cTsVBwprOJUPrrCYifR4PXCEZNfqqVe5cbtrWZZemgLM8) Strana 6 bod 9.2 ako dôkaz.
Reply
lostrail

lostrail

2 Sep 2020
#2 Rate positive Rate negative 5
Reply on: guest #1:
Tak tu si mimo. Projekt bol odsuhlaseny este za byvaleho vedenia a tam si z nepochopitelnych dovodov KDI presadil, ze tu bude beton, lebo zachranne zlozky (ano, dalej na nabrezi je uz zeleny povrch).
Post was hidden because of negative rank. Show Reply
guest

guest

2 Sep 2020
#1 Rate positive 4 Rate negative 2
Kde je Vallova ekológia? Voda sa rýchlo zvedie do kanálu namiesto aby vsakova lokálne?
Reply