Close

Jantárová cesta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (4 Jul 2016) (12/32)
Download item
Discussion post:
Location: Jantárová cesta
Date: 3.7.2016
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Tracks › Tramway track in Petržalka
Route:
Author: imhd.sk, archive
Times viewed: 4062

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Osky

Osky

6 Jul 2016
#20 Rate positive Rate negative
Som zvedavý, čo to spraví v zime. ?
Reply
S499.1023

S499.1023

6 Jul 2016
#19 Rate positive Rate negative
Reply on: AAA #18:
Ale veď to nebola dilatácia, bolo to tu už niekde diskutované. To bolo proste vyrezanie kusu koľajnice a následné zvarenie, lebo bezstyková koľaj bola zriadená pri nevhodne nízkej teplote.
Reply
AAA

AAA

5 Jul 2016
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #16:
Inak povedané, na tomto mieste bola teda tá dilatácia urobená úplne zle?
Reply
AAA

AAA

5 Jul 2016
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #15:
OK, chápem. Ale v tomto prípade bola, ak som dobre porozumel situácií, bezstyková koľaj niekde "predelená", lebo sa stal prúser. A je takéto predelenie OK? Napr.súlad s projektom (či projekt až také detaily nerieši?).
Reply
S499.1023

S499.1023

5 Jul 2016
#16 Rate positive Rate negative
Reply on: AAA #13:
Kolmá dilatácia sa robí v stykovanej koľaji. Šikmá dilatácia, resp. dilatačné zariadenie, vždy po VEĽMI ostrým uhlom, sa robí v bezstykovej koľaji.
Reply
S499.1023

S499.1023

5 Jul 2016
#15 Rate positive Rate negative
Reply on: AAA #12:
Dĺžka bezstykovej koľaje bez dilatácie je obmedzená.
Reply
Ámos

Ámos

5 Jul 2016
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #11:
? ? ? hrozna choroba
na mobile obcas ujde no... ?
Reply
AAA

AAA

5 Jul 2016
#13 Rate positive Rate negative
A ešte jedna "blbá" otázka: Dilatácia sa robí kolmo na os koľajnice? Lebo ak si dobre všímam, tak zväčša je robená pod nejakým ostrým/tupým uhlom.
Reply
AAA

AAA

5 Jul 2016
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #6:
Mám možno blbú otázku: Nemá sa dilatačná medzera vytvoriť vždy LEN na koncoch bezstykovej koľaje,? A ak hej, nemá len také "prerezanie" bezstykovej koľaje negatívny vplyv na ostatné časti zvršku/na spodok?
Reply
S499.1023

S499.1023

5 Jul 2016
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Ámos #10:
A inde sa zase píše, že to nebola dilataciáza (kua, čo to je za strašnú chorobu?) ale proste skracovanie koľajníc.
Reply
Ámos

Ámos

4 Jul 2016
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #6:
Ved dalej sa pise, ze pre 1000 mm bola dilataciaza zavarena.
Reply
dyspozytor

dyspozytor

4 Jul 2016
#9 Rate positive Rate negative
jednoducho... diletantské dilatácie... á la DPB...?
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

4 Jul 2016
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Miro #7:
Podla tejto fotky to vyzera ze dilatacia nie je v oblukoch

https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/10171/oprava-zdeformovanej-elektrickovej-trate-v-petrzalke/159653/Dilatacne-spoje-pre-oba-rozchody
Reply
Miro

Miro

4 Jul 2016
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #6:
Takže zase riešenie á la Pat a Mat?
Reply
S499.1023

S499.1023

4 Jul 2016
#6 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: volod #2:
Šikmá dilatácia práve na dvojrozchodnej trati je problém, lebo potom tá dilatujúca koľajnica lezie do druhého rozchodu. Navyše dilatácie vôbec nemajú byť na bezstykovej koľaji v oblúkoch.
Reply
mku81

mku81

4 Jul 2016
#5 Rate positive Rate negative
Nemohli sa tie dilatacne spary vyrezat len do 1435? neodtranilo by sa tym to dodatocne pnutie pri dilatacii dvojiteho rozchodu? alebo je moja uvaha zla?
Reply
UltraM

UltraM

4 Jul 2016
#4 Rate positive Rate negative
Pekne no. Vo stvrtok mi delegacia na trati hovorila, ze budu robit kotvenie na kazdy 7 podval a pride to vyrovnat/podbit podbijacka... Ze sa vobec cudujem, sme v BA ?
Reply
jozin

jozin

4 Jul 2016
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: kecho #1:
V zime sa medzera ovela nezvacsi, kedze uz teraz ma dilatacna spojka minimalnu rezervu.
Cize ked sa v zime budu kolajnice skracovat, tak mozme ocakavat dalsie deformacie trate.
Reply
volod

volod

4 Jul 2016
#2 Rate positive Rate negative
To bude pekne narážať koleso do takej diery pekne nadhodí cestujúcich. Nebola by lepśia šikmá dilatácia ako je napr. na moste na Kapucínskej?
Reply
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

4 Jul 2016
#1 Rate positive Rate negative
"ktorý vznikol vyzeraním kúska koľajnice."
Preklep, ale celkom pekný. ?
Ale žeby tá vykusnutá časť bola "kúsok"? V zime tam bude 10 cm diera?
Reply