Close

Vajnorská ul., zastávka Polus City Center

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Vajnorská ul., zastávka Polus City Center
Date: 29.4.2003
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Tracks
Route:
Author: Erik Žiak
Times viewed: 3233

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
mku81

mku81

27 Jun 2016
#25 Rate positive Rate negative
Reply on: dupe #22:
Mozes mat bezbarierovy Polus kolko len chces, ak mas problem zmestit sa s kocikom na zastavku elektricky (ale to nie je problem len tejto zastavky)
Reply
david1

david1

23 Jun 2016
#24 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Valec #23:
Možno sa ho dočkáš po vzore Dúbravky či Molecky
Reply
Valec

Valec

23 Jun 2016
#23 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: david1 #18:
Veru... najlepšie by bolo v záujme bezpečnosti obohnať trať aspoň dvojmetrovým plotom.
Reply
dupe

dupe

23 Jun 2016
#22 Rate positive Rate negative
Reply on: david1 #21:
jo, fontanka je az o jednu odbocku dalej. Vzdialenost sa nemeni ?

Ale divim sa ze v dnesnej dome s milionom mamiciek s kocikmi neriesili pri tej "velkej" reko Polusu aj barierovost...

Bez auta ani ranu
Reply
david1

david1

23 Jun 2016
#21 Rate positive Rate negative 1
Reply on: dupe #19:
To je otázka na OC prečo ná bezbarierové prístupy, len krajoch OC+ garáž.

Podobne je na tom Aupark kde je pohodlný prístup iba z jednej strany nadjazdu pre väčšinu liniek.

O Hornbachu a Kike ani netreba písať.
Reply
pharel

pharel

23 Jun 2016
#20 Rate positive Rate negative
Reply on: dupe #19:
Ked uz mame byt detajlisti, neobchadzal si fontanku 🙂
Reply
dupe

dupe

23 Jun 2016
#19 Rate positive 1 Rate negative
No a teraz si predstavme realnu situaciu. Jediny bezbarierovy vstup do Polusu je cez hlavny vchod a to tak ze kvoli 3 schodikom treba obist celu fontanku. Takze ked sa chcem s kocikom dostat na zastavku, je to krasnych 316 metrov. Dufam ze mi niekto vysvetli preco som musel naviac prejst pred mesiacom takuto vzdialenost, ked zastavka je na dosah ruky. Kto neveri, nech si pozrie: http://www.imagehosting.cz/?v=polus.jpg
Reply
david1

david1

23 Jun 2016
#18 Rate positive Rate negative 3
Reply on: juraj.k #17:
Ja neobhajujem súčasné neoptimálne riešenie. No vadí mi zbytočné riskovanie pobehovaním po trati.
Tak ako nikto nechodí krížom cez križovatky lebo je to najpriamejšia a najkratšia trasa....
Reply
juraj.k

juraj.k

23 Jun 2016
#17 Rate positive 4 Rate negative
Ty to fakt nechápeš, alebo sa len robíš zaujímavým? Pointa je, že pohodlný a bezpečný prístup na zastávku má byť z oboch strán a ľudia sami rozhodnú, ktorý je pre nich výhodnejší. Odborne sa to volá zatraktívňovanie verejnej dopravy. A nie nejakým sociálnym inžiniestvom ľudí nútiť, aby chodili zbytočnými okľukami. Zastávka je spádová pre dosť veľkú oblasť a viac z južnej strany, ako zo severnej, pretože vzdialenosť medzi Zátišie-Polus je menšia ako medzi Polus-Nová doba, navyše Nová Doba je oddelená frekventovanou križovatkou.
Reply
david1

david1

23 Jun 2016
#16 Rate positive Rate negative 5
Reply on: 810zssk #15:
Načo by išiel niekto vo vnútri obklukou cez hlavný vchod a potom behal pomedzi autá a trať , keď môže použit ten čo má najbližsie k prechodu na zastávku?

?
Post was hidden because of negative rank. Show Reply
810zssk

810zssk

22 Jun 2016
#15 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: david1 #14:
Aha, cize ked ludi donutime pochodovat hore-dole po nakupnom centre, namiesto toho aby sme ich nutili pochodovat hore-dole po vonku, tak sme problem vyriesili. Velmi dobre ? ? ?
Reply
david1

david1

22 Jun 2016
#14 Rate positive Rate negative 5
Reply on: Rubber38 #13:
Tie rôzne vchody-východy z OC tam nie sú na parádu. Obklukou z centra na električku to máš hlavným...

Ja som tam dosť často a viem kade chodí najviac ľudí na električku smer centrum.

Trať mala viesť na mieste cca. súčasného trávnikového pásu pred centrom .
Post was hidden because of negative rank. Show Reply
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

22 Jun 2016
#13 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: david1 #12:
Evidentne to pre stovky cestujúcich (nie len z východnej časti Polusu, a nie len pre cestujúcich z Polusu) dôvod JE, ako sa môžeš presvedčiť na vlastné oči v ktorejkoľvek časti dňa (táto fotka naozaj nie je fotomontáž). A naozaj nie všetci plánujú svoju túru Polusom tak, aby vyšli zrovna tým jediným správnym východom, ktorý nemá k zastávke zbytočnú 150m okľuku. Bez ohľadu na to, čo si o dôležitosti bezpečnosti myslíš TY. A ešte raz - východná časť Polusu nie je jediným zdrojom cestujúcich v oblasti.

BTW, A teraz trať nejde priamo pred centrom? Či mala mať zastávku v mieste dnešnej fontány?
Reply
david1

david1

22 Jun 2016
#12 Rate positive Rate negative 5
Reply on: S499.1023 #11:
To beriem ale keď idem na električlu využijem ten , ktorý ma tam z centra najkratšie dovedie.

Drvivá väčšina ľudí za tých vyše 15 rokov čo centrum existuje to aj tak realizuje.


Viem že to tam nie je ideálne ale nie je to dôvod riskovať svoju bezpečnosť.

Pri stavbe centra bol plán trať preložiť priamo pred centrum čo by odstránilo problém s dostupnosťou aj s úzkymi nástupišťami. No neprešlo to a aj samotné teleso trate sa rekonštruovalo pár rokov po komplet reko Vajnorskej pred OC.
Post was hidden because of negative rank. Show Reply
S499.1023

S499.1023

22 Jun 2016
#11 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: david1 #9:
Prirodzený peší koridor vedie tadiaľ, kadiaľ chodia ľudia. Normálne zmýšľajúci človek nepôjde od HLAVNÉNO vchodu na Riazanskú, po priechode cez koľajnice a naspäť po ostrovčeku.
Reply
mku81

mku81

22 Jun 2016
#10 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: david1 #9:
Problem je skor ten, ze ak chcem ist na elektricku z krizovatky pri "hlavnom vchode", ak trebars idem z miestneho uradu, mal by som ist na krizovatku s riazanskou, potom, cez prechod a potom naspat po celej dlzke zastavky, co je cca 150m navyse...
Reply
david1

david1

22 Jun 2016
#9 Rate positive Rate negative 4
Reply on: Rubber38 #8:
Aký mimoriadne zdĺhavý, nepohodlný
...
veď je v priamej osi Riazanská- vchod do OC. Práveže pre väčšinu je prístup pohodlný.

Prirodzený peší koridor určite nevedie po trati pre normálne zmýšľajúcich ľudí.

To by bol aj prirodzený peší koridor krížom cez križovatku napr. na Račianskom mýte pri prestupe na L39 z Rače tvojou logikou.. kto by sa unúval ísť dokola po prechode
?
Reply
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

21 Jun 2016
#8 Rate positive 5 Rate negative 1
Reply on: david1 #7:
To, že existuje aj nejaký bezpečný prístup je myslím u električkových zastávok samozrejmosťou. Ide ale o to, že ak je ten bezpečný prístup pre väčšiu časť cestujúcich mimoriadne nepohodlný a zdĺhavý, nebudú ho používať, aj keď ťa to asi prekvapuje a pohoršuje. Hold ak potlačuješ prirodzené pešie koridory, ľudia budú tvoje riešenie ignorovať.

Rovnako, ako napr. ani Molecovu nikto znalý ľudskej psychiky nepovažuje za dobre riešený a bezpečný prestupný uzol (najmä prúd z Dlháčov na tram do mesta), dokonca ani ak by si poskytol svoj veleargument, že tam kdesi existuje prechod pre chodcov
Reply
david1

david1

21 Jun 2016
#7 Rate positive Rate negative 6
Reply on: Valec #5:
Netreba nič vysvetlovať. Dá sa prejsť pohodlne aj pred centrom k riadenému prechodu. Platí to aj opačne.

Ako som písal nie je to ideálne no určite bezpečnejšie... Ja tam nikdy neriskujem.

Omnoho väčší problém je tam kapacita zastávok ako prístup k nim.

Post was hidden because of negative rank. Show Reply
david1

david1

21 Jun 2016
#6 Rate positive Rate negative 6
Reply on: piggee #4:
Presne
napojenie je obojstranne od Riazanskej. Nie je ideálne no pokial tam nie je prechod nevidím dôvod riskovať život prechádzaním po trati.

Dosť široké chodníky sú po obidvoch stranách.
Post was hidden because of negative rank. Show Reply