Close

Páričkova ul., Autobusová stanica

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Overhead lines & power supply › Trolley junctions (26/113)
Download item
Discussion post:
Location: Páričkova ul., Autobusová stanica
Date: 30.8.2018
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Trolley junctions
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 1262

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mhr1

Mhr1

26 Aug 2020
#7 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: birch #6:
No lenže v reále t-210 prestávkovala pri chodníku. Preto ten kríž, aby nemusela stáť na druhej strane ulice...
Reply
birch

birch

26 Aug 2020
#6 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Mhr1 #5:
Mnoo, to nie je úplne presné. Dalo by sa, pokiaľ by L210 prestávkovala na ľavej strane cesty za odbočkou na Páričkovu, ako občas stávali 21ky.
https://www.google.com/maps/@48.1472349,17.1264721,3a,75y,318.68h,80.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1stEOScUviF6wqqWQmqNfu6Q!2e0!7i13312!8i6656

Bolo by to ale nepraktické z prevádzkových dôvodov a vyžadovalo by to asi aj úpravu polohy trolejového vedenia, takže zvolené riešenie bolo praktickejšie.
Reply
Mhr1

Mhr1

26 Aug 2020
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Salgi #4:
Nie nedalo, veď ti to tu už vysvetľovali. t-210 tu stála pri chodníku (a prišla zľava), bez kríženia by mala palice na vonkajšej troleji, tak ako by ju obehla t-206 s palicami na vnútornej troleji, teda pri chodníku???
Reply
Salgi

Salgi

26 Aug 2020
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #3:
Ano to dava zmysel, dakujem pekne este mozno otazka a realne sa to nedalo riesit aj bez krizovania, kedze na konci bola aj tak zbiehaca výhybka?

https://www.google.sk/maps/@48.1472349,17.1264721,3a,27.8y,283.57h,92.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1stEOScUviF6wqqWQmqNfu6Q!2e0!7i13312!8i6656
Reply
Mike

Mike

26 Aug 2020
#3 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #2:
Presne tak to aj bolo. 210 tam mali prestávky, resp. dlhšie prestoje. 206 tam mali až na malé výnimky iba minimálny čas na vyrovnanie, prestávky mali na NÚSCH. Takto sa elegantne obiehali bez toho aby museli prekladať zberače.
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

26 Aug 2020
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Salgi #1:
Tipujem, že je to tu asi kvôli obiehaniu trolejbusov, možno kvôli bývalej 206? Asi chceli docieliť to, aby sa mohol trolejbus z centra (napr. 206) rýchlo otočiť a nemusel čakať na 210 (ktorá tam končila).
Reply
Salgi

Salgi

26 Aug 2020
#1 Rate positive Rate negative
Prosim vas vie mi niekto vysvetlit aky zmysel mala tato trolejova krizovatka?
Reply