Zavrieť

Koľajové oblúky pred zastávkou Farského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Petržalská električková trať pred skolaudovaním (10.2.2016) (17/34)
Stiahnuť materiál
Koľajové oblúky pred zastávkou Farského.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 7.2.2016
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Výstavba električkovej trate na petržalskej strane
Petržalská električková trať pred skolaudovaním (10.2.2016)
Linka:
Autor: osa
Počet zobrazení: 3837

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Solider

Solider

11.2.2016
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #12:
Tá medzera sa fyzicky vyreže a zaleje, aby pri pohyboch koľajnice pružila a netrhal sa asfalt.
Odpovedať
david1

david1

11.2.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Dnes tu zalievali smolou alebo niečím podobným čo tak voní vzniknuté medzery a netesnosti medzi kolajnicami a asfaltom.
Odpovedať
Ike

Ike

11.2.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #10:
takých miest je v BA mnoho. Kapacitne rozšírenie nie je potrebné, ale počet jazdných pruhov sa ti rozširuje a potom zužuje. Mne to pripadá ako opak traffic-calmingu. Osobitnú kategóriu tvoria výjazdy na diaľnicu, kde (po značku "začiatok diaľnice") stále platí 50kmh, ale projektant tam musel navrhnúť krátky "predbiehací" jazdný pruh.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

11.2.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #9:
Ved ani nemusi. Ved len tie 3 pruhy pred krizovatkou smer "most" su *ujovina, podobne 3 pruhy "zjazd" z estakady (pozostatok z "planovanej dialnice" pre auta cez Most CA do centra?), ved ta cesta je od krizovatky s parkoviskom TPD dalej aj tak uz len 1+1...
Zjazd stacia 2 pruhy v pohode, hore na nadjazd jeden a mas usetreny kopec miesta... Ci vlastne Autoslava...?
Odpovedať
Valec

Valec

11.2.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #8:
Ale to by nemohla mať tá križovatka (do ktorej z daných smerov vchádzajú len dvojpruhové cesty) mať 5 a 6 pruhov.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

10.2.2016
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Stale si nemozem pomoct, ale ta trat pokojne mohla ist priamo bez toho esicka...
Odpovedať
Ike

Ike

10.2.2016
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #5:
To VDZ je čistá tragédia.
Odpovedať
Peto3700

Peto3700

10.2.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ja nechcem byť hejter, ale to by ich zabilo zrekonštruovať poriadne ten ostrovček so zastávkou a rozšíreným chodníkom, ktorý nikam nevedie? Za tým označníkom tuším vôbec nie je obrubník.
Odpovedať
Valec

Valec

10.2.2016
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #1:
Však vodorovné značenie tam máš... tá vyblednutá dvojitá plná ťa navádza rovno na trať.
Odpovedať
Valec

Valec

10.2.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #2:
Šiel som tadiaľ asi 2 mesiace dozadu za dňa na bicykli (je to hore kopcom, rýchlosť tomu odpovedala) a veru že sa mi dosť zreteľný nestal... čo sa môže stať vodičovi za šera/večer, idúcemu asi 3x rýchlejšie ako ja si ani nechcem domyslieť.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

10.2.2016
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Len pre zaujimavost, dole ako je ten travnik, cca mesiac dozadu nepozorny vodic z lava (od bosakovej) odbocil hned na elektrickovu trat, co chcel (vo vecernych hodinach) zvratit rychlym presunom akoby cez zastavku na cestu,. Bohuzial, ani si neuvedomil, a skoncil v tej hline medzi zastavkou na stary most a kolajovou tratou... Par hodin trvalo ho odtial dostat. Ale spat k teme. Ten obrubnik je dost vysoky. A i ked viem, ze pri nasich vodicoch aut to je trochu divoke, ak k niecomu pride (trebars zrazke a bude potreba NAD), kade ten autobus vleze? Tam, kde je ten uzucky vjazd zakazany vsemohucou dopravnou znackou zakaz vjazdu? alebo tadeto cez obrubnik? Alebo nejako sa prepliest tam cez prechod pre chodcov a ostrovceky na krizovatke aby sa dostal na tram trat?
Odpovedať
Mike

Mike

10.2.2016
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #1:
Ten obrubník je tam v skutočnosti celkom zreteľný. Ale súhlasím s Tebu, že by sa to hodilo buď lepšie fyzicky oddeliť alebo zreteľne VDZ. Lebo takto to môže budiť dojem že vozidlá (hoc aj tie čo budú mať na estakádu vjazd povolený) majú prejsť z cesty na trať práve tu.
Odpovedať
pharel

pharel

10.2.2016
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
No ziadne zvodidla tam nevidim, takze mozme ocakavat vjazd nepozornych vodicov na elektrickovu trat, dokonca ani vodorovne znacenie tam nevidim. Ale teraz som si neni isty, potvrdte mi to, je to vyvyseny obrubnik, ci len taky nizky ako pri predoslych fotkach?
Odpovedať