Zavrieť

Montáž koľajníc na konci prvého úseku petržalskej električky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Zaťažkávacia skúška estakády Einsteinova a ďalšie aktuality z Petržalky (11.11.2015) (25/45)
Stiahnuť materiál
Montáž koľajníc na konci prvého úseku petržalskej električky.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 11.11.2015
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Výstavba električkovej trate na petržalskej strane
Zaťažkávacia skúška estakády Einsteinova a ďalšie aktuality z Petržalky (11.11.2015)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 3946

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dispecer

Dispecer

12.11.2015
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #12:
Ale asi sa mi marí zle, keďže teraz čítam, že to vyzerá až na 2018...
http://www.olomouckadrbna.cz/zpravy/doprava/dalsi-stavbu-tramvajove-trati-v-olomouci-komplikuje-vykup-pozemku.html
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

12.11.2015
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gryzly65 #10:
Sa mi marí, že sa im ho podarilo prehovoriť už minulý rok...
Odpovedať
pharel

pharel

12.11.2015
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #7:
jake pekne stoziare a aj trat, taka cista, uhladena 🙂 ale paci sa mi aj ten Olomouc s tou travou
Odpovedať
Gryzly65

Gryzly65

12.11.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #8:
Ten majiteľ domu, ktorý leží v mieste plánovaného pokračovania trate sa ho ž konečne rozhodol predať? ?
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

12.11.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #7:
Podobne je to aj v Olsztyne.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

12.11.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Error 0x007 #6:
Samozrejme. 😉
Odpovedať
Solider

Solider

12.11.2015
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #5:
Alebo aj v západnej Európe mnou často spomínaný Dijon: http://bit.ly/1HE0kgJ
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

12.11.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #5:
A tam sa planuje s predlzenim? ?
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

12.11.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #4:
Presne tak, len tak z hlavy ma napadá napríklad Olomouc:
http://imhd.sk/transport/galeria-media/345/olomouc/113714/Vykolajky-a-prazcove-zarazadla-na-konecnej-Trnkova
Odpovedať
Solider

Solider

11.11.2015
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Vicko #1:
Odstrániť tieto stĺpy je robota na 20 minút. Takto ukončiť a napnúť trolejové vedenie je úplne štandardné.
Odpovedať
toms

toms

11.11.2015
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
po boku a prevesom ukoncit? Napr tak ako je to teraz na sturovej ukoncene? Nie som odbornik, iba laicky pohlad..
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

11.11.2015
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Vicko #1:
nie som odborník na trakčné vedenie, ale ako inak by si ho na úvraťovej konečnej ukončil? ? vykopať dva stožiare je práca na jeden deň...
Odpovedať
Vicko

Vicko

11.11.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
tie stĺpy tak sa mi zdá sú v trase pokračovania trate..? a potom ich budú zase odstraňovať..
Odpovedať