Zavrieť

Od leta 2024 funguje linka 33 s trolejbusmi Škoda 30 TrDG SOR

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Trolejbusy, trolejbusy a trolejbusy (28.8.2024) (9/15)
Stiahnuť materiál
Od leta 2024 funguje linka 33 s trolejbusmi Škoda 30 TrDG SOR.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 15.8.2024
Vozidlo: Škoda 30 Tr SOR #6110
Škoda 30 Tr SOR #6112
Galéria: Bratislava › Škoda 30 Tr SOR
Trolejbusy, trolejbusy a trolejbusy (28.8.2024)
Linka: 33
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 1911

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

5.9.2024
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #8:
Narocna trasa no vyhoda je ze mame 15 vozov, aktualne len 13 a denne potreba je 8ks takze netreba ich tam kazdy den, kdezto 25tr inde nejazdili a tak aj dopadli.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

5.9.2024
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #8:
Je to náročná trasa... Ale zase keďže sa nepoužíva agregát bežne, tak vydržia celkom slušne 🙂
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

5.9.2024
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #7:
Uvidíme ako dlho tam vydržia. Je to náročná trasa.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

5.9.2024
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #6:
Zjavne nie z toho dôvodu, čo uvádzaš, ale
1. preto, lebo situácia s 25Tr bola už neudržateľná a doťahovanie 31Tr a ich stráženie tiež niečo stálo a
2. preto, lebo 30TrDG sú trolejbusy, ktorých životnosť ešte zďaleka nekončí a po zmene vozového parku na t-40 nemali využitie.
Takže 2 muchy jednou ranou - vyradili sa prastaré a poruchové vozy a nahradili sa vozmi, ktoré sa nemuseli kupovať, lebo tu už boli a ktoré majú pred sebou ešte pár rokov života.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

5.9.2024
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Tie trolejbusy na linku 33 zjavne nasadili aby sa tam dorazili a boli vyradené.
Odpovedať
lostrail

lostrail

5.9.2024
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #2:
A to su tie situacie, kedy uplne v pohode pockam na dalsi... a dalsi... Obzvlast pri takom intervale.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

29.8.2024
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #3:
Ja verím že DPB si to riadne spočítal...
Ono síce preklad môžeme mať ale bohužiaľ závisí aj na vodičoch a okolnostiach ...
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

28.8.2024
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #2:
Rano mi tie vozidla tie 33ky vzdy prazdnejsie, neviem z akeho dovodu. CI vela ludi ide peso na Nad luckami z kopca alebo chodia kombinovane s niekym v aute. No poobede nasobne viac ludi chodi smerom hore.
Predtym ano bolo po 7hodine 32/33 3-4minuty int. po 8.hodine uz len 5 minut.
Teraz bude 32/33 po 7.hodine 2-3 minuty, po 8.hodine 32/33 3 minuty.

Poobedna samotna spicka smerom hore klbakmi 33 bola 5minut. Teraz bude 3-4 minuty co by sa malo dat LTT ak budu eliny 4,9 chodit ako tak v preklade a nie naraz.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

28.8.2024
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #1:
Nevyzerá že by sa niečo málo meniť...
Tak CP je spravený na 8 poradí a interval 2-3 minúty čo neznie až tak zle
Predtým bol v rannej špičke interval 3-4 minúty či??
Ako zhoršenie celkovej kapacity to je (25Tr/31Tr kapacita cca 100 ľudí, nerátam nereálnu kapacitu 150 ľudí... 30TrDG možno 55-60, tak môže to robiť rozdiel cca 40 ľudí)

Ono je to horšie skôr smer z mesta ak náhodou dôjdu 2-3 električky naraz tak ten prvý spoj je vždy sardinkaren
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
MatejBA

MatejBA

28.8.2024
#1 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
To nechcem vidiet tu sardinkaren buduci tyzden, ak ostanu 😃
Odpovedať